Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Dat is inderdaad heel snel. Maar wat fijn dat ze dat zo wilde.

Wtf “today i taste the twintig limited edition and its so yummie”
En daar krijgt ze voor betaald, en die foto’s zijn het schoolvoorbeeld van willen maar niet kunnen.

4 likes

Oo ik lees net verder en zie geen geld maar wel producten. Maar wie volgt haar nou vrijwillig? :woman_shrugging:

Ooh dat had ik niet verwacht, ben benieuwd hoe het haar gaat bevallen. Zal wel pittig worden met al die hormonen lijkt me. Vaak wordt aangeraden om eerst 9 maanden te ontzwangeren maargoed je hebt het natuurlijk niet altijd. Voor het kiezen haha.

ALLE CAPTIONS OOK IN HOOFDLETTERS EN STEENKOLEN ENGELS!!!

4 likes

Ik had het ergens wel verwacht omdat zij nog zo een buik had steeds, alsof ze zwanger was. Niet dat die zwangerschapsbuik meteen weg is maar ik vond het gek icm haar verder slanke lichaam. Maar leuk voor ze!

1 like

Zoiets kun je nog lang met je meedragen en waarschijnlijk komt daar dat gevoel van mascha ook vandaan dat ze er zo er zo’n groot ding van maakt en de huiskeuzes telkens wil verantwoorden.

Maar hoe hebben ze dat niet zien aankomen? Als je onbeschermd seks hebt, kun je zwanger worden, ook als je net een baby hebt gehad. Of zeg ik iets raars?

52 likes

Maar ze zegt zelf dat de verloskundige ze nog heeft gewaarschuwd dat ze juist in die eerste maanden extra vruchtbaar kon zijn… dus… hoedan

Ze zeiden dat ze hadden gedacht dat het wat langer zou duren, omdat de eerste zwangerschap wat op zich liet wachten oid. Maar ze waren inderdaad gewaarschuwd door de verloskundige.

1 like

Ja ik kan me hierbij wel een voorstelling maken. Als de eerste keer (of keren met haar miskraam) moeilijk ging verwacht je niet dat het nu wel zo snel gebeurt). En volgens mij stonden ze er ook zo in van nou ja als het dan wel gebeurt, so be it.

Lijkt me wel mega heftig, ik zou er zelf anders instaan na net bevallen te zijn haha

2 likes

Ze is vroeger gepest door andere kinderen omdat ze in een flat woonde met haar moeder en geen tuin had etc. Ze vind die comments naar omdat ze niet wilt dat andere jonge kijkers daardoor denken dat ze ergens wonen wat niet goed genoeg is in de ogen van anderen. En dat pestverleden zit nog steeds diep bij haar.

5 likes

Hmm, in haar huidige situatie klinkt het hartstikke bizar en overdreven, maar ze is niet altijd zo rijk geweest natuurlijk. En kinderen kunnen zoooo gemeen zijn, pesten kan echt heel diep (blijven) zitten.

7 likes

Ja dat is het dus en ze wilt niet dat andere jonge kijkers door dat soort comments denken dat zij niet in een goed huis wonen als ze bijvoorbeeld in een flat wonen.

Ik vond het eigenlijk wel een goed stukje van Mascha. Wel naar dat dat pesten nog zo diep zit.

2 likes

Toen ik mijn co-schap liep op Obstetrie vroeg ik ook standaard aan de kraamvrouw “ wat gaat u straks doen aan anticonceptie?”
Een vrouw antwoordde “ wat is dat”
Ik dacht toen “ oh, die zien we vast vaker”
:woman_facepalming:

46 likes

Heb zelf ook even gegoogeld, maar wat is het verschil tussen een portiekwoning en een appartement? Geen idee of mijn brein me ind e steek laat, maar het is me niet duidelijk.

Ja inderdaad, het lijkt wel hoe ouder ze wordt hoe meer ze ermee bezig is.
Als je na 20 jaar nog zo getraumatiseerd bent ga je toch beter de hulp van een professional opzoeken lijkt me.

4 likes

echt zo leuk voor Sanny! Moest wel even twee keer lezen, haha. Vraag me af waar ze dat kindje gaan laten though, dat kamertje van Charlie Fay is al zo klein!

1 like

Ik las de berichten hier maar half half, maar mijn eerste reactie was (ik heb de vlog ook niet gezien) dat ik dacht dat Mascha moest huilen omdst iedereen dacht dat ze in een appartement woonden omdat een heel huurhuis te duur voor ze was en dat ze daarom moest huilen. Iedereen ziet natuurlijk de views dalen + het feit dat ze kantoor enzo weg heeft gedaan, kwaliteit gaat achteruit, foodgloss enzo zijn ook allemaal weg, etc etc dus ik dacht dat ze verdrietig was omdat iedereen ziet dat haar bedrijf minder omzet maakt dan voorheen. Geen idee of dat natuurlijk echt zo is, haha.

Maargoed het komt dus door haar pestverleden. Maar dan alsnog: wie weet heeft ze al hulp gezocht en deelt ze dat gewoon niet. Of wie weet heeft ze er geen behoefte aan om die gedachtes/angsten (is dat zo goed omschreven?) aan te pakken. Maargoed ze had zich ook kunnen bedenken en dit uit de vlog kunnen laten want nu weet ze dat ze hier weer heel veel opmerkingen over krijgt.

Ik vind het zielig voor Mascha en hoop dat ze er met mensen over kan praten, maar snap echt niet waarom ze dit soort dingen vaak huilend in de vlog wil vertellen. Ik zou mezelf nooit zo kwetsbaar online willen zetten.

Heel leuk nieuws trouwens van Sanny! Ben wel benieuwd hoe ze het allemaal gaat doen, maar ze leken wel heel blij. Ben echt stikjaloers op hun 2 maanden in Zuid Afrika trouwens mehhh

3 likes