maar via de computer?
Met de muis, gewoon ingedrukt houden als je op een storie klikt als je wilt dat het op pauze staat.
Oh… wat was dat? 
Spatiebalk werkt nog beter zie ik nu.
Diana heeft een nieuwe Kruidvatcollectie uitgebracht. Had voor ik de video keek 2 scrunchies gekocht, blijken ze van haar collectie te zijn. Verder denk ik niet dat ik er iets van zal kopen (al vind ik die tassen met de linten wel leuk), maar ik vind het wel heel tof dat ze de prijzen zo laag houden, maakt het toch allemaal wat toegankelijker voor jonge of minder bedeelde kijkers. Ik vind quotes persoonlijk verschrikkelijk, en zeker de quotes die ze hier gebruikt heeft, maar Diana is wel altijd goed mee met de kleurentrends (of beeld ik mij dat maar in?)
Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan iets te kopen van haar collecties, maar toch vind ik de producten vaak net niet of niet helemaal mijn ding. Maar wel een goed teken op zich want ik ben 23 en zeker geïnteresseerd dus ga deze keer ook weer even op zoek in de winkel.
Vraag me af of ze dit echt zelf ontwerpt? Zo laat ze het wel lijken maar heb er wel mijn twijfels bij.
Ik ga denk ik een fleece deken van diana halen
Ze heeft er wel een 1-jarige opleiding / cursus oid voor gevolgd in Manchester toen ze daar woonde, en in vorige collecties waren alle quotes in ieder geval gedrukt in haar handschrift (heb de video van deze collectie nog niet gezien dus daarover durf ik niets te zeggen).
Ah oke! Zoiets had ik wel vaag meegekregen idd. Maar vind wel haar illustraties/producten van hoog niveau voor iemand die een 1 jarige opleiding heeft gevold. Weet toevallig welk bureau de producten produceert en heb wel zo’n vaag vermoeden dat zij meer doen dan dat wij weten (niet dat dat heel erg is). Het fascineert mij wel hahaha, echt een droombaan om zo’n collectie’s te ontwerpen.
Volgens mij creëren zij hun eigen taboes. Maar voor mensen die zo anti taboe zijn, zijn ze zelf ook enorm veroordelende mensen. Ik snap het hele punt sowieso niet, een kind kan wel tegen een stootje. In zoveel landen reizen kinderen op hun 6e al alleen naar school en die overleven dat ook prima en hier vragen we ons af of je kind een paar uur per week onderbrengen bij een team van mensen die daar specifiek voor zijn opgeleid, in een leeromgeving, mogelijk schadelijk is voor onze kleine sneeuwvlok.
We hebben echt tijd te veel en te weinig echte dingen om ons druk over te maken als dit überhaupt een discussie is.
Ja ik vind het ook echt mooie illustraties! Neem aan dat ze inderdaad niet alles zelf doet, maar alsnog echt cool dat het haar ‘eigen’ collectie is en ze er invloed op heeft. Wat gaaf, doe je zelf ook iets met illustraties/design?
Kijk hier hebben we wat aan! En ik geloof dat ook wel direct. Oprechter dan #partner #spon
Ik denk dat het taboe vooral ligt op hun verwende levensstijl.
Disclaimer: ik kijk hun vlogs niet maar van wat ik hier oppik lijken ze me nog niet aan een 16-uren week te komen. Om dan nog te klagen en te zuchten dat je me-time nodig hebt… Tja.
Sukkel hier!
♀
Ik maak steeds een printscreen foto!
Eens, hoewel een vriendin van mij bij verschillende kinderdagverblijven in de buurt werkt als een soort vliegende keep en sommige verhalen die je soms hoort… omg. Maar goed dat ligt eerder aan die plekken zelf en hoe er met de regels wordt omgegaan niet aan het feit op zich.
Me-time voor moeders taboe? Wat een kletskoek man. Het is juist iets waar tot in den treure op wordt gehamerd, is mijn ervaring althans.
Zij werkt samen met een bedrijf in Tilburg. Heb daar toevallig stage gelopen (wel jaren geleden). Maar ik was er laatst nog en Diana gaat daar ook regelmatig langs, zie je in de vlogs ook wel eens.
Hahaha, zo toevallig! Ik had daar ook gesolliciteerd (maar niet aangenomen). Wel super tof dat je daar stage hebt gelopen!
Ja was bij het zusterbedrijf waarmee ze in een pand zitten. Heb de hele verhuizing nog meegemaakt naar Tilburg toe. Heb nog steeds contact met ze. Geweldig bedrijf. Wel jammer dat je niet was aangenomen!