Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik zit nu te kijken. What the fuck is dit? Ik krijg echt creepy vibes van haar. Alles wat ze zegt komt over met zijn “favorieten”. Katten, oude eminem muziek? Het kan gewoon een stalker zijn?

Zoo maar die lach van Martine in die ijsjes video. Ik trek dat echt slecht.

1 like

Ik vind dit ook echt niet normaal, volgens mij is het gewoon een wanhopige stalker. Snap niet dat Enzo hier zoveel aandacht aanbesteed want sowieso dat er nu meer fans aan zijn deur gaan komen.

Ik volg haar niet meer zij vlogde toch dagelijks? Of doet ze allerlei extra dingen voor vlogmas?

Ik snap ook niet als yt’er dat je hier zoveel moeite aan wil besteden. Elke dag een video editen is best wat werk, het moet dus elke dag, je kan niet op 1 dag wat meer doen en dan een dag niks, en je moet op diezelfde dag dus ook een video opnemen en daarin leuke dingen doen. En dan wordt die ook nog veel slechter bekeken dan je gewone video’s. Snap wel dat het je opbreekt, maar waarom doet iedereen dit? Wordt yt hier blij van en krijg je superveel meer abonnee’s ofzo?

3 likes

December is de maand waarin het meeste verdiend kan worden, daarom plaatsen veel youtubers opeens veel video’s.

4 likes

Maar er is ook een overload aan video’s. Ik skip meer dan normaal.

Wat denken jullie? Liegt dit meisje en is ze stiekem fan of klopt het verhaal.
1 like

Dan snap ik wel beter waarom vlogmas zwaar is voor haar. Volgens mij stopt ze er ook wel veel moeite in, hopelijk gunt ze zichzelf wat meer rust.

Een vriend van me heeft jessiemaya op Tinder gespot

Ja dus :flushed: is geen geheim toch?

Sowieso dat ze Enzo wel kent. Heb der op facebook en instagram gevonden en ze zegt dat ze groot fan is van Eminem (goh, enzo toevallig ook!) maar ze volgt Eminem niet op facebook en niet op instagram. :joy:

1 like

Geloof er geen flikker van. Ik zou dan echt fotos van die “anabel” laten zien om te vragen of hij haar echt niet kent. En ook “ik heb nog niet ontbeten, heb snel mn kat gedag gezegd en ben weggegaan” wat heeft die kat ermee te maken dat je niet hebt ontbeten? Beetje doorzichtig. En ook dat ze gelijk ja zegt op de camera en in de supermarkt zegt dat ze een date heeft enz. Beetje vreemd allemaal. En voor iemand die bijna jankte toen hij vroeg of ze van puppys hield, heeft ze die puppy verdacht weinig geaaid haha

Ik geloof er geen zak van, ze doet zich voor mijn gevoel ook zo nep dom voor.

instagram volgers van Enzo en dan Isa intypen haha, hij volgt haar trouwens niet.

Haar voornaam en woonplaats intypen in google en viola. :sweat_smile:

Ik gok dat dit Enzo zijn nieuwe vriendin is en ze zo wordt geïntroduceerd.

Waarom zou hij dat op deze manier doen haha? Dat is toch super vaag.
Hij zegt ook vet krampachtig op het einde ja we hebben niet gezoen etc.

Ja, misschien daten ze al wat langer en heeft hij dit buiten de vlogs gehouden. Ik weet het ook niet. Vind het zo’n vreemd verhaal. Waarom zou je een random iemand meenemen naar een afspraak :joy:

Ik lees net op Youtube dat die meid die was gebeld boos was op twitter omdat Enzo nog niet op date was gegaan met haar. Ik hou hier van :joy:

3 likes