Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

omg nee dat durfde in echt niet hoor!!1!!! ;$

hunkemöller?

3 likes

Oh, dat zou zomaar kunnen!
Sponnetje binnengehengeld.

1 like

Ohh ik vind het zo onaantrekkelijk als mannen dit ultiem belangrijk vinden. Dat zijn ook van die types die dan in gevechten terechtkomen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vond haar juist zo irritant gedurende haar zwangerschap :grimacing:

Lijkt Mimi en Alex wel, die vinden ook alles magical en beautifull.

2 likes

Queen of jetlags wannabe

15 likes

Lekker onbeleefd is zij pfffft het is “mijn croissant en ik”

44 likes

Sanne is altijd zo sarcastisch blij als ze haar Essence adventskalender openmaakt en er iets “non-beauty” in zit als nagelstickers oid. Het is toch algemeen bekend dat Essence gericht is op tieners die dat helemaal fantastisch vinden?! :roll_eyes:

4 likes

Oh vind haar hier (wel vaker) zo op Carice van Houten lijken, toen zij nog haar eigen gebit had ipv die enge veneers. Vind die hoektanden zo juist wel charmant en schattig.

6 likes

Hebben jullie dit al gezien?

Die ebola campagne is dus offline gehaald, en terecht!

62 likes

Annemerel is zo iemand geworden die de hele tijd over ‘wij’ praat in plaats van ‘ik’ :o Dat gaat snel.

2 likes

Volgens mij hebben de meeste de foto weggehaald indd. Ik denk dat Artsen Zonder Grenzen ze dat gevraagd heeft.

Het influencerleven in een notendop.

3 likes

blijkbaar kon ze niet kiezen

6 likes

Fuck nee he. Heeft ze toch die korting binnen gehengeld nadat ze eerst was afgewezen na een rondje bedelen.

5 likes

Keukenkampioen doet dat vaker, in ieder geval bij mij. We hadden een keuken uitgezocht maar wilde nog even andere winkels zien. Ze hebben uiteindelijk een een korting gegeven waarbij we niet eens de helft van de originele prijs hoefde te betalen. Bij ons standpunt gebleven en binnen 2 weken 3 keer opgebeld dag ze er nog een mooie korting bovenop konden geven…

Wie is ze dan? Ik ken haar helemaal niet (= ik heb geloof ik niet veel gelezen over haar hier)?

hahaha ik moet wel lachen om die insta van sophie hol. die teksten ook en dat broodje zo voor haar mond gehouden. echt intens cringy allemaal. Ook dat stukje over die schietpartij?? ‘’ liefde voor deze gebroken stad <3 ‘’ :woman_facepalming:t2:

5 likes

Ik wilde echt niks zeggen over Thomas en Anna in de friendzone (want blabla mannen en vrouwen kunnen natuurlijk gewoon vrienden zijn), maar hoe hij naar haar kijkt!! Omg. Als ze bij dat “Amor” kunstwerk staan, hij is ZO VERLIEFD op haar.

4 likes