Je zag op een gegeven moment ook dat het Thaise (youtube)filmpje achter op de tv afgelopen was.
Hoe kan je zoiets niet doorhebben idd.
Vergeet Wendy van Dijk niet, de True Queen van de succesvolle transethnische vermomming!!!
Als Alberto dit leest is hij vast zo trots als een aap met 7 eh geslachtsdelen
Aandachtsgeil much
Is van een shoot voor het linda meiden magazine
Ja mooi dat er iemand op de andere kant zit want anders kan je echt niet zo leunen zonder om te vallen
omg die Anna Nooshin wordt steeds erger.
Man oh man, die bak video van Wil en Tien is echt weer niet om aan te zien (ik ben pas op 1/3) hoe ze roeren door het eiwit, en zeggen ‘zo moet het er uit zien’ terwijl ze het nog nooit hebben gemaakt… Hoe weet je dat dan>???
Ze kunnen zo naar omroep max
Nee joh gek, omroep max is veel te vooruitstrevend voor deze duffe dozen.
Charmant is niet de omschrijving die ik zou gebruiken maar ik snap je concept
Ik heb dat idd wel eens gekeken als ik ziek thuis zat! Maar ik vind het fascinerend, ik dacht dat de generatie die omroep Max kijkt deze recepten wel uit het hoofd kan maken!
ik keek al omroep max voordat het hip was
Ja, ik ook wel. Als ik tijd heb. Maar ik bedoelde eigenlijk dat de 50+ die normaal kijken naar Max dit soort recepten “ vanzelf” maken. Ik had gedacht dat ze juist iets “ spannender” zouden koken.
Oh, dit is warrig. Hoop dat je het begrijpt!
Ja, haha. Met de laptop op het aanrechtblad.
De datum van de jufstructuur-klas van Lip hangt af van het sponticket van KLM?
Haar eigen ticket zal ze vast kunnen declareren want “werk”.
Die cover met Anna en Monica vond ik ook al meer Playboy dan Linda Meiden.
Sowieso. De laatste keer dat ik op het puntje van een ligbedje ging zitten klapte ik met bedje en al zo voorover in het zand. Dat was overigens om iets uit mijn tas te pakken. Niet dat jullie denken dat ik ook wannabe sexy fotoshoots in natte tshirts doe