Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Denk dat ze dit vooral een desperate move (net als die “””taboedoorbrekende”””” foto met pleun) om meer views/volgers te halen. Haar videos worden steeds minder bekeken en ze moet toch de rekeningen betalen :woman_shrugging:

9 likes

Ik zie oprecht niet welke van de twee Jill is.

4 likes

Rechts!

1 like

Ik kan alleen naar die streep contour kijken op die linker haha.

9 likes

Hier ziet ze er compleet anders uit
2 likes

Soms kijk ik wel eens een video van Jill maar na een paar minuten zet ik het altijd weer uit.

Ik weet niet wat het is maar ik vind het nooit spontaan overkomen ofzo? Heb altijd het idee dat ze bij Milan en Enzo zag hoe makkelijk het verdienen was en dat zij dat dan ook maar is gaan doen.

24 likes

En ook je was hooguit 7 in de 90’s. Wat was er zo bijzonder voor je toen dat we terug in de tijd moeten

9 likes

Ik zie eigenlijk vooral dat Jill veel gelukkiger is met zichzelf en dan denk ik alleen maar ‘goed voor je!’.

15 likes

Het lijkt net of ze maar een halve nek heeft.

Heb ik even gemist, thanks! Helaas boven mijn budget :disappointed:

Wie volgt hier nog meer Rens Kroes op Instagram? Ik vond haar dus altijd best een leuke meid, maar ik krijg steeds meer het idee dat zij zichzelf echt té graag ziet. Die kontschudvideo die nu op haar stories staat is een goed voorbeeld :thinking:

5 likes

Ja, ik vind haar ook niet meer zo leuk om te volgen. Weinig nuchter of ‘echt’…

1 like

Dylan? :biggrin:

7 likes

De foto is van Gio

1 like

Ik volg dat jong ook niet, maar die wenkies herken ik wel

35 likes

Wel leuk initiatief! Ben benieuwd wat Monica’s (gezonde) recept is

Iets van stamppot toch? Had ze geloof ik laten zien

1 like

Maar hoe zien jullie dat dan? Alles is zo fake dat ik echt niet aan een instafoto of vlog kan opmaken of iemand wel of niet gelukkig is?

3 likes

Heb wel een paar keer ergens op de bank gecrasht en dan deden we altijd zelf een hoeslakentje, gaat prima. Niks mis mee.

1 like

Ik wilde die journal van Jennie hebben, maar had hem toch wel iets goedkoper verwacht :sob: (€34)

1 like