Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

39 likes

ik denk wel dat dit minder lekker smaakt dan een beschuitje met echt alleen muisjes, haha.
Ziet er wel lekker vrolijk uit.

4 likes

Ja ze moeten eigenlijk een muisjes mix maken met ook geel en rood en groen er doorheen.

5 likes

Ah kijk @Pantalones deze beschuitmix kan ook mooi onderdeel zijn van het ‘verwar je familieleden door nooit een gender reveal te doen’-masterplan :stuck_out_tongue:

12 likes

Heb net de docu ‘’ follow me’’ gekeken op netflix. Ik begin steeds meer influencer moeheid/ haat te ontwikkelen eigenlijk. Toch is het vermakelijk enz, zoals iemand hier eerder al zei ; love to hate :roll_eyes::roll_eyes:

ik vind het echt te ver gaan dat kinderen tegenwoordig ‘‘youtuber’’ en ‘‘influencer’’ willen worden en dat veel mensen zo narcistisch bezig zijn.
Bovendien vind ik het echt steeds irritanter dat sommige mensen echt een levend reclamebord lijken.

nog even een toevoeging : ik hoop dat er meer mensen uiteindelijk klaar mee gaan zijn want het kan toch zo niet doorgaan? Ik vind echt dat t een beetje uit de hand loopt ofzo haha.

15 likes

Haha precise het zelfde had ik met de ouders van de huismuts Liepen met pip op een kinderboerderij poos geleden.

1 like

Een Heilpraktiker! Ik heb daar al eens mijn enorme frustratie over uitgesproken! :triumph:

5 likes

Ik heb in mijn tijd op Gasthuisberg nog nooit iemand gehad die extreem veel pijn had en dan in slaap viel!

3 likes

Dat hoeft ook niet hé!
Ik ben daar op gepromoveerd, dus het doet mij zeer veel. Frustratie welteverstaan.

7 likes

Ik kijk een beetje op de insta van Anna en haar haar vriendinnen en word een beetje misselijk van al die hartjes, aanbiddingen naar elkaar en die eeuwige kusjes die ze elkaar geven.

Hoe kan ik deze mensen blokkeren?? Ben er helemaal klaar mee.

10 likes

In haar bio staat ook: “herstellend na 12 jaar chronische Lyme”

Error in mijn hoofd.

12 likes

Je zou wellicht kunnen beginnen met niet meer op de insta van Anna en haar vriendinnen te kijken.

42 likes

Sorry hoor, maar dit vind ik ook wel heel erg ver (te ver) gaan. Zullen we hier op het forum even niet gaan vaststellen dat iemand die we via internet kennen een serieuze psychiatrische aandoening heeft?

7 likes

Ik verwijder het wel, maar ik vind het zelf niet heel anders dan speculeren of ze wel of geen lyme heeft.

2 likes

Dat een ziekte ‘in je hoofd zit’ betekent niet dat je geen echte klachten kunt hebben. Je lichaam kan echt heftig reageren op je psyche en andersom. (Hiermee zeg ik niet dat zij een psychische ziekte heeft, alleen dat mensen die niet ziekte X hebben zich toch Ă©cht zo kunnen voelen als ze denken dat ze iets hebben en dat ze dit dus niet per se verzinnen.)

5 likes

Van dat gespeculeer over haar gezondheid ĂŒberhaupt ben ik ook absoluut geen fan. Ik zal daar zelf dan ook niet aan meedoen, alleen daarbij vind ik het lastiger waar we hier de grens zouden moeten trekken omdat ze er zelf ook heel erg veel over deelt.

Als iemand dingen beweert over geneeskunde die niet wetenschappelijk kunnen worden onderbouwd dan vind ik dat je daar gewoon over mag praten eigenlijk.

Maar goed volgens mij is deze discussie al zou oud als beutyblogtopic 2.

18 likes

same hahaha

1 like

Eens, ik vind dat ze zelf minstens zo kwalijk bezig is en sommige reacties daarop vind ik dan ook terecht. Alleen verder is het wel een lastige kwestie waar je dan een grens gaat trekken, want dat gespeculeer of er wel echt iets met haar aan de hand is vind ik weer aan de verkeerde kant van de grens liggen.

2 likes

Ja daarom wilde ik wel een keer mijn plasje doen (he bah) en dat graag zeggen. Dat het niet per se betekent dat iemand wat verzint.

3 likes