Ik trek die stem van Lisanne ook helemaal niet. Ik moet dan altijd denken aan een kind bij mij op de basisschool. Die sprak ook bij tijd en wijle zo. Dan riepen de andere kinderen altijd : Juf, Pietje heeft weer de zeurstem. En dan was er altijd iets aandacht gerelateerd aan de hand.
Wie wil dat nou, doe eens normaal.
Die verdwijnen toch zo in je holle kies?
Ja het zag er ook echt treurig uit op het bord hahaha.
Is ondertussen de bountyvideo van Bonnie al gevonden?
En die stem van lisanne: haar stem heeft maar 1 volume. Ze verheft haar stem ook nooit.
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat zo veel oplossingen of therapiën door mensen die niet kunnen spellen op internet worden gezet. Lyme heeft echt een beetje een aanstellerij-imago en dit helpt echt niet.
Niet per se een reactie op jou maar wilde wel aanhaken in de discussie.
Ze had wel net gegeten he
Nog kookkanalen aanraders? Volg nu alleen een beetje Sorted en Bon Appetit.
Gagaha sorry maar in mijn wereld is dat echt geen excuus # apartemaagvoorzoet
Als in dat hij zoals de personages wil zijn??
Want ik ben ook erg fan van de Godfather als film, maar als je dat als voorbeeld neemt in het leven heb je wel bar weinig van die film (of het boek) begrepen
Net zoals van die mensen die denken dat de Great Gatsby een mooi liefdesverhaal is of een goed voorbeeld om je doelen te bereiken
Lisanne gaat trouwen op een heeeeel exclusieve locatie. En die locatie is zo exclusief omdat het daar normaal nooit mag!
Bron: haar eigen insta stories.
Ik gok (!) dat het iets met de Marine te maken heeft. Vanwege het aanzoek.
Duikboot misschien?
Ergens heeft ze er wel iets van weg!
Wapperende haren, indringende ogen en BH pontificaal in beeld!
Gedecoreerde!
Ja, maar niks is te veel voor ons Lisanneke hé!
Ze had trouwens ook al schoenen uitgezocht. Van van Haren, dat dan weer wel.
Het is en blijft onze Betty he. Je weet dus maar nooit of ze dat inmiddels ook al doet.
Ja hallo wil je mijn tieneridool Ariël niet zo beledigen?
Oh sorry!
Ik ben van #TeamBotje
Wil heeft een nieuwe Insta storie waarbij ze een vreemde knot op haar hoofd heeft. En in combinatie met de nieuwe bril die net niet goed zit ziet het erg vreemd uit.
Het is de storie waarbij ze in de auto zit.
Ze heeft de laatste tijd toch altijd zo’n drol op haar hoofd