Wat denken jullie? Liegt dit meisje en is ze stiekem fan of klopt het verhaal.
Dan snap ik wel beter waarom vlogmas zwaar is voor haar. Volgens mij stopt ze er ook wel veel moeite in, hopelijk gunt ze zichzelf wat meer rust.
Een vriend van me heeft jessiemaya op Tinder gespot
Ja dus
is geen geheim toch?
Sowieso dat ze Enzo wel kent. Heb der op facebook en instagram gevonden en ze zegt dat ze groot fan is van Eminem (goh, enzo toevallig ook!) maar ze volgt Eminem niet op facebook en niet op instagram. 
Geloof er geen flikker van. Ik zou dan echt fotos van die âanabelâ laten zien om te vragen of hij haar echt niet kent. En ook âik heb nog niet ontbeten, heb snel mn kat gedag gezegd en ben weggegaanâ wat heeft die kat ermee te maken dat je niet hebt ontbeten? Beetje doorzichtig. En ook dat ze gelijk ja zegt op de camera en in de supermarkt zegt dat ze een date heeft enz. Beetje vreemd allemaal. En voor iemand die bijna jankte toen hij vroeg of ze van puppys hield, heeft ze die puppy verdacht weinig geaaid haha
Ik geloof er geen zak van, ze doet zich voor mijn gevoel ook zo nep dom voor.
instagram volgers van Enzo en dan Isa intypen haha, hij volgt haar trouwens niet.
Haar voornaam en woonplaats intypen in google en viola. 
Ik gok dat dit Enzo zijn nieuwe vriendin is en ze zo wordt geĂŻntroduceerd.
Waarom zou hij dat op deze manier doen haha? Dat is toch super vaag.
Hij zegt ook vet krampachtig op het einde ja we hebben niet gezoen etc.
Ja, misschien daten ze al wat langer en heeft hij dit buiten de vlogs gehouden. Ik weet het ook niet. Vind het zoân vreemd verhaal. Waarom zou je een random iemand meenemen naar een afspraak 
Ik lees net op Youtube dat die meid die was gebeld boos was op twitter omdat Enzo nog niet op date was gegaan met haar. Ik hou hier van 
Ja maar dan introduceer je dat toch niet op deze manier, lijkt mij haha. Want als dat uitkomt gaan mensen dat echt niet leuk vinden. Ook als je kijkt naar de reacties die hij kreeg toen het weer aan en uit was met Dee en die er nu al staan onder de vlog.
Ik denk dan eerder dat zij een fan is/ aandacht wilt en dat Enzo erin mee gaat omdat ie het of lullig vond om der weg te sturen/ leuk voor de vlog/ hij doet wel vaker gekke dingen.
Ook wel grappig dat ze op haar Facebook allerlei vloggers en Youtube persoonlijkheden âleuk vindtâ. (Zoella, Laura Ponticorvo, etc) Dus er klopt sowieso echt niets van haha. Gok dat 't inderdaad zân nieuwe vriendin is. Snap alleen niet waarom het zo omslachtig moet.
Of 't is inderdaad echt een creepy stalker. Hoop 't niet voor 'mâŠ
Hij heeft ook een keer een meisje dat weggelopen was bij hem laten chillen/ avond eten.
Neeee Enzo moet met Dionne (ik beloof dat ik dit jaar niet meer zoân puberale opmerking zal maken, erewoord!)
Woow, dit vind ik best heftig
Hij heeft der wel daarna teruggestuurd naar der ouders hoor haha.
12e minuut ofzo.
Stel dat dit wel de manier is om haar te introduceren als nieuwe vriendin, dan gaat ze zoveel haat over zich heen krijgen met dit verhaal. Mag hopen voor haar dat ze dus alleen maar een fan is.