Da’s inderdaad heel simplistisch gesteld haha! Mijn vindbaarheid op google is drastisch gezakt nadat ik al mijn afbeeldingen opnieuw heb moeten uploaden na een crash. Omdat het over ongeveer 150 à 200 afbeeldingen gaat heb ik ze geen titel en alt-titel gegeven en heb ik mijn bezoekersaantallen zien krimpen tot zo’n 20%.
Da’s redelijk makkelijk opgelost (maar ook tijdrovend) maar dan denk ik aan die bezoekersaantallen die sinds de ondergang van het EGF ook al drastisch geslonken waren. En aan al die keren dat ik het deksel op de neus kreeg van PR-mensen. (Lees: iemand van Philips had me gemaild om me iets op te sturen, dus ik mijn adres geven en 2 weken later is er nog steeds niks. Dus ik mail met de vraag of er misschien iets is misgelopen en nee hoor, ze nemen zelfs de moeite niet om te antwoorden. En dat soort shit is gewoon schering en inslag.)
Caudalie had ik ook een kutervaring mee maar dat was via een influencer platform.
Mijn blog is www.prettysharp.be maar 't is ook al ettelijke weken geleden dat ik wat gepost heb.