Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik heb even haar insta bekeken en gok begin dertig

Edit: wow zat er flink naast. Ze komt uit 95

1 like

Ik vind dit wel een beetje overdreven, hoor.
Anna heeft toch ook een zus(je)? Wellicht vindt zij koken wel fantastisch, en kan haar moeder die familierecepten aan haar doorgeven.

4 likes

Wow ik heb Anna een tijdje niet gevolgd en schrik echt van hoe ze eruit ziet. Hopelijk is ze oke.

3 likes

Haha ok, dan heb ik niks gezegd!

Haha ik kijk de vlog van Sanny en er is een moment dat Sanny over de baby van haar zus zegt: haha net een oud mannetje. En die blik die haar zus dan geeft, haha, echt zo mommabear van wtf zeg jij over mijn kind.

https://www.youtube.com/watch?v=p5Yrui5mMDw 4.37 ongeveer

11 likes

Hahah ja die vent zijn duim lijkt wel vast te zijn vastgegroeid ofzo.

8 likes

Haha.
Nina: als je naar een ander land zou verhuizen, welk land zou dat dan zijn?
Anna, heel gedecideerd: L.A.

:roll_eyes:

44 likes

haha ik spotte gisteren arthur-van-annemerel! en heb t boek wel in 1 keer uitgelezen, vond het ook geen liefdesroman ofzo :stuck_out_tongue: misschien niet heel interessant voor iedereen maar voor fanatieke hardlopers echt een aanrader

3 likes

nou elke training wordt vooral uitgebreid besproken en veel over tempo’s etc dus daarvoor moet je toch wel hardlopen interessant vinden denk ik. Want als je dat allemaal weinig zegt lijkt het me niet heel interessant om te lezen.
En ja het wordt heel kort gezegd aan het einde van het boek, met dat het enorm veel stress opleverde omdat ze het lang voor zich heeft moeten houden. Dus dat vind ik ook wel goed zo, al zou een lezer die hier niks vanaf weet waarschijnlijk wel een paar keer denken van hoezo maakt haar coach haar lievelingsontbijt voor haar klaar :stuck_out_tongue:

1 like

Anna in een notendop.

20 likes

Hoe lang woont Jiami nou in dit huis? Ze gaat alweer verhuizen :face_with_raised_eyebrow:

Ik kijk die vlog nu en hij zit ZO ERG in haar aura ook de hele tijd. Ik word er helemaal plaatsvervangend ongemakkelijk van

3 likes

Nog over Anna: mss is zij zo iemand die “luxe” opwarmmaaltijden in huis heeft om in de magnetron te doen. Dst valt voor de meeste van ons ook niet onder koken.

Hmm zou kunnen, maar als ik het me goed herinner heeft ze ook eens in een mukbang met Mascha gezegd dat ze eigenlijk altijd buiten de deur eet

Edit: found it, 29:35 zegt Anna dat

Nee ze heeft ‘t over eten bestellen. Zelfs de lunch

Nee denk dat hij doelt op Anna’s billen die op een shirt staan uit haar eigen lijn

Nou idd. Ze doet me echt een beetje denken aan MJ. Eerst was ze zo prachtig, nu is alles zo hoekig en scherp? Haar gezicht lijkt heeeel anders, haar neus. Maar misschien komt dat omdat ze zo dun is?

1 like

Anderhalf jaar gok ik?

Ik twijfel eigenlijk ook of zij en haar vriend nog bij elkaar zijn, ik zie hem nooit meer op haar insta verschijnen

Ja inderdaad. Ze kwam ook heel warrig en chaotisch over, alsof het niet helemaal goed met haar ging

volgens mij heeft marije van ditgebeurterals ook een pauze van youtube aangekondigd, geen zin om te video te bekijken