Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik zit haar foto’s te kijken en iemand die ik ken met een ‘persoonlijk blog’ instagram reageert letterlijk op alle foto’s. En dan ook nog van die lege reacties. Geweldig :joy:

1 like

Haha die zitten sowieso samen in een pod dan.

1 like

VOLGENS MIJ IS HAAR SPATIE OOK EEN BEETJE BLIJVEN HANGEN.

Kanonne wat een schreeuwlelijk. Snap ook niet waarom ze engels schrijft want de zinnen zijn echt cringeworthy. Net als haar blending skills :neutral_face:

Al vind ik het ergens wel aandoenlijk dat ze wel probeert en er oprecht blij mee lijkt te zijn. Zoveel spon ook gewoon. Wauw

4 likes

Een pod is dan zo’n whatsapp groep met dat je binnen x tijd op iedereens nieuwe post moet reageren? Of is dit weer wat anders?

En

Ik vind jouw blog heel leuk :hugs: maar kan me ook goed voorstellen dat je er op deze manier klaar mee bent

Dat is het inderdaad! (En thanks! :blush:)

1 like

Die pods zijn zo vreselijk. Ik heb er ook een tijd ingezeten met mijn blog/insta maar die wereld is zo ontzettend nep, echt vreselijk. Maar tegenwoordig krijg je zo makkelijk spul opgestuurd als je veel volgers hebt. Enige wat je moet doen is even 10k volgers aanschaffen via een website en vervolgens bij iedereen gaan lopen reageren en typische insta meiden foto’s maken. Succes gegarandeerd! En zoveel meiden die het doen.

Ik hoor trouwens om mij heen alleen maar vaker dat bloggers stoppen met bloggen, het is gewoon niet aantrekkelijk meer. Heb zelf ook en een tijd niks meer gepost.

2 likes

O my Sanny is alweer zwanger! Heftig wel zo snel! Edit: wel heel fijn voor ze natuurlijk en ze gaan er ook heel goed mee om!

28 likes

Ja daarom was ik ook nogal verbaasd. Maar misschien voelde ze zich toen ook niet zo fijn want eerste kindje drie maanden en alweer zwanger, lijkt me qua hormonen ook niet echt optimaal! Maar in haar vlog kwam ze nu iig heel relaxed over.

2 likes

Dat is inderdaad heel snel. Maar wat fijn dat ze dat zo wilde.

Wtf “today i taste the twintig limited edition and its so yummie”
En daar krijgt ze voor betaald, en die foto’s zijn het schoolvoorbeeld van willen maar niet kunnen.

4 likes

Oo ik lees net verder en zie geen geld maar wel producten. Maar wie volgt haar nou vrijwillig? :woman_shrugging:

Ooh dat had ik niet verwacht, ben benieuwd hoe het haar gaat bevallen. Zal wel pittig worden met al die hormonen lijkt me. Vaak wordt aangeraden om eerst 9 maanden te ontzwangeren maargoed je hebt het natuurlijk niet altijd. Voor het kiezen haha.

ALLE CAPTIONS OOK IN HOOFDLETTERS EN STEENKOLEN ENGELS!!!

4 likes

Ik had het ergens wel verwacht omdat zij nog zo een buik had steeds, alsof ze zwanger was. Niet dat die zwangerschapsbuik meteen weg is maar ik vond het gek icm haar verder slanke lichaam. Maar leuk voor ze!

1 like

Zoiets kun je nog lang met je meedragen en waarschijnlijk komt daar dat gevoel van mascha ook vandaan dat ze er zo er zo’n groot ding van maakt en de huiskeuzes telkens wil verantwoorden.

Maar hoe hebben ze dat niet zien aankomen? Als je onbeschermd seks hebt, kun je zwanger worden, ook als je net een baby hebt gehad. Of zeg ik iets raars?

52 likes

Maar ze zegt zelf dat de verloskundige ze nog heeft gewaarschuwd dat ze juist in die eerste maanden extra vruchtbaar kon zijn… dus… hoedan

Ze zeiden dat ze hadden gedacht dat het wat langer zou duren, omdat de eerste zwangerschap wat op zich liet wachten oid. Maar ze waren inderdaad gewaarschuwd door de verloskundige.

1 like

Ja ik kan me hierbij wel een voorstelling maken. Als de eerste keer (of keren met haar miskraam) moeilijk ging verwacht je niet dat het nu wel zo snel gebeurt). En volgens mij stonden ze er ook zo in van nou ja als het dan wel gebeurt, so be it.

Lijkt me wel mega heftig, ik zou er zelf anders instaan na net bevallen te zijn haha

2 likes

Ze is vroeger gepest door andere kinderen omdat ze in een flat woonde met haar moeder en geen tuin had etc. Ze vind die comments naar omdat ze niet wilt dat andere jonge kijkers daardoor denken dat ze ergens wonen wat niet goed genoeg is in de ogen van anderen. En dat pestverleden zit nog steeds diep bij haar.

5 likes