En WELKE zichzelf respecterende Nederlander eet een stroopwafel met marsmellows erop!?
Ik denk dat het chocolate chips zijn. Ook niet goed, maar wel beter dan rozijnen.
HIER trek ik ook de grens. Zwarte piet moet onmiddellijk het land uit maar van mijn stroopwafels blijf je af
Het is terugbliktijd, en in het Parool staat een interview met J.a.mie Li waarin ze het hebben over de reacties op haar boek: klik hierrrr ivm lange link.
âIk ben sowieso blij met hoe het is gelopen, ik had het niet Âanders gewild. Ik heb veel shit over me heen gehad; ik ben weggezet als een lachertje, een influencertje met een boek, maar nu pluk ik er de vruchten van.â
Die stroopwafels zijn niet eens lekker, klef en slap. Geloof dat niemand daar van houdt.
Zegt ze welke vruchten? Niemand neemt haar toch nog serieus.
Eerlijk gezegd lijkt het me best lekker om een stroopwafel met chocolade en toppings te eten. Maar dan wel een verse warme stroopwafel en niet eentje van de van wondertjes.
Oh jazeker, want vlak daarna lees je dit prachtige stukje borstklopperij:
âIk heb in het VPRO-programma van Tim den Besten Âgezeten, ben voor de Volkskrant geĂŻnterviewd door Robert Vuijsje en Arnon Grunberg, en stond op de cover van tijdschrift Happy in Shape. Allemaal dingen die een half jaar geleden absoluut niet gebeurden. De media hebben me omarmd, in plaats van weggejaagd. Ik ben ook gevraagd voor twee grote televisieprogrammaâs en was pasgeleden voor het eerst te gast bij RTL Late Night met Twan Huys. Dat wilde ik al jaren, zet me er elke week maar neer! Mijn droom is een eigen televisieprogramma.â
Omg waar?
Ik vind het ergens zo sad ofzo dat dit is waar mensen blijkbaar naar streven? Altijd al bij late night aan tafel willen zitten, nou woehoe lifegoal?? Begrijp dit van mensen die iets te vertellen hebben of verder kunnen komen met wat ze doen door die aandacht (qua professie ofzo). Maar Jamie hoopt gewoon simpelweg op meer mensen die naar haar kijken terwijl ze in haar al stofzuigend in haar ondergoed door het beeld zien schuifelen. Waarom zou iemand haar als presentator van een programma willen? Dat ze zichzelf gewoon zo interssant vindt dat ze denkt dat mensen op haar zitten te wachten? Sorry ik snap het ff echt niet. En ik besef me dat dit allemaal best gemeen is maar ik kan echt niks meer met haar na dat boek.
Jawel toch? Ik heb dat in ieder geval wel es vaker gehoord
Maar eerlijk de meeste gewone presentatoren zijn ook niet echt sprankelend. Ik denk niet dat iemand naar Quincy of Tooske kijkt en denkt âJezus wat een lekker pittig persoonlijkheidjeâ. Ik denk dat Jamie Li prima campinglife kan presenteren, aangezien ze zo genoten heeft van Timâs Tent. Of onnodige accessoires neerzetten in Robâs Tuinverbouwing. Misschien âvoorspel je toekomstâ aan elkaar praten.
Dit ziet er heerlijk uit.
En graag opnemen in het inburgeringsexamen.
'Wat is een acceptabele topping voor een stroopwafel:
- Marsmellows
- Smarties
- Karamelstukjes
- NIKS GVD BEN JE NIET GOED IN JE HOOFD!?â
Expres de foto gekozen die niet âperfectâ neee totaal niet Instagram-achtig.
Het enige leuke aan die hele foto vind ik de hond!
Ik vrees dat Pip uiterlijk in haar puberteit verandert van een schattig spontaan allemansvriendinnetje in een entitled special snowflake. (Lijkt mij haast onvermijdelijk met die twee als ouders.)
Ben volledig in de war, heet zij nou Van Sas of heeft zij een vriendin die Sas(kia) heet?!