Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Trommel even een mod op om de boel te verplaatsen :stuck_out_tongue:

1 like

Dat zeg ik ook niet, het enige wat ik zeg is dat het belangrijk is om er te zijn voor je kinderen, mij hoor je niet over naar de creche gaan, of naschoolse opvang. Maar beiden fulltime blijven werken als je kinderen wilt krijgen zou niet mijn keuze zijn.

1 like

Maar dat is niet wat je zei, je zei dat (je denkt dat) er gewoon zijn het enige is dat telt :stuck_out_tongue: wat jouw keuze is, is natuurlijk geheel aan jou

1 like

Nouja iedereen oordeelt over iedereen toch? Beetje vreemd om te denken dat mensen die op een kdv werken geen mening hebben over bepaalde dingen of ouders? Zijn toch gewoon mensen met een brein

28 likes

Ja ik zei het misschien te scherp, sorry daarvoor maar dat kwam vooral omdat ik reageerde op de kwaliteit versus kwantiteit opmerking. Ik denk dat je daar vooral een balans in zou moeten vinden. Dus zeker je eigen dingen blijven doen maar vooral ook aandacht aan je kind geven.

Huh dus het oordeel hebben mag wel maar ze mag het hier niet uiten omdat het misschien gelezen wordt door moeders die ook hun kind naar het kdv brengen?

14 likes

Ik persoonlijk vind dat wel interessant eigenlijk

3 likes

Ja ik denk ook niet dat je er iets aan hebt over gehouden hoor :wink: Maar ik heb veel genoten van de maandagmiddagen in de speeltuin met mijn vader en wens dat iedereen!. oh en by the way ik zat ook gewoon op de creche ik denk dat dat heel goed is voor de ontwikkeling!

2 likes

Ik snap je wel hoor, die gedachte is gewoon niet fijn, dat wil niet zeggen dat je denkt dat mensen geen (oordelende) mening kunnen hebben maar het kan toch steken als je je er bewust van wordt.

2 likes

Wat dat betreft weet ik natuurlijk niet wat ik mis!
Wij gingen ook naar de speeltuin, maar dan met Inge/ Sandra etc. We wisten niet beter. En mijn ouders hadden ook vrienden etc. met hetzelfde gedrag tov de kinderen. Er konden ook altijd kinderen komen spelen enzo. Ik realiseer me natuurlijk wel dat mijn ouders gewoon geld genoeg hadden om dit te betalen. Wat het ook allemaal een stuk makkelijker maakt.

2 likes

Ik denk trouwens dat iedereen (logischerwijs) vanuit zijn/haar eigen ervaring en referentiekader redeneert haha. Maar je zal maar net een ouder zijn die supergraag lekker veel buiten wil voetballen met het kind, en dat dat kind dan helemaal niet van buitenspelen houdt en liever alleen op zijn/haar kamer boeken leest.

2 likes

Ja er is een kinderdagverblijf topic zie ik

1 like

Ik heb dit soms ook als ik telefoneer over iets, bijv een klantenservice en ik een fucking bitch aan de lijn krijg met haar oordeel. Maar die laat ze dan niet direct horen natuurlijk maar you feel it. Of de huisartsassistsnte haha.
Kan mijn bloed echt van koken ook al weet ik dat iedereeeen oordeelt en geloof me ik werk ergens waarbij je hoopt dat dat niet zo is, maar ook daar is dat zo. Soms doe ik maar net alsof iedereen gewoon heel oprecht en aardig is :smiling_face_with_three_hearts: :smiley: anders word ik daar echt somber van

En ik zelf heb trouwens ook wel oordelen, ontzettend hypocriet van mij dus. Maar zo werkt een mens toch echt wel vaak…

3 likes

Ik mis LLG, MissLipgloss en Beautygloss best wel. Ik heb niet veel met de dingen die ze nu maken en een andere leuke blogger van beauty is er eigenlijk niet. Tenminste heb ik nog niet kunnen vinden.
Dus nu weet ik niet wat ik moet kopen!
Debbie vind ik te geforceerd, te oppervlakkig.
Of moet dit in het opbiecht zonder OMG topic?

15 likes

Ook precies nadat @anon65516664 een wel degelijk blog/YouTube-gerelateerde post plaatst haha

7 likes

Is er zelfs al eentje!

Niet dat ik er last van heb trouwens. Mijn scrollfunctie werkt prima. Maar als mensen verder willen discussiëren etc. er is eventueel een heel topic.

4 likes

Deze video’s maakt Vera vaak nog wel toch? Of zou ze daar nu ook mee stoppen. Ik vond deze ook altijd heel leuk en nuttig.

1 like

Altijd zo gek die discussie want dan moet je dus in een ander topic een gesprek gaat voeren dat daar totaal uit de lucht komt vallen. En vermoedelijk ook snel weer ophoudt want ik als niet-moeder heb verder weinig in dat topic te zoeken op vaste basis en met mij waarschijnlijk de meeste mensen in deze discussie?

10 likes

Er zegt toch niemand dat je weg moet? Als dit over mijn bericht gaat, ik zet er juist nog duidelijk bij dat je dan eventueel naar een ander topic kan als je daar interesse in hebt.

1 like

Wil je echt graag blogs of is youtube ook goed? Want dan kan ik Karima McKimmie aanraden. (Nee ik ben haar niet ook al plug ik haar bijna elke dag. I wish.)

1 like