Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Oh had net in t andere topic gepost maar deze foto nog niet gezien. Leuk inderdaad!

Oja, had natuurlijk beter in het andere topic gepast :sweat_smile:.

Ik wist het ook niet zeker haha :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:

Omdat ze hem anders verward met “ die daar”. :rofl:

2 likes

Trollensnot, Ron.

6 likes

TRROOOOOLLLL IN DE BUNKER

39 likes

Tumblr_inline_n41el562uj1ru2vwl

30 likes

Ik dacht echt hetzelfde, heb het ook doorgespoeld maar kreeg nog net het stukje mee dat ze het toch even wilde delen met ons :roll_eyes: thanx meit

Sieraden zijn wel de nieuwe boeken onder de influencers he? Zie manon ook nog wel iets van sportkleding/artikelen uitbrengen. Maar daar klinkt de naam misschien niet echt naar?

1 like

Ik denk echt dat mooie sportkleding het zoveel beter zou doen dan weer de zoveelste inspiratieloze sieradenlijn.

Maar denk idd, weer sieraden idd!

3 likes

image

5 likes

Doet me denken aan
https://m.youtube.com/watch?v=oOvneRa79H8

De Belgen zullen het wel kennen
https://m.youtube.com/watch?v=oOvneRa79H8

Edit: ik wou dat je het filmpje hier zag. Geen idee hoe dat werkt
4 likes

Sieraden is makkelijk money maken mensen … wij zien allemaal dat het gewoon overpriced ali express is maar al die jonge volgers kopen het of vragen het voor de verjaardag.
Sieraden hoef je niks voor te kunnen; niks voor te personaliseren; je kan er super makkelijk aan komen; inkoopprijs is heel heel laag; opslag is simpel.
Kleding is teveel moeite :smile:

5 likes

Meine Güte

1 like

Omg hoe cool zijn jouw ouders? :scream: Zo wil ik dus ook zijn (als moeder).

5 likes

Mwoah, ik denk dat dat coole wel meevalt. Mijn ouders laten zich er op voorstaan dat ze zeer ruimdenkend zijn. En dat zijn ze ook wel hoor. Maar stiekem verdenk ik ze ervan dat ze gewoon geen oppas voor mij hadden. :rofl:

19 likes

Mascha’s to do list truc is om een boekje te pakken en dan met bullet points op te schrijven wat je moet doen en af te strepen wat je van die lijst gedaan hebt…

Echt handig Mas, nog niet aan gedacht, ga het binnenkort een keer uitproberen!!

61 likes

Ik wacht op de dag dat Mascha het wiel gaat uitvinden.

39 likes

Zag net op insta dat Anna alweer op vakantie gaat. Echt, wat een leven.

Naar aanleiding van de 3000 euro tas willen mensen ineens weten aan welke goede doelen ze geeft! :see_no_evil:

44 likes

Of het buskruit

3 likes