Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Het influencerleven in een notendop.

3 likes

blijkbaar kon ze niet kiezen

6 likes

Fuck nee he. Heeft ze toch die korting binnen gehengeld nadat ze eerst was afgewezen na een rondje bedelen.

5 likes

Keukenkampioen doet dat vaker, in ieder geval bij mij. We hadden een keuken uitgezocht maar wilde nog even andere winkels zien. Ze hebben uiteindelijk een een korting gegeven waarbij we niet eens de helft van de originele prijs hoefde te betalen. Bij ons standpunt gebleven en binnen 2 weken 3 keer opgebeld dag ze er nog een mooie korting bovenop konden geven…

Wie is ze dan? Ik ken haar helemaal niet (= ik heb geloof ik niet veel gelezen over haar hier)?

hahaha ik moet wel lachen om die insta van sophie hol. die teksten ook en dat broodje zo voor haar mond gehouden. echt intens cringy allemaal. Ook dat stukje over die schietpartij?? ‘’ liefde voor deze gebroken stad <3 ‘’ :woman_facepalming:t2:

5 likes

Ik wilde echt niks zeggen over Thomas en Anna in de friendzone (want blabla mannen en vrouwen kunnen natuurlijk gewoon vrienden zijn), maar hoe hij naar haar kijkt!! Omg. Als ze bij dat “Amor” kunstwerk staan, hij is ZO VERLIEFD op haar.

4 likes

Hij heeft toch ook gewoon een relatie?

Joa, maar dat zegt niet zoveel

Welke Thomas?

Thomas Dekker. Die ex-wielrenner.

Waar kan ik dit bekijken?

Edit: kan niets vinden haha. Maar heb wel even Thomas’ Instagram bekeken. Hij heeft inderdaad gewon een gezin. Ik zou het als vrouw best wel een afknapper vinden als mijn man omgaat met Anna en andere influencers? En hij reageert ook constant op haar posts. Soort midlife crisis.

4 likes

Ik heb nooit iets begrepen van die vriendschap. Ik heb het ontstaan ervan mee gekregen via Expeditie Robinson toen, maar ik snap echt niet wat die klik is tussen haar en ‘Tho’.

3 likes

Die nieuwe vlog van Enzo. Ik ben nu op minuut 10 ofzo. Maar hoe kun je als meisje van 21 nog nooit van Enzo Knol gehoord hebben? En ze staat er zooo ‘gemakkelijk’ ofzo. Dit lijkt echt heel erg alsof er helemaal geen vriendin was maar ze gewoon zelf hem wilde ontmoeten.

3 likes

Nou die video van Wil & Tien waar ze kinderbueno ijsjes gaan maken. Dan zijn die ‘ijsjes’ uit de vriezer en vervolgens laten ze die ijsjes daar gewoon liggen en daarda doen ze gesmolten chocolade die NET van het vuur is in een glas doen om de ijsjes erin te dippen. En het dan raar vinden dat alles smelt.

5 likes

Denk het wel. In de story van Tien liet ze een “sneak preview” zien waarbij je dat “goaling” tussen de stipjes door zag staan. Zóóó spontaan idd. Hier hebben ze het niet al 2 weken over gelukkig! Komt echt uit de lucht vallen!:scream::scream:

2 likes

Ik vind het ook vaag haha, maar misschien herkende ze hem wel maar wilde ze dat niet zeggen omdat ze dan als een fan overkomt. Als het wel klopt is het natuurlijk wel een stunt van die vriendin om je naar een van de bekendste youtubers te sturen.

OK

wat een onzin zeg, dit kan je toch ook makkelijk zelf maken haha. Heb laatst zo’n ding bij het Kruidvat gekocht voor 2 euro.

14 likes

Ah want de plannermarkt was nog niet verzadigd.

48 likes

Ze (W&T) gingen afgelopen week ook foto’s maken op de kerstmarkt in Münster. Ben benieuwd hoeveel cringe dat weer gaat opleveren

Edit: ze kunnen de kilometers dan zeker ook lekker declareren onder het mom van “werk”?

4 likes