Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Of ze het pas heeft laten doen weet ik niet, maar ze zijn sowieso wel opgespoten.

Ik vind Bonnie leuk, maar waarom noemt ze eten ineens snacken? hoogst irritant :neutral_face:

3 likes

Ik krijg sowieso altijd een error in m’n brein als mensen het over snacks hebben en het niet gaat over bittergarnituur/frituuur.

47 likes

Snackjes.

9 likes

Zo ziet het er inderdaad wel uit. Volgens mij heeft ze ooit in een vlog verteld dat ze haar lippen regelmatig laat ‘doen’… dit zal wel weer de eerste keer zijn na de bevalling van Lexxiiieee

2 likes

Ik gebruik graag verkleinwoordjes maar snackjes kan ik zelfs niet aan :frowning:

3 likes

Skip dan vooral de vlogs van Yara! Ik hou van haar, maar ze zegt het vaak hahaha

5 likes

Dit ja. ‘Ik heb, heel erg guilty, snoeptomaatjes gesnackt. Echt een slechte dag zo’.

15 likes

Ja ik kijk er sporadisch wel eens een en dan hoor ik het idd. En dan gaat het niet eens over ongezond eten wat in mijn hoofd een snack(je) is, maar een appel ofzo :weary:
Ook zegt ze dan wel weer (geloof ik, id het was iemand anders) vaak een ijs ipv een ijsje. Dat vind ik ook weer gek haha

2 likes

Een ijs. Ijzen. Nu denk ik aan Kloontje :persevere:

6 likes

Hahaha ja daar denk ik ook altijd aan als ik het hoor, daarom twijfel ik ook of het wel Yara was of dat ik haar nu verwar met Kloontje.

2 likes

Ik zit die nieuwe video te kijken van Bonnie dat Nick kleding voor haar gekocht heeft, maar ze trekt steeds van die overdreven theaterschool-blikken. En ik vond die eerste geel-zwarte broek best leuk, maar zij vonden m beiden verschrikkelijk

3 likes

Bonnie staat er ook de hele tijd zo ongemakkelijk bij met het passen hahha zo wijdbeens en dan met die kinder gymschoenen eronder.

8 likes

32 likes

Ook die redenatie over waarom die jumpsuit met een schouder zo onhandig was, dacht echt que??

4 likes

Haar tiet vloog er makkelijk uit toch? Lijkt me best onhandig.

2 likes

Die verjaardag van Fadim is echt zooo overdreven. Ook dat Marvin bij dat dior tasje zei “is gewoon parfum hoor” gewoon parfum :roll_eyes: waren lelijke dior armbanden

4 likes

Vond deze video zo awkward. Juist wel mooi dat Shane dit zelf nooit zou kopen maar hoe reageer je als iemand voor duizenden dollars zomaar kado’s komt geven met camera?

1 like

Ik vond het wel lief, vooral omdat het niet lekker liep/loopt tussen die twee en je echt ziet dat hij zijn best doet

1 like

Wow ik heb haar een tijdje gevolgd en nu weer even een tijdje niet, maar ik kan me herinneren dat ze net weer een nieuwe vriend had en dat lijkt zo kort geleden. Maar superleuk voor haar!
Ik kan me wel voorstellen dat ze flink zal uitpakken, als ik zie wat ze allemaal doet in haar vlogs voor een gewone avond uit en verjaardagen.