Met dat taalgebruik heb je toch geen anticonceptie meer nodig
Ik zag laatst in Amsterdam iemand met zo’n stomme gepimpte stroopwafel poseren op een brug. Het was 8 graden of zo, miezerde en ze zat op de grond. En haar vriend maar foto’s maken. Zag er ook vrij bizar uit.
Colleen (Mirandasings) is ook bevallen van een zoontje. Ik vond deze bevallingsvideo echt mooi om te zien, terwijl ik hier normaal echt niks mee heb. Ze leek het er ook zo soepel vanaf te brengen! Geweldig dat ze nog even haar haren gaat krullen nadat haar water gebroken is, terwijl ze al vrij snelle weeën heeft.
Omg dat hele artikel verschrikkelijk. Ook woorden gebruiken die er helemaal niet bij passen. Pfff en dat seks ook heus niet voor de voortplanting is hihaho. Wat een lol je hebt seks jeeeetje
Het ergst vind ik nog wel die gepimpte stroopwafel. Een stroopwafel is toch al perfect van zichzelf?!
dankje freevectorDOTcom <3
Ik kan het wel een beetje waarderen omdat het in ieder geval origineler is dan een mok. Maargoed een Hilarisch badjas zal ook snel komen dat kunnen wij dan allemaal op onze wishlist voor kerst 2019 zetten.
Ik vind de naam Hunter echt niet passen. Zeker omdst ze eerst in een vlog (voor de zwangerschap geloof ik) bij de Starbucks drinken gingen bestellen onder een naam die ze in gedachten hadden en dst was lotus. Superschattige naam, en dan komen ze nu met Hunter, had het niet verwacht.
Ik vind Hunter echt een leuke naam!
Voor een hond.
Ik moet ook even wennen aan Hunter, maar geen verkeerde naam op zich. Maar Joan ken ik alleen als meisjesnaam?
Ze zeiden wel dat de tweede naam te maken had met al hun namen. Dat snap ik bij Joyce, Joen en Jolieke wel, maar waar zit dan de connectie met Scarlet?
In beide namen zit een a? Dat is de enigen link die ik kan leggen.
Ja precies, meer kon ik er ook niet van maken.
Nee bij haar flanken. No kidding helaas😣
Ik vind Joan ook een meisjesnaam maar superleuk voor Scarlet en Joyce.
En het kindje draagt wel de achternaam van Scarlet.
Ik ken Joan als jongens en meisjes naam. Alleen bij mannen wordt het in mijn omgeving uitgesproken als Johan en de vrouwen meer op zijn Engels als jo-ann.
Nee ze was in mei (?) ofzo op zoek naar een rechterhand die haar video’s ging opnemen en editten! Maar misschien doet ze zelf ook nog weleens wat?
Oohh ik denk dat ze het toen nog wel zelf deed! Kan me voorstellen dat sinds ze linda meiden en shownieuws doet dat ze niet zoveel tijd meer heeft om te editten
Ik vind Jennie en haar hondje Cody super leuk om te volgen, maar kan me zó ergeren aan dat ze die hond elke keer allemaal shit te eten geeft. Worstenbroodjes, lik van een ijsje…
Ik snap gewoon niet dat diereneigenaren niet beseffen dat het niet zielig is om een hond gewoon z’n eigen eten te laten eten. Het is júist zielig om een hond iets te laten eten wat ie helemaal niet goed kan verteren en veel te zout/vet/zoet is voor ‘m.
En in der instagramstories zie je af en toendat ze hem rare dingen geeft.
Is dat geen spon behang? Dan maakt het ze denk ik vrij weinig uit.
Als ze gaan verhuizen kunnen ze de hele verhuizing en inrichting weer gesponsord krijgen.