Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Wowowow wat sick dit!

1 like

Nee andere bloggers photoshoppen ikbedoelbelazeren de boel gewoon zonder enige gĂȘne. (Zo te horen he.) Wat een walgelijk ‘beroep’ dit.

3 likes

Welke infleuncer gebruikt geen photoshop?

Wel bonuspunten voor Jennie, dat ze niet wil meewerken met een wegwerpbeker. Kunnen we haar niet crowdfunden voor deze topactie?

17 likes

Photoshop is één ding, een wegwerpvoorwerp fotosoepen om te laten lijken alsof het een herbruikbaar object betreft is wel next level.

10 likes

Hahaha geweldig. Maar kon je rookworst vinden in Vietnam?!

2 likes

Dit ziet er eigenlijk best uit alsof ze die normale herbruikbare witte beker rood heeft gemaakt. :stuck_out_tongue: Hij oogt zo mat.

Haha ik heb in zo’n situatie wel eens vlaflip geserveerd :joy:

4 likes

Wat wil ze uit haar toetsenbord? Want met die tweede printscreen laat ze pas zien wat de andere influencer doet, maar daar lijkt het haar niet om te gaan. Soort van ‘per ongeluk’ dat even melden.

1 like

Ik word een beetje kwaad merk ik van die nieuwe vlog van Diana. Teveel hooi op haar vork genomen en een stap terug nemen 

Dankjewel! Ik snapte het niet, maar las het verkeerd.

1 like

Dit artikel stond toevallig vandaag in de Volkskrant. Lijkt wel een beetje op deze vlog.

22 likes

In het artikel gaat het over Anna. Dat snap ik nog enigszins want die doet fĂĄcking veel. Wat doet Diana nou helemaal??? đŸ€·

1 like

Het gaat er toch juist niet om in dat artikel wat ze allemaal doen? Maar juist dat ze die onzekerheid/openheid inzetten om intimiteit met volgers te kweken.

4 likes

Nee maar ik refereerde aan mijn eerste bericht waar @MevrWillem op reageerde met dit artikel

Edit: bij mij zorgt het dus niet voor meer intimiteit met Diana maar juist voor frustratie omdat zij bar weinig doet imo

Ja snap ik. Ik heb hetzelfde overigens ook bij Anna. Ze is vast heel druk enzo, maar dat doet ze ook zelf.

Een jachthond?

Zijn Noor en Monica nog goede vriendinnen? Op 10.56 zie je Monica losgaan en zit Noor een beetje in zichzelf te dansen ofzo. Heb niet het idee dat ze nog heel veel contact hebben zoals eerst

4 likes

Zitten ze niet ver van elkaar vandaan en dat mo lekker gek doet met die vent naast dr?

1 like

Ik heb echt totaal geen idee wat zij heeft meegemaakt dus ik kan daar geen uitspraken over doen, maar ik had dit gevoel ook heel erg toen ze een tijdje geleden helemaal verdrietig was/zich down voelde omdat ze op een doordeweekse dag niet met iemand af kon spreken toen Nick overdag op zijn werk was :flushed:

9 likes

Ja sommige mensen zijn inderdaad kleinzerig

1 like