Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Als het nou fancy was geweest had ik het nog begrepen, maar dit is gewoon een Actionplanner. Ik vind het beledigend naar hun kijkers om zoiets te verkopen en promoten. Het heeft letterlijk niets bijzonders, persoonlijks en het lijkt gewoon op een lelijke gratis printable. Maar goed, mensen kopen dit blijkbaar wel graag, dus goed voor hen. Ik zou me als volger wel opgelaten voelen, eigenlijk.

7 likes

Hij is blijkbaar ook al uitverkocht

1 like

Wat8

21 likes

Ik lach mezelf een beetje uit om hoe hard ik hierover ben, maar ik vind het gewoon kwalijk dat twee mombloggers een planner verkopen, dat hij zo simpel/lelijk is, en dat ZO VEEL mensen hem bestellen. Serieus pfff ga ff naar de Hema/Flying Tiger/Action in het dorp/de stad en koop iets dat er leuker uitziet, goedkoper is en niet speciaal voor jou ingepakt en getransporteerd moet worden? Waarom zou je dat ding in hemelsnaam willen??? Nu heb ik zelf echt niks met planners, maar erken ik dat de Maschaplanner nog wel enigszins origineel en eigen was, zeker in het Nederlandse assortiment, maar dit???

30 likes

Het ergste vind ik nog dat hun doelgroep voornamelijk bestaat uit volwassen vrouwen (toch?), en die dan per se een planner moeten hebben van twee bloggers. Ik vind het zo puberaal ofzo?

21 likes

Maar ook echt alleen voor doelen. Als ze slim(mer) zijn maken ze gewoon een week planner ofzo, ook zo’n afscheurbare. Dat is tenminste nog nuttig.

Gratis tip voor Wil en Tien.

2 likes

Kunnen jullie als admins niet zien wie wat gestemd heeft? Diegene die ‘misschien’ heeft geantwoord verdient een permaban

36 likes

Ik kijk een video van Nina Warink met Anna, en ik schrik echt van hoe Anna eruit ziet. Haar stem klinkt ook heel zwak, ik hoop dat het goed met haar gaat.

7 likes

jeetje die armpjes ook? Valt meer mensen op aan de comments te zien…

4 likes

Trisha heeft een nieuwe videoclip. Waarom kijk ik dit en waarom deel ik dit met jullie? :rofl:
6 likes

Zoo dat einde is wel heftig hahahah

1 like

Maar ze gaan kijken of er misschien een tweede druk komt ->Tuurlijk komt die er! Want ondanks de 150, is het toch x 10euro. Dus ontvangen ze toch maar even op 1 dag (!) 1500euro (en nee dit is geen pure winst want ze hebben ook kosten, maar toch) Dit is toch snel verdiend voor de weinige moeite dat dit kost!

Wel bizar dat je in je eentje zo’n groot huis koopt om vervolgens bij de meerderheid van de ruimtes te benadrukken dat het fijne ruimtes zijn omdat je er spullen in kan opbergen. Extra kasten laten plaatsen in een prima ruime keuken (want opslag), een kleding en make-up kamer ter grootte van een normale slaapkamer, maar ook een 4 meter brede kast in de slaapkamer, op de zolder vervolgens nog meer kastruimte in het hoekje. Ik vind het echt niet normaal om zoveel spullen te kopen/verzamelen dat je al die ruimte nodig hebt op je troep in op te bergen.

31 likes

Wow heftig ja. Haar haar ziet er ook echt ongezond uit hoor :flushed:

Maar waarom doet ze in hemelsnaam mee aan een ‘kookprogramma’, hoe ze die ui snijdt is echt alweer zo cringy

Edit: oooh zie nu de kerstmutsjes :heart_eyes::heart_eyes: love it!! :mrs_claus:t2:

2 likes

Huh, is dat een voorwaarde dan? Ik volg mijn favoriete artiesten ook niet op social media want ze zijn goed in muziek maken maar daar zijn ze gewoon saai.
Ik geloof haar wel maar misschien ben ik naïef.

*Nee oo nvm. Het is echt een vaag verhaal.

1 like

Om de een of andere reden kan ik die lach van Laura Brijde niet uitstaan in haar vlogmas intro. Zo nep. Ik skip daarom altijd haar intro, maar soms klik in niet genoeg verder en dan zie ik alsnog die irritante lach. Ze heeft het ook altijd over haar rimpels en dat ze er oud uitziet, maar volgens mij heeft ze die ouwelijke uitstraling vooral door dat neppe blonde haar en niet door haar rimpels.

3 likes

Ik vind vlogmad van Bonnie zo chill. Echt jammer dat het al bijna kerst is :confused:

6 likes

Yara heeft wel leuke gevarieerde vlogs, maar zij doet ook gewoon dingen in haar leven.

7 likes

Wauw Anna ziet er echt heel slecht uit. Grauw en ingevallen gezicht, super vermoeide uitstraling

6 likes

Hahahah ik heb net haar intro bekeken, valt wel mee toch?

Hoe oud schatten jullie haar dan?