Ik denk dat alleen de mensen die iets gegeven hebben zoiets leuk vinden.
Misschien iemand die wel Nederlands is maar geen Nederlandstalige video’s maakt.
Ik kwam haar tegen en zij heeft 3 miljoen en komt ook uit Nederland, maar hier in Nederland is ze volgens mij helemaal niet zo bekend?
Ik volg ikvrouwvanjou pas sinds de geboorte van Hunter, maar vroeg me af wat hun voor werk doen? Ze gaan namelijk in de vlog kijken naar een huis van over een half miljoen. Wel iets boven hun budget geven ze aan maar ik vind het toch een aardig bedrag.
Joyce is inderdaad dierenartsassistente en Scarlet is oprichter en hoofdredacteur van Proud2Bme en ze zullen wel wat inkomsten hebben uit youtube/blog/instagram.
Mss dat hier nog liefhebbers zijn!

Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het storm loopt want je kunt nu al een plekje reserveren!

Ik ben heel benieuwd of hier serieus mensen heengaan. 250 euro voor een masterclass en dan mega veel kosten om er überhaupt te komen.
Volgens mij is het minder want het is in Antilliaanse gulden. Is ong. de helft geloof ik.
Scarlet gaf ook duidelijk aan dat zij het hoofdinkomen heeft. Ze kan ook best veel thuis werken en anders werkt ze vaak in Leiden.
Joyce is dierenartsassiste, scarlet werkt bij proud2Bme.
Doet Scarlett niet ook iets anders? Kan me herinneren dat ze wel eens voor haar werk naar de ambassade moest om iets af te geven, misschien heeft ze wel een geheimzinnige topfunctie er naast
Volgens mij is Joyce dierenartsassistente, en werkt Scarlet bij Proud2Bme.
Maar dat heb ik hier gelezen…
oh wouw grapje, ik blijf die twee door elkaar halen haha
Ik wist het alleen omdat het in een eerder bericht stond. Kan ze ook niet uit elkaar houden.
Wat is dan precies erg? Die kijker vond de geur zelf niet zo lekker, heeft hem dus waarschijnlijk gekregen en staat er al een tijdje want hij is niet meer verkrijgbaar. Dan kun je er toch net zo goed een ander mee blij maken?
Ohhhh je vond dat ze zat te bedelen om nog een kaars? Dat vond ik niet echt, vond haar gewoon heel blij met die nieuwe kaars. Zelf zou ik niet zo moeilijk doen, je koopt een geurkaars toch echt alleen om hem op te branden 🤷
Hebben mensen hier ook het tijdschrift van Jennie gelezen?
Ja ik heb hem besteld, ondanks dat ik geen ondernemer ben. Ik vond sommige artikelen daarom ook niet zo interessant, maar in het algemeen wel vermakelijk blad (wel erg duur, maar goed).
Ja, duurder dan de LINDA haha. Heb hem wel gekocht, maar ga hem niet nog eens kopen. Ze kan beter eerst op digitaal focussen vind ik.
Nee vanwege de prijs ik ga hem ook niet meer kopen denk ik (ook niet de digitale versie haha. Ik hou niet van artikelen op mn computer lezen).
Omdat Snapking zelf geen Engels spreekt en die manager spreekt het amper. Ik snap ook niet hoe je filemon niet herkent, maar ze zijn gewoon nogal eh dom.