Oh ik vind er niet zoveel van hoor, haha. Had dat alleen niet verwacht zo snel bij hem haha. Geen oordelen ofzo verder
Haahhaha dit was een quote van Jiami uit dat filmpje
Wel bewijsmateriaal dat dat pruilmondje ook nog even ‘af’ kan. Mijn vriend zei een keer ‘zou zo ook zo kijken als ze moet poepen’ haha en sindsdien valt dat mondje me zo op
Een paar keer 20 minuten joggen/wandelen zet ook echt veel zoden aan de dijk.
Edit: oh en dat moment dat ze een sneer geeft naar “die wijsneus op de fiets” dat ze geen focking lichtje had. Inderdaad meit. Waar is je focking lichtje als je black-on-black-on-black in het donker en in de regen gaat hardlopen? frustratie
Zou deze foto serieus zijn? Zo lelijk bewerkt… (als in: lijkt een ander persoon)
Ooh hahaha, ja die video vond ik zo naar dat ik dat had uitgezet
Super jammer ik vond Jill zo leuk altijd maar die is hard op weg om ook het standaard Insta meisje te worden.
hahahahaha jezus wat slecht dit
Die eeuwige duckface van haar veranderd ook nooit.
Haha waarom hebben ze zich zo uitgeleefd met photoshop op dat gezicht, maar hebben haar armen nog wel rode vlekken?
Dat is rauw (vlees)
Huh dat is toch dezelfde foto als waar het hierboven over ging?
Denk dat ze dit vooral een desperate move (net als die “””taboedoorbrekende”””” foto met pleun) om meer views/volgers te halen. Haar videos worden steeds minder bekeken en ze moet toch de rekeningen betalen
Ik zie oprecht niet welke van de twee Jill is.
Rechts!
Ik kan alleen naar die streep contour kijken op die linker haha.
Hier ziet ze er compleet anders uit
Soms kijk ik wel eens een video van Jill maar na een paar minuten zet ik het altijd weer uit.
Ik weet niet wat het is maar ik vind het nooit spontaan overkomen ofzo? Heb altijd het idee dat ze bij Milan en Enzo zag hoe makkelijk het verdienen was en dat zij dat dan ook maar is gaan doen.
En ook je was hooguit 7 in de 90’s. Wat was er zo bijzonder voor je toen dat we terug in de tijd moeten
Ik zie eigenlijk vooral dat Jill veel gelukkiger is met zichzelf en dan denk ik alleen maar ‘goed voor je!’.