Ja volgens mij had Monica het in dr vlog erover dat ze een evenement gaan organiseren met Hella, ze vroeg ook wat je als bezoeker daar graag zou willen zien/doen.
Ahhh oké heb de vlog nog niet gezien dus vandaar
Lijkt me best leuk eigenlijk! Spreekt me meer aan dan bijvoorbeeld de Beautygloss party
Ja ze hebben al vaker vragen gesteld via insta stories wat mensen daar graag wilden zien! Wordt waarschijnlijk vrij interactief met meet&greets, tutorials haren vlechten (even voorbeeld he) en een optreden.
Ik had hij haar juist een muziekevenement verwacht ofzo en niet echt een beurs-idee.
Maar een muziekevenment lijkt me niet erg handig om je sieraden te promoten. Volgens mij gaan ze juist daarom iets organiseren.
Het orakel heeft weer gesproken
Kan ik daarvoor ieder boekje gebruiken of is de Mascha planner toch meer geschikt?
Whahahahahahahah ga stuk omdat Engels van die manager(?) van die Tim
Maar hoe ongeloofwaardig? Die presentator met die plaksnor en ook een hartstikke Nederlands accent als Thaise producent. Wtf.
Ik kijk nu rambam over influencers. Denise zat er ook tussen met een gezicht vol pindakaas. Alles voor de cash.
Zo triest hé?
wauw, rambam is echt bizar interessant en shocking vanavond!
Die familievloggers dan, echt nul shame
Lol ging ff kijken of Denise gereageerd had. Zie ik dit, ik zou alleen hierom al nooit influencer willen worden.
Was dat niet de manager van Enzo? Of manager van Stuktv?
Ik dacht meteen aan Nikkie omdat zij in mijn gedachten de enige vrouwelijke Nederlandse YouTuber is met meer dan 1 miljoen abonnees maar ik ging net kijken en zij heeft er gewoon 11 miljoen
Ik kom er nu pas achter dat die serie van Nina Warink “draaien met Nina” waarin youtubers vragen moeten beantwoorden of iets vies moeten eten gewoon letterlijk gestolen is van James Corden “spill your guts or fill your guts”
Pff de halve vlog van Bonnie gaat over dingen/kaartjes die ze van kijkers heeft gekregen, lekker boeiend. Vraag me echt af of iemand dat wel interessant vindt?
Degene die een kaartje gestuurd hebben zullen het vast leuk vinden dat hun kaartje benoemd wordt, maarja ik vraag me altijd af wie er überhaupt kaartjes sturen naar bekende mensen.
Ik zat ook te kijken en het bevestigde alleen maar dat ik nooit bekend zou willen zijn: die awkward kaartjes die mensen sturen met een verhaaltje over zichzelf (boeiend), of tweedehands jurkjes waarvan je dan op camera blij mee moet zijn… En ik zou me echt bezwaard voelen als mensen dure dingen voor me kopen. Plus, alle chocola op de volgens mij al zeer grote voorraad die Bonnie al heeft…