Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja maar dan introduceer je dat toch niet op deze manier, lijkt mij haha. Want als dat uitkomt gaan mensen dat echt niet leuk vinden. Ook als je kijkt naar de reacties die hij kreeg toen het weer aan en uit was met Dee en die er nu al staan onder de vlog.

Ik denk dan eerder dat zij een fan is/ aandacht wilt en dat Enzo erin mee gaat omdat ie het of lullig vond om der weg te sturen/ leuk voor de vlog/ hij doet wel vaker gekke dingen.

1 like

Ook wel grappig dat ze op haar Facebook allerlei vloggers en Youtube persoonlijkheden “leuk vindt”. (Zoella, Laura Ponticorvo, etc) Dus er klopt sowieso echt niets van haha. Gok dat 't inderdaad z’n nieuwe vriendin is. Snap alleen niet waarom het zo omslachtig moet.

Of 't is inderdaad echt een creepy stalker. Hoop 't niet voor 'm…

1 like

Hij heeft ook een keer een meisje dat weggelopen was bij hem laten chillen/ avond eten.

Neeee Enzo moet met Dionne (ik beloof dat ik dit jaar niet meer zo’n puberale opmerking zal maken, erewoord!)

24 likes

Woow, dit vind ik best heftig

Hij heeft der wel daarna teruggestuurd naar der ouders hoor haha.
12e minuut ofzo.

1 like

Stel dat dit wel de manier is om haar te introduceren als nieuwe vriendin, dan gaat ze zoveel haat over zich heen krijgen met dit verhaal. Mag hopen voor haar dat ze dus alleen maar een fan is.

1 like

Haha ja echt. Prima dat je Enzo niet kent, maar doe niet alsof je ook niet weet wat vloggen is. Je bent 21, geen 80

10 likes

Dit inderdaad. En ook toen ze in zijn werkkamer stonden met dat vloggen en dan vragen waar ze naar toe moest kijken.

Als ik daar zou staan zou ik alleen maar wat ongemakkelijk om me heen staan kijken maar me absoluut niet druk maken of je in de lens oid moet kijken.

Ik vind Alli Cherry wel leuk om te volgen. Zij doet best veel over zero waste. Maar verder ben ik ook nog wel op zoek naar leuke youtubers op dat gebied, ik ga die jij noemt eens opzoeken!

1 like

Te cute hoe Enzo met zijn kat omgaat. Vanaf 8 minuten

Je hebt De kleine groene planeet. Een jongedame uit Tilburg. De naam doet misschien wat kinderachtig aan, maar het is best leuk!

4 likes

Dit denk ik ook, volgens mij had hij al wel vaker een “preek” gegeven dat het niet oké is om zomaar voor zijn deur te staan en dat zijn adres privé is. Hoezo zou hij het dan wel oké vinden dat een of andere Annabel weet waar hij woont en zijn adres geeft aan die Isa?

2 likes

Hij is vast niet okergeel #yellowfeed

1 like

Nee precies! Past niet in dr feed :laughing:
Maar met het veenlijkenfilter wordt alles vanzelf die kleur toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ja dat doe ik ook dus. Ga echt niet zeven vlogs kijken die bijna identiek zijn, beetje boodschappen doen, huis opruimen, hondje uitlaten weet ik veel, ohhhjongens ik ga de vlog afsluiten want het is alweer laat en ik moet nog editten. En dan van bijna alle kanalen dit.

1 like

Ja dat ze niet weet wij hij is etc. geloof ik ook niet, maar denk eerder een gekke fan ofzo dan zijn vriendin haha.

1 like

Ja, dit denk ik ook. Ik vind Enzo altijd wel vrij oprecht overkomen. Hij is ook altijd vriendelijk naar fans toe en stuurt nooit iemand zomaar weg. Wellicht dacht hij zelfs dat het wel leuk vlogmateriaal zou worden als hij haar die dag op sleeptouw zou nemen, maar ik denk niet dat hij helemaal aan het liegen is en ze zijn vriendin is.

Over dat meisje: ze zei net iets te vaak dat ze hem helemaal niet kende, terwijl dat de hele clou was (als het waar was), want het was toch een blind date? Het kwam over alsof ze zichzelf had ingeprent dat ze niet moest laten blijken dat ze wist wie hij was. Ze deed ook zo onnozel en die gemeenschappelijke eigenschappen waren net te toevallig allemaal.

3 likes

Anders wil ik wel met Enzo daten

9 likes

Vind ik niet hebberig, vind ik gewoon normaal. Aint nobody got time voor 1 vakje per dag joh.

1 like