Ik vind het wel een mooie foto van Jiami.
Jaa vind ik ook! Lijkt me ook echt een leuk meisje.
Ik vind het ook geen stockerende outfit, ik vind bikini’s op insta prima maar ik ben zelf geen fan van die geposeerde “zie Mn kont” poses. Dat hoef ik op insta niet te zien, maar vind het normaal als ik in de zomer mensen foto’s zie posten op insta in bikini, alleen dan wel gewone “normale” poses, dit vind ik vreemd.
Helemaal crazy in the head deze meit
ik ben teleurgesteld, geen pindakaas?
En het blikje energiedrank mist nog. Dan was het influencer proof!
Ik hoef van niemand overposeerde bikinifoto’s te zien.
Euh?
Edit: Ik vind dit best een nare opmerking wanneer het gaat om een (positieve) post tussen posts over Jiami’s billen, Josh haar groot hoofd en de neppe Instagramfoto’s van Jill en Noor.
Nee, dit exemplaar valt wel onder de categorie ‘ini-mini string bikini’
Ja, exact! In een van de Turkije-vlogs vertelde de mama hoe ze Bonnies ouders had ontmoet, echt een heerlijk verhaal (dat ze gewoon een huis hebben gekraakt voor hen en zo )! Vind het ook altijd leuk als ze in de vlogs zitten, superpositieve mensen, die daarbovenop ook op een rustige manier kunnen vertellen over hoe ze nooit echt geaccepteerd werden in Nederland.
Ik dacht dat Artsen Zonder Grenzen gestopt was met die ebola filters?
Lijken wel op Dracula
Correct me if I’m wrong maar volgens mij is dat korte kapsel een pruik, dus haar eigen haar zit hier dan nog onder. Misschien dat ze daarom zo’n groot achterhoofd heeft?
Ik pleit voor het afschaffen van instagram.
Serieus, als ik een ding mocht verbieden dan zou ik dat doen.
Niemand wordt er gelukkiger van (met name jonge vrouwen niet) en alles wordt alleen maar nepper.
Ik zou zeggen: Schaf de influencer af.
Huh misschien ligt dat aan de accounts die je volgt, maar ik volg heel veel leuke positieve accounts. Ik vind instagram heel leuk.
Als je er niet gelukkig van wordt stop er dan mee of ontvolg de accounts die je niet gelukkig maken. Konmari voor je insta.
hahahahahaha
Ik heb geen instagram.
Misschien moeten we inderdaad de influencer afschaffen.