Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik heb dit soms ook als ik telefoneer over iets, bijv een klantenservice en ik een fucking bitch aan de lijn krijg met haar oordeel. Maar die laat ze dan niet direct horen natuurlijk maar you feel it. Of de huisartsassistsnte haha.
Kan mijn bloed echt van koken ook al weet ik dat iedereeeen oordeelt en geloof me ik werk ergens waarbij je hoopt dat dat niet zo is, maar ook daar is dat zo. Soms doe ik maar net alsof iedereen gewoon heel oprecht en aardig is :smiling_face_with_three_hearts: :smiley: anders word ik daar echt somber van

En ik zelf heb trouwens ook wel oordelen, ontzettend hypocriet van mij dus. Maar zo werkt een mens toch echt wel vaak

3 likes

Ik mis LLG, MissLipgloss en Beautygloss best wel. Ik heb niet veel met de dingen die ze nu maken en een andere leuke blogger van beauty is er eigenlijk niet. Tenminste heb ik nog niet kunnen vinden.
Dus nu weet ik niet wat ik moet kopen!
Debbie vind ik te geforceerd, te oppervlakkig.
Of moet dit in het opbiecht zonder OMG topic?

15 likes

Ook precies nadat @anon65516664 een wel degelijk blog/YouTube-gerelateerde post plaatst haha

7 likes

Is er zelfs al eentje!

Niet dat ik er last van heb trouwens. Mijn scrollfunctie werkt prima. Maar als mensen verder willen discussiëren etc. er is eventueel een heel topic.

4 likes

Deze video’s maakt Vera vaak nog wel toch? Of zou ze daar nu ook mee stoppen. Ik vond deze ook altijd heel leuk en nuttig.

1 like

Altijd zo gek die discussie want dan moet je dus in een ander topic een gesprek gaat voeren dat daar totaal uit de lucht komt vallen. En vermoedelijk ook snel weer ophoudt want ik als niet-moeder heb verder weinig in dat topic te zoeken op vaste basis en met mij waarschijnlijk de meeste mensen in deze discussie?

10 likes

Er zegt toch niemand dat je weg moet? Als dit over mijn bericht gaat, ik zet er juist nog duidelijk bij dat je dan eventueel naar een ander topic kan als je daar interesse in hebt.

1 like

Wil je echt graag blogs of is youtube ook goed? Want dan kan ik Karima McKimmie aanraden. (Nee ik ben haar niet ook al plug ik haar bijna elke dag. I wish.)

1 like

Ik heb het over de algemene discussie die regelmatig de kop op steekt. Ik kan je bericht zelf lezen hoor, maar toch bedankt.

2 likes

Nee maar als het er al is zet je de discussie toch logischerwijs daar voort.

3 likes

Ik kwam onderstaande vandaag tegen en dacht meteen: zou dit Bonnie zijn geweest? :joy:

(Ze is namelijk ook altijd zo overenthousiast, terwijl het gewoon normale patat/friet is.)

Samenvatting

11 likes

Ik vind zelf lezen erg fijn. Maar ik ga zeker naar haar kijken. Bedankt voor de tip!

Mensen zeggen altijd: ‘bloggen is dood’ maar ik heb echt het idee dat de grote bloggers het zelf dood hebben gemaakt door er met de pet naar te gooien en hun eerlijke reviews te vervangen door spon. Volgens mij is er gewoon nog veel vraag naar.

56 likes

Ik zeg toch niet maken? Maar als het er al is

2 likes

Ja, ik vind het fijn. Ben best bereid om iets te betalen voor make-up maar dan moet het wel zijn wat ik verwacht. Maar zie door de sponbomen het bos niet meer. En ik heb ook niet de tijd de Debbie heeft voor al haar routines. Het moet best snel en goed.

1 like

Vroeger vond ik de artikelen op blogs over nieuwe producten (met name de essence en catrice lijn) altijd heeeerlijk! Vooral als het over limited editions ging. Zodra ze dan in de winkel waren ging ik ook altijd kijken. Mis dat ook!

8 likes

Jaa! Juist als ik zo’n gemene troela* aan de telefoon heb, ga ik daarna ook expres boos denken over hem/haar, gewoon met mijn ogen rollen zelf, om in mijn hoofd quitte te staan. Merkt hij/zij natuurlijk niet, maar toch hoop ik dat hij/zij ook een beeeeetje bang is voor de oordelende klant, zoals dat hij/zij mij een rotgevoel gaf. Telefonisch voodoo :’)

*hoow troela is heel vrouwelijk he? troel/troela? Bij dezen wil ik graag het woord troela voor beide seksen geldend maken.

3 likes

Lezers zijn ook enorm veeleisend geworden. Als je niet elke dag upload ben je geen goeie blogger terwijl je, wanneer je goeie content wil leveren naast een fulltime job, gewoon veel tijd nodig hebt om een post te maken. En de “vraag ernaar” is zeker niet duidelijk in bezoekersaantallen, dat hoor ik bij veel bloggers.

Zelf denk ik er ook al een aantal weken over na om ermee te kappen.

3 likes

Maar komt dat ook niet omdat bloggers zelf van die schema’s maken dat ze iedere dag (!) uploaden. Dat was een paar jaar geleden toch ook niet zo?
Als de content goed is zijn mensen toch tevreden of denk ik nu te simplistisch? Ik ben nooit geïnteresseerd geweest in het privé leven van welke blogger dan ook. Ik wil gewoon weten welke nieuwe producten er zijn en of er iets voor mij bij zit. Of zeg ik nu iets raars?
Welke blog heb jij dan VickyViolence?
( Excuses als dat al bekend is of als je dat niet wil zeggen.)

3 likes

Mijn mond valt open! Ik heb onder een steen geleefd! Heb jij ook een blog Lula?

1 like