Bij mij, Limburgse, is stroop appelstroop. Dus ik snap het nog niet! Sorry.
Ik denk dat jullie iets anders bedoelen, of niet?
Suikerstroop inderdaad! Het klopt alsnog van geen kanten, maar ik denk dat dat het idee erachter was.
Hij heeft het over dadelstroop. Ik denk dat je het niet snapt omdat het ook echt als een tang op een varken slaat. Complete onzin en als ik erover na ga denken snap ik het ook niet.
Oh, gelukkig. Ben ik niet de enige!
Heb haar gisteren ontvolgt. Ik vond haar altijd heel nuchter maar ze geilt echt op zichzelf nu.
Waarom ben ik nog steeds zo benieuwd naar hoe de wel/niet relatie tussen fadim en Marvin zit
Zijn laatst nog samen op vakantie geweest
Sinds het hier een aantal keer genoemd is, kan ik niet meer niet zien hoe veel Aimee (van der Pijl) inderdaad shopt. Nu ook weer twee lila broeken en nog andere dingen. Volledig haar eigen zaken, natuurlijk, maar ik merk dat het me toch irriteert omdat ik zelf juist wel bewuster probeer te winkelen.
Ik heb er mijn hoofd over gebroken en volgens mij snap ik wat hij bedoelt. Denk dat we het niet te letterlijk moeten nemen met bloemen likken en terug uitkotsen
theorie (bear with me here):
Honing is een stroopachtig iets dat de bijtjes maken door stuifmeel te verwerken
Stroop heeft ietwat gelijkaardige structuur aan honing en ontstaat doordat mensen fruit gaan verwerken
Ik weet ook meteen precies welke je bedoelt hahaha
Waarom noemt ze haar kids steeds “deze hier”, je hebt dat kind toch een naam gegeven toen ie net uit je puni was, gebruik die dan ook gewoon.
Wat zal het worden? Ik gok een sieraden merk
En aan Marc Cain logo
In zilver en in goud maar dan wel nep materiaal wat verkleurt na 2 dagen maar alsnog 30 euro per kettinkje vragen
En telefoonhoesjes met quotes
Ik was 8 ofzo toen ik naar Thailand ging en ik weet er niks meer van… Behalve dat ik met mijn spelletje op het strand heb gespeeld. Kan me niet voorstellen dat een kind van 3 hier nog iets van weet later.
Nou ja zeg!!!
Was jij niet geïnteresseerd in andere culturen en talen! Shame on you.
Ja slecht van me he. Ik vond mijn spelletje belangrijker.
Ik ben bij Live Aid geweest. Toen was ik 5. Ik heb er weinig herinneringen aan jammer genoeg. Als ik de opnames zie op TV denk ik dat ik me wat herinner. Maar is volgens mij geïmplanteerd. Dus ook geen antropoloog in de dop, helaas.
Ze heeft toch maar een foto geplaatst, leuk!