Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

hahaha ik moet zo lachen dit is echt een soort van Wil en Tien cringe topic geworden. No offense trouwens ik vind het echt heel grappig.

7 likes

Ik kwam op het yt kanaal terecht van die twee Reinders zussen met hun eigen kledinglijn. Maar volgens mij is er iets fout gegaan met het poederen hehe. Ze kijken de hele tijd naar zichzelf en dit zien ze dan niet :joy:

51 likes

Poederen??? Die wenkbrauwen!!!

35 likes

Die wenkbrauwen van die rechter zijn hoop ik gedaan met een soort van challenge waardoor ze niet serieus getekend zijn?! :sob:

7 likes

Allemaal trouwens bij nader inzien. Maar die rechter is wel echt het meest extreme.

Toen ik door een winkelcentrum in het oosten van het land liep afgelopen zaterdag stond er ook een meisje heel uitgebreid foto’s te maken van een ander meisje. Het meest bijzondere vond ik dat ze veel te weinig kleren aan had voor het weer, ik denk zodat het mooi op de foto stond want een foto met jas + muts + sjaal is natuurlijk niet cool

2 likes

ik ging vandaag half dood van de kou, zie ik die romee strijd op instagram verschijnen in een croptop. :roll_eyes: :woman_facepalming:t2: je moet er wat voor over hebben he

5 likes

Hoop dan voor haar dat de foto een paar maand eerder gemaakt was

op hun instagram zie je het ook bij veel fotos

Ja dat vingertje met die french manicure is de reden dat ik ze nietnmeer volg. Samen met alle andere redenen. Maar vooral dat vingertje.

2 likes

Ja hallo weet je dan niet dat zij die french manicure van nature heeft :roll_eyes:
Verkondigde ze altijd heel trots op llg, toen vond ik het er ook al niet uit zien, klauwtjes.

5 likes

Ik denk soms dat het beter is voor m’n bloeddruk om te kappen met vlogs van hun. Maar ja love to hate…

5 likes

:lying_face:

Sorry maar ik vind die kleding zo lelijk als het maar kan, en die wenkbrauwen en dat wit onder hun ogen hebben ze indd altijd.
Niet zo’n hoge pet van ze op, maar misschien ben ik gewoon een zure concullega die van 0 alles zelf heeft opgebouwd en het niet alleen maar moet hebben van dure popiejopie feestjes en een rijke papa.

3 likes

Hebben die chicks (nou ja hun vader) geld? Ze zien er zo tokkie uit, zo moeilijk kan het toch niet zijn om effe de Skins ofzo binnen te lopen en te leren hoe je make-up moet aanbrengen.

1 like

Ik heb ook wel Wil&Tien-ergernissen maar ik trek die 2 toch een stuk beter. Zij zouden het gewoon een condoom noemen.

Echt ik snap het nog steeds niet. ā€œOme Rubbertjeā€??? En laat me raden, die mag op bezoek bij Tante Spleetje?

:face_vomiting:

20 likes

Ohh wat leuk! Voor mijn gevoel is het bij hun de zwangerschap wel ā€œsnelā€ gegaan! Maar volgde ze verder niet, alleen via hier, daar kan het ook door komen natuurlijk :yum:

1 like

Heeft ze van Shifra geleerd zeker? :sweat_smile:

Je gaat toch niet rondlopen met een badjas waar Team Plas achterop staat. Is er ook een Team Poep variant?

18 likes

Trouwens, over die ā€œinsta-girlsā€ en hun vriendjes of BFF’s die foto’s van hen maken; ik volg sinds kort dit instagram-account. Te leuk :sweat_smile::joy:

5 likes