Dan waren ze dus met drie man bezig voor deze foto, haha. Anna, persoon op ligbed en persoon die foto maakt.
drie man en twee tepels hard aan het werk
Wel graag HBO niveau!
Ja verbaasde ik me net ook al over!
Waren die initialen nog niet genoeg?
Die ex van haar lacht zich denk ik rot.
Het wordt met de dag cheaper
Lekker profi met afsluiten.
Hahah wow in 7 minuten is er al 41 keer geklikt op die link.
Lof Furtjuh
Aaah liefde voor Rutger, kan ook niks negatief over hem bedenken haha, volg hem totaal niet maar heb zo’n goed beeld van hem
Dus fluffen en er een reflectieverslag over schrijven.
Lang verhaal maar:
Samenvatting
Ik volgde iemand op YouTube met mss maar 200 abonnees dus geen groot kanaal, en zij was transgender (mtf) en was geweigerd op een bepaalde site (ik geloof een of andere datingsite) omdat ze fluffy_Amy oid heette en die site dacht dat de combinatie transgender + fluffy zou betekenen dat zij zo’n fluffer was en dat wilden ze niet op hun website.
Dit was denk ik 2 jaar geleden ofzo en ik weet de sitenaam ook niet meer maar vond het wel sneu voor haar.
Lang verhaal en ook niet boeiend maar daar moet ik altijd aan denken haha als ik het die term ergens tegen kom.
Yess!! Vind zijn series altijd zo leuk. Maar ik kijk vooral voor de lach van Andrew haha
Oh yes!! Was echt aan het wachten tot die weer wat nieuws ging maken
Op mijn verjaardag
Wat is dit precies? Ik ken hem eigenlijk niet, alleen van die serie met jeffree star wat ik vooral veel zenuwachtig gedoe en nep f*cking scared zijn over niet zoveel. Maar wel interessant hoor.
Hij heeft dus eerder een conspiracy serie gedaan? Waarover dan? Moet ik dit kijken?
Linda meiden is niet voor jonge meisjes he.