Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hmm, in haar huidige situatie klinkt het hartstikke bizar en overdreven, maar ze is niet altijd zo rijk geweest natuurlijk. En kinderen kunnen zoooo gemeen zijn, pesten kan echt heel diep (blijven) zitten.

7 likes

Ja dat is het dus en ze wilt niet dat andere jonge kijkers door dat soort comments denken dat zij niet in een goed huis wonen als ze bijvoorbeeld in een flat wonen.

Ik vond het eigenlijk wel een goed stukje van Mascha. Wel naar dat dat pesten nog zo diep zit.

2 likes

Toen ik mijn co-schap liep op Obstetrie vroeg ik ook standaard aan de kraamvrouw “ wat gaat u straks doen aan anticonceptie?”
Een vrouw antwoordde “ wat is dat”
Ik dacht toen “ oh, die zien we vast vaker”
:woman_facepalming:

46 likes

Heb zelf ook even gegoogeld, maar wat is het verschil tussen een portiekwoning en een appartement? Geen idee of mijn brein me ind e steek laat, maar het is me niet duidelijk.

Ja inderdaad, het lijkt wel hoe ouder ze wordt hoe meer ze ermee bezig is.
Als je na 20 jaar nog zo getraumatiseerd bent ga je toch beter de hulp van een professional opzoeken lijkt me.

4 likes

echt zo leuk voor Sanny! Moest wel even twee keer lezen, haha. Vraag me af waar ze dat kindje gaan laten though, dat kamertje van Charlie Fay is al zo klein!

1 like

Ik las de berichten hier maar half half, maar mijn eerste reactie was (ik heb de vlog ook niet gezien) dat ik dacht dat Mascha moest huilen omdst iedereen dacht dat ze in een appartement woonden omdat een heel huurhuis te duur voor ze was en dat ze daarom moest huilen. Iedereen ziet natuurlijk de views dalen + het feit dat ze kantoor enzo weg heeft gedaan, kwaliteit gaat achteruit, foodgloss enzo zijn ook allemaal weg, etc etc dus ik dacht dat ze verdrietig was omdat iedereen ziet dat haar bedrijf minder omzet maakt dan voorheen. Geen idee of dat natuurlijk echt zo is, haha.

Maargoed het komt dus door haar pestverleden. Maar dan alsnog: wie weet heeft ze al hulp gezocht en deelt ze dat gewoon niet. Of wie weet heeft ze er geen behoefte aan om die gedachtes/angsten (is dat zo goed omschreven?) aan te pakken. Maargoed ze had zich ook kunnen bedenken en dit uit de vlog kunnen laten want nu weet ze dat ze hier weer heel veel opmerkingen over krijgt.

Ik vind het zielig voor Mascha en hoop dat ze er met mensen over kan praten, maar snap echt niet waarom ze dit soort dingen vaak huilend in de vlog wil vertellen. Ik zou mezelf nooit zo kwetsbaar online willen zetten.

Heel leuk nieuws trouwens van Sanny! Ben wel benieuwd hoe ze het allemaal gaat doen, maar ze leken wel heel blij. Ben echt stikjaloers op hun 2 maanden in Zuid Afrika trouwens mehhh

3 likes

Er staat weer een Kringloopkwartier online bij Bonnie en vind het zo leuk, het is met Luc (die zou ik echt volgen als hij een eigen kanaal had, zo jammer dat ze geen huisgenoten meer zijn en hij er niet meer zoveel in zit).

Ik vind het zo’n leuke, goed bedachte serie! Ben altijd blij als ik zie dat er een nieuwe aflevering online staat.

Volgens mij heeft Bonnie zelf ook altijd veel lol :joy: :

77 likes

Haha wat leuk deze gifjes, die outfit die Nick voor haar had uitgezocht was zo lelijk :joy:

6 likes

Ergens heb ik ook het gevoel dat Mascha op zoek is naar gelukkig zijn. In het koophuis in Den Haag wat naar al hun wensen was aangepast, leefde ze vrij afgezonderd en het maakte haar niet gelukkig. Het verhuizen naar Amsterdam kwam volgens mij ook voort uit het midden in de actie willen zijn. Misschien valt het haar ook ergens tegen dat haar bestaan niet opeens gelukkiger aanvoelt nu ze verhuisd is. Ik denk dat ze oprecht zoekende is naar hoe ze haar leven wil invullen, maar dat ze gewoon niet weet hoe. Als influencer heb je wel te maken met veel oppervlakkigheid om je heen en het is moeilijk als je dan niet aan de verwachting van dat picture perfectleven kunt voldoen. Comments helpen je dan alleen maar meer in de put

23 likes

Vond de nieuwe aflevering ook heel leuk! Luc is sowieso een schatje volgens mij, en ik heb echt luidop moeten lachen met die grote tas :joy:

3 likes

Ik vind Luc ook leuk! Wist niet dat ze samen hadden gewoond, ik volg Bonnie niet vanaf het begin.

1 like

En @VickyViolence

Heb geen beautyblog maar merk wel dat het lastig is om te groeien. Zie in analytics wel dat mensen het lezen, maar er wordt amper gereageerd, niet op de blog zelf en ook weinig op social media. Dat maakt het wel lastig om gemotiveerd te blijven.

Weet je wat ik trouwens heftig vind?

Op Facebook in van die ‘blog-groepen’ zie ik echt vaak oproepen om dan elkaar te liken op Instagram, maar bijvoorbeeld ook dit soort dingen:

Daar heb je toch helemaal niks aan? Dan hou je jezelf voor de gek lijkt me… Vreemde wereld :thinking:

6 likes

Ik vind het wel raar dat Debbie zich altijd zo surft uit te spreken over haar ‘collega’s’. Maar ze dan weer niet bij naam noemt… zo onprofessioneel eigenlijk. Instagram is toch wel haar werk dus echt netjes vind ik dit niet.

3 likes

Debbie vergeet er wel bij te vertellen dat ze geen betaald werk had toen de kinderen klein was. Dat maakt het ook wel wat makkelijker allemaal.

6 likes

Naar het zwembad is wel lekker makkelijk als je moeder uit zichzelf al blijft drijven

11 likes

Ja natuurlijk doet ze er zelf ook aan mee. Maar ik denk ook dat ze niet meer weet hoe het anders kan. Ik denk dat ze meer happy zou zijn zonder de camera in haar leven

Was dat nou Cowiththeflow in de serie Judas?

Nou, dat dacht ik dus ook!!