Mijn vriend en ik hebben heel erg hard gelachen om je opmerking.
Volgens mij valt het wel mee.
Die ex van Jiami heeft nu zelf ook een break-up video gemaakt.
ach arm joch, je wil hem toch over zijn bol aaien
Huh welke geruchten? Heb hier niks van meegekregen.
Daar weten wij niks van hoor ;). Is niet besproken hier igg.
Maar hij zou nog op tinder hebben gezeten / met meisjes hebben gepraat toen die met Jiami was?
Zijn die geruchten er niet altijd bij ābekendeā mensen. Gezien hoe ze tegen elkaar deden in die video van Jiami denk ik niet dat het waar is.
Door die throwback video valt me pas op hoe erg Jiamiās lippen zijn opgespoten, excuus opgezwollen door allergieā¦
Dat gelul van Mas en Krek over Senior Frog (?) in Vegas⦠alsof ieeeemand enig idee heeft waar ze het over hebben . Echt duidelijk een binnenpretje.
ĆĆ©n iemand (volgens mij @Negativ) had hier gepost dat ze hem tegenkwam op Tinder nadat het uit was.
Snap wel hoe er zo roddels komenā¦
Ik snap het even niet haha. Wat kun je precies roddelen over iemand die na zijn relatie op tinder zit? Dat is toch niks raars.
Ja er valt dus niets te roddelen. Maar door die post van @anon69899736 ontstaat er wel verwarring terwijl dat helemaal niet nodig is en dat vind ik jammer
Volgens mij zijn ze ook gewoon goed uit elkaar gegaan
Ik neem aan dat doordat er iets gezegd werd over dat hij op Tinder zat, er snel roddels kunnen ontstaan. De volgende zegt āOh hij zat op Tinder en daardoor is het uit!ā En nog iemand zegt⦠etc. Niet dat dit nu per se gebeurt hoor; ik schets de roddel situatie.
Ja dit dus, dat is precies wat er hierboven gebeurde
Ik was hem inderdaad vorige week tegen gekomen. Misschien achteraf wel een beetje een nutteloos dat ik dat hier heb gepost. Geen idee of hij actief aan het swipen is overigens, kan net zo goed zijn oude account zijn. Maargoed ze zijn al een tijdje uit elkaar, dus het is zijn goed recht om te swipen, haha
Ik moet zeggen dat ik Annic in haar laatste business-video echt leuk vind. Normaal vind ik haar vreselijk, maar ik heb echt het idee dat zij ontzettend goed is in haar werk. Ik durf zelfs te stellen dat ik mss wel met haar zou werken als ik ondernemer was vind haar adviezen echt heel goed.
Yoooo ik ben ook niet handig!! Bedoel Annic. Pas het even aan!
Thatās life honey
Er was toch ook een Blogger die op het EGF mee postte? Kaya (en iets met shit hit the fence) ofzo?
Waar is zij gebleven? En die vrouw die Beautytreat had? Die is ook spoorloos verdwenen geloof ikā¦