Oh hell no.
Zie het al voor me, dat ik die stumper IEDERE DAG door het huis hoor schellen “GOEIEMORGEN MENSEN HET IS VANDAAG WOENSDAG ECHT EEN HEEL LEUKE DAG WANT IK MAG WEER NONSENSDINGEN IN HET ROND INFLUENCEN”
Oh hell no.
Zie het al voor me, dat ik die stumper IEDERE DAG door het huis hoor schellen “GOEIEMORGEN MENSEN HET IS VANDAAG WOENSDAG ECHT EEN HEEL LEUKE DAG WANT IK MAG WEER NONSENSDINGEN IN HET ROND INFLUENCEN”
Dit werkt want ik heb nu honger
Ik vind Bonnies zuinigheid soms ook wel irritant (vooral als ze erdoor onaardig doet tegen anderen zoals met Nick en die pasta) maar wat nou als het komt omdat ze gewoon zuinig is opgevoed en gewend is om zuinig op haar spullen te zijn? Niet iedereen is een big spender of kan zich dat veroorloven. Eigenlijk is het ook best een goede eigenschap toch om zo blij te zijn met kleine dingen en zuinig aan te doen? (Ik kan het in ieder geval niet.)
Ja dat is waar. Misschien lees ik er te veel in hoor maar het doet me gewoon eraan denken hoe mensen soms zijn als ze het vroeger niet mega breed hadden. Zuinig doen met chille ‘luxe’ dingen (of dat nu een parfum of een bounty is, gewoon de dingen die je niet gewend bent van vroeger) en veel goedkope troep kopen omdat het nu wel kan.
Tuurlijk wel
Veel moneyzzz om cadeaus voor mij te kopen
Oké misschien heel raar, maar ik keek vanmorgen A princess for christmas. En eentje liet mij echt aan Nick van Bonnie denken? Ben ik de enige?
Haha nee ik zie het wel. Die ogen vooral en daarbij de wenkbrauwen en neus?
Gelukkig! Haha. Volgens mij zijn mond ook wel, met die lijntjes zo?
Wat grappig dit! Ik zie het ook, vooral door die ogen.
Wauw we kunnen inmiddels een mega lijst opstellen van alle bloggers die dit jaar zeggen te twijfelen over hun werk/een stapje terugdoen… Ik volg echt maar een handjevol you tubers maar in 1 week was het al Vera Camilla, Optimavita, Diana. Ik snap het wel, maar het valt zo op dit jaar? Waar zou het aan liggen?
Lees het artikel van de Volkrant wat hier eerder werd gepost over schijnkwetsbaarheid bij influencers
Ja, weten wij veel. Misschien moest ze vroeger wel elke dag nasi eten
En spon. Althans lijkt me wel want die club is nieuw en ze noemt het heel vaak.
Nieuwe titel voor haar nieuwe boek: ‘Over the top’
On spon
Enzo heeft zijn eigen pop-up- store in Groningen.
Nav jouw berichtje wilde ik even kijken wat het was, en werd ik verblijd met deze dramatische fotorol. Zo te zien een erg emotionele beslissing geweest die popup store
Totaal geen nuttig nieuws, maar ik kom net Bonnie en haar ouders tegen in hartje Dordrecht
haha heb je wat gezegd? Ik kwam vorige weekend de ouders van Sanny tegen in Utrecht en ik moest me echt inhouden om niet te schreeuwen: hee ouders van Sanny!!!
Hahaha wat.