Je moet ook wel veel contact onderhouden met klanten en editten denk ik. Ik vind 30 uur wel realistisch klinken in plaats van Cynthia’s 80 uur. Iedere dag 4,5 uur als je ook het weekend meetelt.
Vooral het editen lijkt me wel tijdrovend, ja. Al heb ik alleen maar ervaring met zelf een beetje prutsen met van die bewerkingsprogramma’s en duurde dat gewoon heel lang door mijn gebrek aan skills ook.
Haha was ook maar 10sec. Die meid die aan de drugs zat en zo aan ‘t trillen was
Cynthia wil haar oude meuk verkopen. Boeken etc. En draait het dat zo dat wij, de kopers dus, haar dan kunnen ontmoeten. Met een big smile erbij.
Dat is dus echt leuk!
En we kunnen dan ook nog haar nieuwe boeken, planners enz. kopen.
Als je een taart moet bakken, omdat dat onderdeel is van een spon deal, dan is het toch niet te vergelijken met mensen die in hun vrije tijd voor de lol een taart bakken. Ik kan me best voorstellen dat een werkdag druk wordt als je naast je standaard werkzaamheden, zoals mails beantwoorden, facturen opstellen, boekhouding, etc., ook nog een taart moet bakken.
Vind het fijn dat er hier ook mensen voor de bloggers/vloggers opkomen.
(En snap natuurlijk ook wel dat het soms lijkt alsof ze een luizenleventje hebben, maar er gaat denk ik echt veel meer tijd inzitten dan je denkt. )
Op EGF werd ergens vorig jaar een filmpje gepost van een stel dat voor het eerst naar de Efteling ging. Ze zijn blijkbaar terug geweest voor de Winter Efteling! Echt, dat enthousiasme bij zoiets als een prullenbak (oké wel Holle Bolle Gijs maar toch) is zo grappig.
Denk dat Cynthia haar insta storie ook als werk ziet. Dan kom je inderdaad wel aan die 80 uur als je kijkt naar de hoeveelheid die ze maakt.
En er staat “were not accepting verbal apalogies only changed behavior” in haar story
Ben benieuwd hoeveel mensen hierop afkomen. Is dat dan in haar huis vraag ik me af?
Nee, wat ik uit haar Storie begrijp is het ergens anders. “ maar je hoeft uiteraard GEEN entree te betalen”!
Dus dat is mooi meegenomen.
Hahaha die kat! Midden in de Efteling. Geniaal.
Nou fijn dat we haar iig GRATIS mogen ontmoeten. Omg… Bedankt, VRIENDIN!
Zo ernstig dat de kinderen van Willemijn schoenen uit een doos pakken en dat ze dan zegt: wat is dat jelle? En dat dat kind dan zegt: ‘all stars’
Verschrikkelijk dat je door die outfit of the day bullshit bij je kinderen al merken erin prent.
Sws hebben haar kids altijd (lees: vaak) merkkleding aan… Daardoor leren ze mi ook dat dat normaal is en bijv kleding van de Hema of Zeeman niet. Terwijl dat net zo goed is en soms zelfs langer mee gaat dan merkspul.
Ik ook, al helemaal door series zoals kringloopkwartier enzo waar ze echt vet veel energie in steekt naar mijn idee. Vind het wel fijn dat ze het zo benoemt en niet nog helemaal gaat uitleggen enzo. Kan er niet zo goed tegen als youtubers “comments lezen” erbij benoemen alhoewel ik wel snap dat je het als werk mee telt, omdat je hoofd er toch op gefocust is Maarja…
De meeste kinderen zouden gewoon zeggen bij de vraag wat is dat? ‘Schoenen’
Bovendien is het niet zo opschepperig zoals cynthia met haar 80u pw. Fijn juist dat ze aangeeft niet non stop te (hoeven) werken. Los van het editten, ben je (de andere yt’ers ook) als zzp’er ook tijd kwijt aan administratie etc, maar dat is niet gezellig om te laten zien
Maar wat is ‘normaal’ en wie heeft dat bepaald? Sorry; hele andere discussie en niet gepast voor hier.
Eh hallo, ze heeft wel speciaal tijd vrijgemaakt voor ons terwijl ze 80 uur per week werkt.