Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik kijk nooit iets van Lotte, maar deze video kwam bij mijn aanbevolen video’s:

Een van de vragen is of ze zich ergens voor schaamt bij Joey en ze zegt dat ze zich vroeger sneed en dat Joey daar kwaad over was. Ze schaamt zich hier nog altijd voor (iets met een verhaal over een recente kras door een kapotte kerstbal). Ik vind het best heftig hoe ze dit verwoordt? Ben normaal gezien echt niet zo snel lichtgeraakt en vind veel trigger warnings een beetje overroepen, maar voor mensen die zich in het echt hebben gesneden of snijden lijkt me dit echt kut om te horen. “Dan schaam je je toch wel een beetje dat je dat soort dingen vroeger hebt gedaan.”

Verder op zich een leuke video, ik vind haar heel eerlijk en het is niet zo’n suffe juicy Q&A die je bij veel YouTubers hebt. En ze ziet er mooi uit!

2 likes

Dat ja. En WITTE allstars. Bij kinderen. Hoe dan?! Wie bedenkt dat! Of zijn ze alleen voor binnen of als ze op visite gaan? Ik snap dat echt niet.

3 likes

Mss schuift het 100 euro meer als de peuter ze ook even benoemd.

7 likes

Yes, daarom ben ik toch nog wel beetje fan van Vera. Zou het echt jammer vinden als ze deze niet meer gaat maken.

1 like

Ja maar dat is leuk voor voor insta je kids op Mauritius met witte schoentjes, ik bedoel allstars.

7 likes

Komt Jennie from the blog nu ook al met een planner?! (Bron: haar Insta stories)

Als ik het goed begrijp uit haar weekverslag heeft ze een partij van 100 bestaande boekjes ingekocht en verkoopt ze die door.

Ivm de drukte van de verhuizing van haar HQ had ze geen tijd om te editen ofzoc

Ik denk vooral dat het goed was geweest als ze er nog iets aan had toegevoegd in de richting van dat het niet nodig is om je ervoor te schamen o.i.d. Nu lijkt ze meer te bevestigen dat het iets is waarover je je “moet” (niet letterlijk) schamen. Dat ze over zo’n diepe dingen praat vind ik top, maar taboedoorbrekend is dit toch niet? Jullie hebben wel gelijk dat iedereen het anders ervaart natuurlijk.

1 like

Iemand een idee waarvan deze jas van Monica is?

4 likes

YSL volgens mij, ze noemt het in de vlog

Edit: isabel marant is het

2 likes

https://www.ad.nl/show/pleun-kust-bijna-met-vriendin-frans-gaat-los-op-viool~a295b846/

3 likes

Dit is geen inhoudelijke reactie op die foto, maar ik vind Pleun zozozo knap.

5 likes

welk label wordt nou gefuckt? at a loss here

18 likes

Maar hebben ze nou wat met elkaar? Of is het gewoon voor de foto zoals Monica en Anna voor de Linda?

3 likes

achgossie en echt ‘hebben jullie verkeriiiiing?’ eronder gecomment. kinders, er is nog zoveel te leren.

1 like

Pffff vermoeiend :roll_eyes:

Voor degene die dat magneetkalenderbord van Diana d’r lijn willen kopen, … Get ready to be dissapointed.

Die kaartjes met de dag, cijfers en maanden zijn gewoon karton, niet mooi uitgesneden ook want er zitten overal tafels aan de randen. Ook laten die magneethaakjes krassen achter op het bord en zijn sommige al wat geroest.

Had op z’n minst verwacht dat die kaartjes van een soort plastic of gelamineerd zouden zijn. Vind €5,99 echt weggesmeten geld en heb spijt dat ik het gekocht heb

4 likes

Die Jean, dat exvriendje van Jiami is alweer flink actief op tinder ook

4 likes

That’s life honey…

125 likes