Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Voor mijn idee post Anna nu veel meer over/met haar nieuwe vriend dan toen ze met Danny was (instagramstories dan geen post zelf op instagram). En Danny plaatste dit nog vandaag.

18 likes

Ze zegt zelf vaak dat ze een lage pijngrens heeft dus dat klopt wel denk ik :stuck_out_tongue:

Oh ik vind haar wel kleinzerig overkomen. Niet alleen rondom dr menstruatie maar altijd eigenlijk. Al gillen als ze een duw krijgt ofzo bij wijze van.

7 likes

Ok, ik wil de vlog zien waarin Bonnie huilt om een teleurstellende pizza. Weet iemand welke dat was?

En is geklaag over menstruatiekrampen geen sponhengel naar #alevefeminax ?

2 likes

Hahaha, ah gos. Eerlijk, hoe ze het zo brengt, vind ik het nog wel mee vallen ;p Ik had het erger/anders verwacht, maar ik kan me best voorstellen dat je er zo teleurgesteld om bent en je bent al niet helemaal happy, dat dit gebeurt.

I mean, ik zou het niet op internet vertellen (hoewel… hier misschien, maar niet in een vlog, denk ik), maar het valt me nog mee ;p

2 likes

Ogen rollen uit mijn kop.

93 likes

Jaaa dat was ik! Vind het echt stom, enige wat ze nog post zijn die summiere overzichtjes en spon posts.

Pfffffffffff :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Hahahahah

Dat vind ik nog het minst erg aan alles hahaha

2 likes

Vlogs waar niemand naar kijkt ja, lol

6 likes

Nou ja als her nou alleen die ongesteldheid was, maar het is altijd wat en altijd vergaat de wereld: dr neus (ok dat leek me ook echt kut), ongesteldheid, hoofdpijn, blaren, misselijk, een ingegroeid haartje bij dr puni dat een MEGAGROTE KRATER WERD enzovoort.

Laatst ging ik een vlog kijken, want love kerstmis, die begon letterlijk met dr verhaal over dr misselijkheid, die ze onderbrak voor haar mededeling over het droge plekje onder haar oog. Toen heb ik hem maar afgezet. Love realness, het hoeft echt niet altijd rozengeur en manenschijn te zijn. Maar als ik een vlog kijk hoef ik niet non stop gezeur, dan ga ik wel bij m’n zeikerige hypochonderoma(=real) op bezoek

Edit: ik kijk nu die Antwerpenvlog maar serieus, bij elke vakantie of stedentrip klaagt ze over haar voeten/blaren. Het kan natuurlijk zijn dat je gewoon gevoelige voeten heb, maar als je hier standaard last van heb, dan moet ke daar toch gewoon op anticiperen. Ja sorry hoor :roll_eyes:

6 likes

Is dat niet gewoon gevoeligheid of prikkelbaarheid? Ik kan me voor de buitenwereld ook flink aanstellen hoor, en dan denk ik (helaas) niet steeds: “achja, m’n échte trauma’s zijn veel groter” :woman_shrugging:t3:

Maar ik zie wel een soort onbevangenheid bij haar waar ik best jaloers op ben.

5 likes

Als er tussen staat een kaartje sturen is het antwoord altijd een kaartje sturen geleerd van mijn zus.

5 likes

Ik ben hier wel benieuwd naar.

Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand die dagelijks vlogt (zoals Mascha en Enzo)?

• Ja, lijkt me leuk en wil ook wel in beeld
  • Ja, maar ik wil niet in beeld
  • Nee

0 stemmers

Dacht even dat je bedoelde dat jij je hond Fruitella’s gaf hahaha

1 like

Sowieso niet in beeld, maar dan twijfel ik tussen die optie of helemaal Nee. Op zich niet op tegen, zelf weten (mits de content oké is), maar het lijkt me moeilijk te combineren met mijn leven als iemand met een baan in kantoortijden, als ik vrij ben wil ik ook echt vrij en relaxt zijn. Lijkt me vervelend als hij dan de halve tijd met een camera zou lopen te hengelen.

1 like

Als reactie hierop: heeft iemand nog die vlog gevonden waarin Bonnie verontwaardigd was dat Nick IN EEN KEER een HELE Bounty had opgegeten? Ik ben daar nog steeds zo nieuwsgierig naar :sweat_smile:

4 likes

Oh, de vader van Teni (fitbeauty) is onverwachts overleden, zo heftig voor haar. Ik vind haar echt een hele fijne blogger/vlogger, dus ik leef echt even mee met haar.

Niet op de manier waarop Mascha en Enzo vloggen, maar ik heb er in principe niet echt iets op tegen als er meer inhoud in zit (bv. zoals de vlogs van Jen Campbell of bv. PaigeY) of leuke projecten/uitdagingen (zoals Mike Boyd).

4 likes