Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Volgens mij was/is het huis van haar ouders en was het tijdens de relatie onderverhuurd. Nu de relatie over is, moest de onderhuurder eruit en Charlotte erin.

2 likes

Oja, dat klinkt wel logisch. Thanks!

1 like

Ik heb laatst Bram in de buurt ontdekt, hij leek me een beetje flauw maar ik vind hem echt zoo grappig :joy: het is zo ontzettend droog.

19 likes

Dat die mensen niet lachen om die woordgrappen (oké ik zal wel geen humor hebben), wat heerlijk.
Ik kende hem niet, inderdaad lekker droog maar denk wel dat het typetje gauw gaat vervelen.

3 likes

Ja dat zou kunnen, ik vind het tot nu toe echt grappig. Het heeft een beetje een “man bijt hond” vibe en daar ging ik ook altijd helemaal kapot om.

1 like

Wat een lege huls is deze jongen zeg

2 likes

Haha ja het is wel een hele typerende smaak. Ik dronk dat altijd als ik met mijn ouders op vakantie was in Italië en we ergens gingen borrelen. Dan was ik nog geen 16 en voelde ik me heel erg cool dat ik een keer geen frisdrank hoefde te bestellen.

3 likes

Ja love bram! Maar dat heb ik hier al te vaak gezegd haha. Je moet eigenlijk de compilaties eens kijken of zijn kerstspecial. Als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk! Daar staan echt de allerleukste stukjes in! En zijn radio roast vind ik ook echt leuk.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Hmm hier ben ik het niet mee eens. Kijk al heel langvrijwel alles en hier heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.

1 like

Oprechte vraag over instastories: sommige mensen (zoals Cynthia en Willemijn nu ook) posten dan een enorme lap tekst. Maar die posts blijven maar een paar seconden staan en dan moet je dus echt 10x terugklikken voordat je het helemaal hebt kunnen lezen??
Of is er een manier om dat vast te zetten? Digibeet hier

Zo’n lap geschreven tekst zou trouwens beter op een ander soort online format passen waar je rustig kunt lezen… oh wacht

7 likes

Als je je vinger erop houdt dan gaat hij op pauze.

1 like

maar via de computer?

Met de muis, gewoon ingedrukt houden als je op een storie klikt als je wilt dat het op pauze staat.

1 like

Oh… wat was dat? :thinking:

Spatiebalk werkt nog beter zie ik nu.

Diana heeft een nieuwe Kruidvatcollectie uitgebracht. Had voor ik de video keek 2 scrunchies gekocht, blijken ze van haar collectie te zijn. Verder denk ik niet dat ik er iets van zal kopen (al vind ik die tassen met de linten wel leuk), maar ik vind het wel heel tof dat ze de prijzen zo laag houden, maakt het toch allemaal wat toegankelijker voor jonge of minder bedeelde kijkers. Ik vind quotes persoonlijk verschrikkelijk, en zeker de quotes die ze hier gebruikt heeft, maar Diana is wel altijd goed mee met de kleurentrends (of beeld ik mij dat maar in?)

12 likes

Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan iets te kopen van haar collecties, maar toch vind ik de producten vaak net niet of niet helemaal mijn ding. Maar wel een goed teken op zich want ik ben 23 en zeker geïnteresseerd dus ga deze keer ook weer even op zoek in de winkel.

2 likes

Vraag me af of ze dit echt zelf ontwerpt? Zo laat ze het wel lijken maar heb er wel mijn twijfels bij.

Ik ga denk ik een fleece deken van diana halen