Meine Güte
Omg hoe cool zijn jouw ouders?
Zo wil ik dus ook zijn (als moeder).
Mwoah, ik denk dat dat coole wel meevalt. Mijn ouders laten zich er op voorstaan dat ze zeer ruimdenkend zijn. En dat zijn ze ook wel hoor. Maar stiekem verdenk ik ze ervan dat ze gewoon geen oppas voor mij hadden. 
Mascha’s to do list truc is om een boekje te pakken en dan met bullet points op te schrijven wat je moet doen en af te strepen wat je van die lijst gedaan hebt…
Echt handig Mas, nog niet aan gedacht, ga het binnenkort een keer uitproberen!!
Ik wacht op de dag dat Mascha het wiel gaat uitvinden.
Zag net op insta dat Anna alweer op vakantie gaat. Echt, wat een leven.
Of het buskruit
Zou ze er dan ook een passief agressieve q&a bij doen zoals bij de tas?
Jazeker, om uit te leggen waarom ze NIET aan … geeft maar WEL aan …!
En dat ze zelf mag weten wat ze belangrijk vindt. En dat Willem dat met haar eens is.
Sommige mensen gaan elke dag met de taxi of kopen een Celine tas maar ik geef het aan Unicef. Omdat ik het gewoon wil.
Als ik de cost per day bereken kost het me maar 1,13 als ik jaren lang aan de hartstichting geef, dat is toch een koopje!!!
Ik liep op straat en ik werd aangesproken door een werver van een goed doel. Ik moest er nog even over nadenken, maar toen ik in het koffietentje zat blééf ik er maar aan denken. Helaas was de werver weg, maar gelukkig kon ik online nog donateur worden voor het WNF!
En nu kan ik tot in lengte van dagen de zon op mijn gezicht voelen. Want sponsor van WNF.
Hoi Cynthia, je gaf in 2013 toch ook al geld aan giro 555, waarom geef je nu aan stichting aap?
'Nou Petra, wat léuk dat je dat nog wéét! Het klopt maar je kan nooit genoeg goede doelen steunen. Ik houd daar zó van!!
Nee Ludo, voor giro 555 ben ik een keer op sponreis geweest en toen hadden ze geen lekkere rode wijn. Die heb ik dus snel van mijn goede doelen lijst gehaald! Ik ben niet gek!!!
Vanavond op tv:
Kijk je heeft wel een bepaald type :p.
Ik ben echt benieuwd naar die docu van haar!
Haha ja hier moest ik ook aan denken
HAhahaha dit plaatje