Dit is geen inhoudelijke reactie op die foto, maar ik vind Pleun zozozo knap.
welk label wordt nou gefuckt? at a loss here
Maar hebben ze nou wat met elkaar? Of is het gewoon voor de foto zoals Monica en Anna voor de Linda?
achgossie en echt ‘hebben jullie verkeriiiiing?’ eronder gecomment. kinders, er is nog zoveel te leren.
Pffff vermoeiend 
Voor degene die dat magneetkalenderbord van Diana d’r lijn willen kopen, … Get ready to be dissapointed.
Die kaartjes met de dag, cijfers en maanden zijn gewoon karton, niet mooi uitgesneden ook want er zitten overal tafels aan de randen. Ook laten die magneethaakjes krassen achter op het bord en zijn sommige al wat geroest.
Had op z’n minst verwacht dat die kaartjes van een soort plastic of gelamineerd zouden zijn. Vind €5,99 echt weggesmeten geld en heb spijt dat ik het gekocht heb
Die Jean, dat exvriendje van Jiami is alweer flink actief op tinder ook
That’s life honey…
Oh ik vind er niet zoveel van hoor, haha. Had dat alleen niet verwacht zo snel bij hem haha. Geen oordelen ofzo verder
Haahhaha dit was een quote van Jiami uit dat filmpje 
Wel bewijsmateriaal dat dat pruilmondje ook nog even ‘af’ kan. Mijn vriend zei een keer ‘zou zo ook zo kijken als ze moet poepen’ haha en sindsdien valt dat mondje me zo op
Een paar keer 20 minuten joggen/wandelen zet ook echt veel zoden aan de dijk.
Edit: oh en dat moment dat ze een sneer geeft naar “die wijsneus op de fiets” dat ze geen focking lichtje had. Inderdaad meit. Waar is je focking lichtje als je black-on-black-on-black in het donker en in de regen gaat hardlopen? frustratie
Zou deze foto serieus zijn? Zo lelijk bewerkt… (als in: lijkt een ander persoon) 
Ooh hahaha, ja die video vond ik zo naar dat ik dat had uitgezet 
Super jammer ik vond Jill zo leuk altijd maar die is hard op weg om ook het standaard Insta meisje te worden.
hahahahaha jezus wat slecht dit
Die eeuwige duckface van haar veranderd ook nooit.
Haha waarom hebben ze zich zo uitgeleefd met photoshop op dat gezicht, maar hebben haar armen nog wel rode vlekken?
Dat is rauw (vlees)
Huh dat is toch dezelfde foto als waar het hierboven over ging?