Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Jep, heel pinterest staat vol met deze free printables van dit.

5 likes

Zijn er serieus mensen die hier 10 euro voor neerleggen?

1 like

Genoeg gekkies op de wereld

4 likes

En er zijn er 150. Maar worden er vast “heel toevallig” nog meer gemaakt als ze op zijn…

5 likes

Doel: 1 miljoen bedrijfsomzet

Motivatie: lijkt ons echt hilarisch, kan Wil eindelijk en tweede auto en Tien voor een levenlang op spirituele cursussen.

Strategie:

• meer inkomen genereren door gratis dingen van Pinterest in onze webshop te zetten
  • minder uitgeven door meer spon aan te nemen
  • screensaver van Annick als inspi

Stappen:

• onze volgers onnodige mokken met catchy spreuken aansmeren; boek over moederschap geschreven door twee mensen die nét moeder zijn en waarvan er 1 niet eens van het moederschap geniet, in de webshop zetten, nog meer planners want wie heeft er nog geen planner uitgebracht
40 likes

Haha 3000 euro sparen voor New York en dat gaan we onder andere doen door een screensaver van New York in te stellen :joy:

30 likes

Die heeft ze al zei laatst in een vlog! Maar ws heeft ze daar geen spondeal uit kunnen halen, aangezien we er verder niks over horen. Of het een simpele koekjestrommel die ze te afzichtelijk vindt om op haar “Pinterest-perfect-Insta” te delen

4 likes

En door minder uit te geven he das de beste tip waar nog nooit iemand zelf op is kunnen komen!!!

4 likes

Omg, hier heb ik geen woorden voor.

Nondeju, ik ben vormgever en kan dit in 10 minuten maken. Als ik er ook 10 euro voor kan vangen ben ik zo rijk!

14 likes

Keep goaling??? Wat is dit voor werkwoord, wat is dit voor taal, mijn oren bloeden :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

38 likes

Weet iemand leuke video’s of kanalen die motiveren om te consuminderen?

Vind het zelf bijvoorbeeld leuk om tiny house of ‘van life’ videos te kijken. Dan voel ik me gemotiveerd om te sparen of minder spullen te hebben. Maar ik sta open voor allerlei soorten video’s. Mn favorieten zijn Livingbiginatinyhouse en Maxandlee.

Omg ik heb dit net ook gekeken. Naast dat ze echt té leuk willen overkomen (vooral Willemijn) vind ik het ook echt te achterlijk hoe Martine op een gegeven moment staat te “dansen” en blèren in de keuken. Wauw. Zo gemaakt en overdreven allemaal…:roll_eyes:

2 likes

Ik denk dat ze na zijn boek niet snel meer schrikt :stuck_out_tongue:

Omg die ijsjes video van 2wmn.
Het ijs is nog niet genoeg bevroren en dan dippen ze dus half zacht ijs in de hete chocolade en dan zijn ze verbaasd dat het niet lukt. En sateprikkers in plaats van ijsstokjes. Wat is de moeite om het eerst een keer uit te proberen voor je er een mislukte video van maakt. Niet om aan te zien dit.

10 likes

Dit vroeg me ook af idd. Had het eerst ff een keer geprobeerd voordat je zo’n faal video online zet :grimacing:

Niet fucken met Disney Marije :mad: ik leg telkens twee ribben neer. Ben niet jaloers.

4 likes

In haar laatste vlog! Als ze op die beurs inMiami zijn.

Alexis krijgt in de vlog van Josh haar eerste fruit hapjes. En die baby heeft zoooo veel aan kleding etc. Maar tijdens die hapjes houden ze dan wel weer keukenrol onder haar kin als slab. En gebruiken ze een stalen lepel. Lekker hard zo schuiven langs d’r mond met die lepel.

2 likes

Nee haha! En elke keer zo’n beetje aan haar haar ruiken en in d’r oor fluisteren. Ik zou ook echt NOT Pleased zijn.