Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Het lijkt net of ze maar een halve nek heeft.

Heb ik even gemist, thanks! Helaas boven mijn budget :disappointed:

Wie volgt hier nog meer Rens Kroes op Instagram? Ik vond haar dus altijd best een leuke meid, maar ik krijg steeds meer het idee dat zij zichzelf echt té graag ziet. Die kontschudvideo die nu op haar stories staat is een goed voorbeeld :thinking:

5 likes

Ja, ik vind haar ook niet meer zo leuk om te volgen. Weinig nuchter of ‘echt’…

1 like

Dylan? :biggrin:

7 likes

De foto is van Gio

1 like

Ik volg dat jong ook niet, maar die wenkies herken ik wel

35 likes

Wel leuk initiatief! Ben benieuwd wat Monica’s (gezonde) recept is

Iets van stamppot toch? Had ze geloof ik laten zien

1 like

Maar hoe zien jullie dat dan? Alles is zo fake dat ik echt niet aan een instafoto of vlog kan opmaken of iemand wel of niet gelukkig is?

3 likes

Heb wel een paar keer ergens op de bank gecrasht en dan deden we altijd zelf een hoeslakentje, gaat prima. Niks mis mee.

1 like

Ik wilde die journal van Jennie hebben, maar had hem toch wel iets goedkoper verwacht :sob: (€34)

1 like

Ik heb geen kinderen, maar hoe weet je dat een 3 jarige zich verwondert over andere culturen, talen enz? :flushed:

54 likes

Hahah antropoloogje in the making hoor.

22 likes

Maar een 3 jarige vindt toch alles wonderbaarlijk volgens mij. Ook waarom de buurvrouw iets anders doet dan zijzelf doen. Als voorbeeld. Heeft toch niks met “ andere culturen en talen” te maken.

11 likes

Mas zegt vandaag dat Krek gelijk heeft als hij zegt dat stroop menselijke honing is. Want stroop wordt uit bloemen opgelikt door mensen om vervolgens uitgekotst te worden toch?

27 likes

Heh wat huh

(Ik snap het idee erachter maar blijf bij mn statement)

OMG!

1 like

Ik snap het idee niet! :flushed:

Het idee is dat honing gemaakt wordt doordat bijen iets van bloemen nemen en dat uitkotsen (niet helemaal maar voor het idee) en dat zo honing gemaakt wordt (nogmaals, niet helemaal maar voor het idee.

Dat stroop dat menselijke honing is doordat het door mensen van de bloemen gelikt wordt (niet helemaal maar oké) en als het dan uitgekotst wordt (waarom snap ik niet) dat het dan menselijke honing is.

Tenminste, zo vatte ik het op/het idee erachter. Ik blijf vooral bij mn huh wat heh

3 likes