@HvO
Ja, als je zo een stil maakt inderdaad. Het zag op het bewegende beeld heel raar uit. In zo’n split-second.
Oh nee dit vind ik beter dan wat ze normaal heeft
Ik vind het er op bewegend beeld ook niet raar uitzien, vond het eigenlijk wel leuk toen ik het zag.
Ik heb nog eens gekeken want ik ging twijfelen. Maar ik vind het toch raar uitzien. Kan het niet goed uitleggen. Een raar spits gezicht?
Vooral als ze haar gezicht naar beneden doet.
De zusters verbon hadden net een uitgebreide fotoshoot middenin de stad
omg nee dat durfde in echt niet hoor!!1!!! ;$
Ze lijkt hier op Rens Kroes vind ik!
Misschien gemeen maar;
Summary
Zolang die enge hoektanden niet te zien zijn vind ik haar foto’s best wel prima
hunkemöller?
Oh, dat zou zomaar kunnen!
Sponnetje binnengehengeld.
Echt!? Haha wow ik erger me er heel erg aan altijd
Ohh ik vind het zo onaantrekkelijk als mannen dit ultiem belangrijk vinden. Dat zijn ook van die types die dan in gevechten terechtkomen.
Ik vond haar juist zo irritant gedurende haar zwangerschap
Lijkt Mimi en Alex wel, die vinden ook alles magical en beautifull.
Queen of jetlags wannabe
Lekker onbeleefd is zij pfffft het is “mijn croissant en ik”
Sanne is altijd zo sarcastisch blij als ze haar Essence adventskalender openmaakt en er iets “non-beauty” in zit als nagelstickers oid. Het is toch algemeen bekend dat Essence gericht is op tieners die dat helemaal fantastisch vinden?!
Oh vind haar hier (wel vaker) zo op Carice van Houten lijken, toen zij nog haar eigen gebit had ipv die enge veneers. Vind die hoektanden zo juist wel charmant en schattig.
Hebben jullie dit al gezien?
Die ebola campagne is dus offline gehaald, en terecht!
Annemerel is zo iemand geworden die de hele tijd over ‘wij’ praat in plaats van ‘ik’ :o Dat gaat snel.
Volgens mij hebben de meeste de foto weggehaald indd. Ik denk dat Artsen Zonder Grenzen ze dat gevraagd heeft.