Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Zou ze er dan ook een passief agressieve q&a bij doen zoals bij de tas?

4 likes

Jazeker, om uit te leggen waarom ze NIET aan … geeft maar WEL aan …!
En dat ze zelf mag weten wat ze belangrijk vindt. En dat Willem dat met haar eens is.

2 likes

Sommige mensen gaan elke dag met de taxi of kopen een Celine tas maar ik geef het aan Unicef. Omdat ik het gewoon wil.
Als ik de cost per day bereken kost het me maar 1,13 als ik jaren lang aan de hartstichting geef, dat is toch een koopje!!!
Ik liep op straat en ik werd aangesproken door een werver van een goed doel. Ik moest er nog even over nadenken, maar toen ik in het koffietentje zat blééf ik er maar aan denken. Helaas was de werver weg, maar gelukkig kon ik online nog donateur worden voor het WNF!

39 likes

En nu kan ik tot in lengte van dagen de zon op mijn gezicht voelen. Want sponsor van WNF.

4 likes

Speciaal naar haar Insta gegaan om nee te stemmen.

69 likes

Je bent niet de enige!

10 likes

Hoi Cynthia, je gaf in 2013 toch ook al geld aan giro 555, waarom geef je nu aan stichting aap?
'Nou Petra, wat léuk dat je dat nog wéét! Het klopt maar je kan nooit genoeg goede doelen steunen. Ik houd daar zó van!!

49 likes

Nee Ludo, voor giro 555 ben ik een keer op sponreis geweest en toen hadden ze geen lekkere rode wijn. Die heb ik dus snel van mijn goede doelen lijst gehaald! Ik ben niet gek!!!

3 likes

Vanavond op tv:

18 likes

Kijk je heeft wel een bepaald type :p.

Ik ben echt benieuwd naar die docu van haar!

Haha ja hier moest ik ook aan denken

1 like

HAhahaha dit plaatje

1 like

Heeft er iemand ook al uitgerekend hoe lang ze die tas moet gebruiken om die €1,33 te verantwoorden?

Dat heb ik in ieder geval even gedaan, ze moet die tas ruim 6 (!!) jaar ELKE dag dragen om die €1,33 te realiseren.

Cynthia moet idd lekker zelf weten waar ze haar geld aan uit geeft, zal mij aan mijn anus oxideren. Maar maak dan even een realistische berekening. Haar trio bag heeft ze nu een jaar of 4 geloof ik en gebruikt ze echt niet meer elke dag. Dus dat zal ze denk ik ook echt niet met haar nieuwe tas gaan doen, maar die berekening is dan dus echt bullshit.

Oké einde.

8 likes

Neen ze gebruikt haar trio bag niet meer elke dag maar ze doet hem niet weg toch? Dus ze zal hem wel nog steeds gebruiken…
En ik vind 6 jaar op zich niet zo lang voor een tas. Dit zijn echt tassen volgens mij die je je ganse leven houdt en gebruikt.
Sorry maar ik ben echt volledig voor in dingen investeren die je je ganse leven zal gebruiken. Ipv ieder jaar een nieuwe tas van €20 te kopen.
En ja €3000 is wel een extreem getal.

Ik vergelijk het vaak met een gsm. Van mensen die een iPhone X kopen wordt toch niet zo vreemd opgekeken? Dat ding kost €1000 (?) en gaat hoogst waarschijnlijk max. 2 jaar mee. Dat vind ik zotte kosten.

19 likes

mijn toekomstige kinderen kunnen maar beter godverdomme heel blij zijn met mijn celine trio want anders gooi ik ze weg. De kinderen dus

59 likes

Maar de meeste mensen die zo’n designer tas hebben zijn fashionista’s, en blijven echt niet bij die 1e dure tas hoor. Die willen ook nog een clutch voor een avondje uit, een laptoptas, een kantoortas, een shopper, etc etc. Dan wel van goedkopere merken waarschijnlijk, maar toch, het is niet dat ze dan 6 jaar lang geen andere tas kopen of gebruiken.

3 likes

Heeft iemand dit gezien, en is het het terugkijken waard?

Oh oeps, ik dacht dat dit gisteren al gepost was. Dan ga ik gewoon kijken!

Lip, koningin Humblebrag :crown:

Hmm ben benieuwd wat dit kan zijn, vooral omdat het met Hella is?? Misschien een soort evenement mbt hun sieradenmerk?

4 likes