Ik wist het alleen omdat het in een eerder bericht stond. Kan ze ook niet uit elkaar houden.
Wat is dan precies erg? Die kijker vond de geur zelf niet zo lekker, heeft hem dus waarschijnlijk gekregen en staat er al een tijdje want hij is niet meer verkrijgbaar. Dan kun je er toch net zo goed een ander mee blij maken?
Ohhhh je vond dat ze zat te bedelen om nog een kaars? Dat vond ik niet echt, vond haar gewoon heel blij met die nieuwe kaars. Zelf zou ik niet zo moeilijk doen, je koopt een geurkaars toch echt alleen om hem op te branden 🤷
Hebben mensen hier ook het tijdschrift van Jennie gelezen?
Ja ik heb hem besteld, ondanks dat ik geen ondernemer ben. Ik vond sommige artikelen daarom ook niet zo interessant, maar in het algemeen wel vermakelijk blad (wel erg duur, maar goed).
Ja, duurder dan de LINDA haha. Heb hem wel gekocht, maar ga hem niet nog eens kopen. Ze kan beter eerst op digitaal focussen vind ik.
Nee vanwege de prijs ik ga hem ook niet meer kopen denk ik (ook niet de digitale versie haha. Ik hou niet van artikelen op mn computer lezen).
Omdat Snapking zelf geen Engels spreekt en die manager spreekt het amper. Ik snap ook niet hoe je filemon niet herkent, maar ze zijn gewoon nogal eh dom.
Je zag op een gegeven moment ook dat het Thaise (youtube)filmpje achter op de tv afgelopen was.
Hoe kan je zoiets niet doorhebben idd.
Vergeet Wendy van Dijk niet, de True Queen van de succesvolle transethnische vermomming!!!
Als Alberto dit leest is hij vast zo trots als een aap met 7 eh geslachtsdelen 
Aandachtsgeil much
Is van een shoot voor het linda meiden magazine
Ja mooi dat er iemand op de andere kant zit want anders kan je echt niet zo leunen zonder om te vallen
omg die Anna Nooshin wordt steeds erger.
Man oh man, die bak video van Wil en Tien is echt weer niet om aan te zien (ik ben pas op 1/3) hoe ze roeren door het eiwit, en zeggen ‘zo moet het er uit zien’ terwijl ze het nog nooit hebben gemaakt… Hoe weet je dat dan>???

Ze kunnen zo naar omroep max
Nee joh gek, omroep max is veel te vooruitstrevend voor deze duffe dozen.
Charmant is niet de omschrijving die ik zou gebruiken maar ik snap je concept