Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja ik ben ook echt jaloers op dat huis!

1 like

Huh maar ze laat met die afbeelding gewoon zien waar ze nu woont? Ik heb het filmpje verder niet gekeken hoor, dus dit is mn eigen interpretatie :yum:

Hoe vaak heb je haar een adventskalender open zien maken?

Als ze slim is staat de woning niet meer op funda, ze heeft niet voor niks zo lang gewacht met uploaden

In de thumbnail staat een huis met een pijl er bij. Ik ging er vanuit dat dit haar huis is. Wat me dus niet zo handig lijkt ivm herkenning enzo

3 likes

Dat is wel écht een groot huis zeg! Wel echt gaaf dat ze dat op deze leeftijd in haar eentje kan kopen!

4 likes

Maar het is niet eens een staart. Ik ben in de war.

1 like

Wat een lekker ruim huis, zoiets zoek ik ook.

Maar waarom doet ze die hondenriem niet gewoon af??

Love dat huis van Dionne echt!

2 likes

Mert en Teske gaan vandaag verhuizen, ben benieuwd waar ze gaan wonen.

Ik ook! Een vriendin van mij gelukkig ook dus kan lekker haar ermee onder spammen.

1 like

@Shenanigans
Nou ja dat kan je over elke collectie zeggen natuurlijk. Veel make-up, veel schoenen of kleding (die na 3 jaar hopeloos verouderd zijn want trendgebonden)… En wie weet geeft ze wel veel weg?

Ik voel me aangesproken omdat ik een enorme parfumcollectie heb die blijft groeien (door mijn werk en door PR) maar als een geur niet de smaak van mijn vriendinnen of mijn moeder is, tja wat moet ik er dan mee.

3 likes

Ja snorretje is heftig hè. Vind het bij hem wel wat hebben, maakt alles nog grappiger wat hij doet ofzo.

2 likes

Nee geen biecht, mijn vriend en ik kijk samen zijn insta fimpjes een gaan dan helemaal stuk.

1 like

Alleem dat ze uit Amsterdam gaan, vanwege de drukte volgens mij.

1 like

Ik ben heel benieuwd naar De Kluis van Stuktv. De eerste aflevering komt zometeen online.

2 likes

Ken je die aflevering van ‘Rapper Sjors versiert vrouwen’ met die Yordi? :joy:

2 likes

Als je parfum goed bewaart kun je het echt héél lang goed houden, en zelfs als/wanneer de geur verandert hoeft het niet altijd negatief te zijn (want bepaalde geurnoten kunnen vervliegen en daarmee juist geurnoten die je misschien lekkerder vindt anders/beter uit laten komen). Ik heb zelf ook niks met hele grote collecties, maar parfum is wel weer een soort collectie die ik wel begrijp (hoewel ik verwacht dat Lip 12 Chloés ofzo in haar collectie heeft en 3 flankers van Alien ofzo en daar echt niks voor voel).

5 likes

Nieuwe serie op Stuk! De kluis, ga nu kijken

1 like

Die planner van Wil & Tien, whyyyy. Waarom moet tegenwoordig overal iets ‘fancy’s’ voor gemaakt worden terwijl je ook gewoon pen en papier kan gebruiken als je überhaupt het nodig vindt om al je plannen op te schrijven

6 likes