Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Nee ok geen cash, dat nog net niet. Maar wel veel spullen, en dat is voor “influencers” als zij wel het doel. Ik ken nog genoeg voorbeelden van chicks die eigenlijk niks hebben met beauty maar gewoon alles aanvaarden omdat het gratis is. Het aanprijzen, en het dan weggeven omdat ze het eigenlijk toch maar niks vinden.

Laat ons zeggen dat ik klaar ben om die wereld helemaal achter me te laten haha.

6 likes

OMG, jij hebt dus ook een blog!

Nee niet meer haha. Soms denk ik wel eens dat ik er best leuk mee zou kunnen verdienen als ik nooit was gestopt, maarja dat is achteraf makkelijk praten. :joy:

2 likes

Ik word eigenlijk heel treurig van deze post. Ik ben nog echt van de generatie, en ook zo opgevoed, dat je moet werken voor je geld.
Bedelen om producten kan ik echt niet, en dingen willen hebben omdat het gratis is vind ik niet normaal.
Maar zo werkt het dus ook bij " kleine" bloggers/ vloggers.
Laten we massaal de kleine integere bloggers gaan promoten!

1 like

Maar zou jij dan mee kunnen in de ratrace? Of is dat de reden dat je bent gestopt?

Wat leuk! Wil je delen welke, of vraag ik nu iets doms?

Hm nee op een gegeven moment was de lol er een beetje af ofzo. Merkte dat ik veel reacties kreeg puur en alleen om mensen naar hun blog te trekken en had zelf geen zin om daar aan mee te doen. Had destijds wel zoiets van dat ik het wel cool zou vinden als mijn blog (positief he) genoemd zou worden op egf en ik zo zou groeien, maar helaas. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik ben ook helemaal onthutst!

1 like

Nee maar ze komt wel bij je thuis en doet je make up als je gaat trouwen

Ik ook niet. Volgens mij ben ik de saaiste sok van het westelijk halfrond!

1 like

Oh dat wil ik wel hoor

1 like

Maar jij bent toch niet saai! Je gaat potverdorie naar NZ om te wonen.
Ik verhuis naar België! :woman_facepalming:

1 like

Ik zit haar foto’s te kijken en iemand die ik ken met een ‘persoonlijk blog’ instagram reageert letterlijk op alle foto’s. En dan ook nog van die lege reacties. Geweldig :joy:

1 like

Haha die zitten sowieso samen in een pod dan.

1 like

VOLGENS MIJ IS HAAR SPATIE OOK EEN BEETJE BLIJVEN HANGEN.

Kanonne wat een schreeuwlelijk. Snap ook niet waarom ze engels schrijft want de zinnen zijn echt cringeworthy. Net als haar blending skills :neutral_face:

Al vind ik het ergens wel aandoenlijk dat ze wel probeert en er oprecht blij mee lijkt te zijn. Zoveel spon ook gewoon. Wauw

4 likes

Een pod is dan zo’n whatsapp groep met dat je binnen x tijd op iedereens nieuwe post moet reageren? Of is dit weer wat anders?

En

Ik vind jouw blog heel leuk :hugs: maar kan me ook goed voorstellen dat je er op deze manier klaar mee bent

Dat is het inderdaad! (En thanks! :blush:)

1 like

Die pods zijn zo vreselijk. Ik heb er ook een tijd ingezeten met mijn blog/insta maar die wereld is zo ontzettend nep, echt vreselijk. Maar tegenwoordig krijg je zo makkelijk spul opgestuurd als je veel volgers hebt. Enige wat je moet doen is even 10k volgers aanschaffen via een website en vervolgens bij iedereen gaan lopen reageren en typische insta meiden foto’s maken. Succes gegarandeerd! En zoveel meiden die het doen.

Ik hoor trouwens om mij heen alleen maar vaker dat bloggers stoppen met bloggen, het is gewoon niet aantrekkelijk meer. Heb zelf ook en een tijd niks meer gepost.

2 likes

O my Sanny is alweer zwanger! Heftig wel zo snel! Edit: wel heel fijn voor ze natuurlijk en ze gaan er ook heel goed mee om!

28 likes

Ja daarom was ik ook nogal verbaasd. Maar misschien voelde ze zich toen ook niet zo fijn want eerste kindje drie maanden en alweer zwanger, lijkt me qua hormonen ook niet echt optimaal! Maar in haar vlog kwam ze nu iig heel relaxed over.

2 likes