Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Er staat weer een Kringloopkwartier online bij Bonnie en vind het zo leuk, het is met Luc (die zou ik echt volgen als hij een eigen kanaal had, zo jammer dat ze geen huisgenoten meer zijn en hij er niet meer zoveel in zit).

Ik vind het zo’n leuke, goed bedachte serie! Ben altijd blij als ik zie dat er een nieuwe aflevering online staat.

Volgens mij heeft Bonnie zelf ook altijd veel lol :joy: :

77 likes

Haha wat leuk deze gifjes, die outfit die Nick voor haar had uitgezocht was zo lelijk :joy:

6 likes

Ergens heb ik ook het gevoel dat Mascha op zoek is naar gelukkig zijn. In het koophuis in Den Haag wat naar al hun wensen was aangepast, leefde ze vrij afgezonderd en het maakte haar niet gelukkig. Het verhuizen naar Amsterdam kwam volgens mij ook voort uit het midden in de actie willen zijn. Misschien valt het haar ook ergens tegen dat haar bestaan niet opeens gelukkiger aanvoelt nu ze verhuisd is. Ik denk dat ze oprecht zoekende is naar hoe ze haar leven wil invullen, maar dat ze gewoon niet weet hoe. Als influencer heb je wel te maken met veel oppervlakkigheid om je heen en het is moeilijk als je dan niet aan de verwachting van dat picture perfectleven kunt voldoen. Comments helpen je dan alleen maar meer in de put

23 likes

Vond de nieuwe aflevering ook heel leuk! Luc is sowieso een schatje volgens mij, en ik heb echt luidop moeten lachen met die grote tas :joy:

3 likes

Ik vind Luc ook leuk! Wist niet dat ze samen hadden gewoond, ik volg Bonnie niet vanaf het begin.

1 like

En @VickyViolence

Heb geen beautyblog maar merk wel dat het lastig is om te groeien. Zie in analytics wel dat mensen het lezen, maar er wordt amper gereageerd, niet op de blog zelf en ook weinig op social media. Dat maakt het wel lastig om gemotiveerd te blijven.

Weet je wat ik trouwens heftig vind?

Op Facebook in van die ‘blog-groepen’ zie ik echt vaak oproepen om dan elkaar te liken op Instagram, maar bijvoorbeeld ook dit soort dingen:

Daar heb je toch helemaal niks aan? Dan hou je jezelf voor de gek lijkt me… Vreemde wereld :thinking:

6 likes

Ik vind het wel raar dat Debbie zich altijd zo surft uit te spreken over haar ‘collega’s’. Maar ze dan weer niet bij naam noemt… zo onprofessioneel eigenlijk. Instagram is toch wel haar werk dus echt netjes vind ik dit niet.

3 likes

Debbie vergeet er wel bij te vertellen dat ze geen betaald werk had toen de kinderen klein was. Dat maakt het ook wel wat makkelijker allemaal.

6 likes

Naar het zwembad is wel lekker makkelijk als je moeder uit zichzelf al blijft drijven

11 likes

Ja natuurlijk doet ze er zelf ook aan mee. Maar ik denk ook dat ze niet meer weet hoe het anders kan. Ik denk dat ze meer happy zou zijn zonder de camera in haar leven

Was dat nou Cowiththeflow in de serie Judas?

Nou, dat dacht ik dus ook!!

Ja klopt! Stond op haar instagram afgelopen week

1 like

Welke rol?

Ik zit in verschillende Facebookgroepen, zie ik ineens in een van die groepen dat lisanne leeft op mij heeft gereageerd! Haha ik moest een even lachen, is toch zo gek dat zij niet weet dat ik haar ken en dat ik het er hier nu over heb. Het lijkt me zelf. Zo gek als nooit zeker bent of mensen je nog wel of niet kennen.

3 likes

Lekker onbelangrijk dit maar volgens mij is het uit tussen Kiana (die vriendin van Monica) en haar vriend. Op haar Instagram zijn al haar foto’s met hem samen verwijderd en ze volgt hem ook niet meer… Dat was het

3 likes

haha ik ben echt zo gemeen weer maar ik kan het echt niet aanzien als Bonnie zegt dat ze 30 uur per week “werkt”. Ja joh, jouw vlogleventje is echt zo hetzelfde als een baan hebben. Come on…Zij heeft echt zo’n luizenleven lijkt het voor mij? Beetje boodschappen filmen 2 keer per week, met je vriendinnen hangen en Frozen kijken en dat filmen en dan editen?

12 likes

Huhhhh heb ik gemist?!

@babushkababy sorry even tussendoor, maar je hebt een prachtige titel gekregen :stuck_out_tongue:

2 likes

haaaahahahahahha. Zo grappig nadat ik Wie is de Mol zo heb lopen afkraken

6 likes