Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

JJa haar vlogs vind ik ook heel leuk. Zij doet echt enorm veel en doet niet aan clickbait en neppe onzin lijkt het. Snap niet dat zij niet meer volgers heeft!

2 likes

Haha het begon mij pas te irriteren na een paar keer. En ik weet hoe oud ze is, dus vind het moeilijk om het dan nog te schatten. Ik vind haar er ouder uitzien dan ik, en ik ben ouder dan zij is.

Waar ik niet bij kan is dat zij misschien 2 keer in haar leven iets heeft gekookt (haar woorden). Hoe dan???

4 likes

Ik verbaas me daar zo erg over, ik zie het ook als onderdeel van van voor jezelf zorgen inderdaad. Maar ik vind het ook gewoon raar dat ze het dan maar gewoon niet doen; ik ben ook echt geen keukenprinses en vind koken niet leuk maar de keren dat ik gekookt heb zijn ontelbaar. Ik vind dat een ei koken of een soepje opwarmen ook wel onder koken valt dus ik stel totaal geen hoge eisen, vraag me af of Anna die dingen ook nog nooit heeft gedaan.

5 likes

Ja die intro vind ik ook zo irritant! Terwijl ik haar verder wel heel leuk vind. Ik zou haar 28 schatten denk ik, maarja ze heeft verder niet veel te klagen qua uiterlijk en ze is een leuk persoon dus achja boeiend dat je dan wat ouder lijkt denk ik.

Lijkt me eigenlijk ook echt totaal niet leuk om nooit thuis te eten? Los van dat ik koken zelf wel echt leuk vind, vind ik uiteten ook altijd nog speciaal/gezellig en een soort verwenmomentje. Als je iedere dag uiteten gaat is het toch helemaal niet bijzonder meer? Lijkt me idd een leeg bestaan

11 likes

Ik vind haar de laatste tijd echt HEEL irritant. Heb het idee dat ze continu subtiel moet laten weten hoe slank ze wel niet is. Klagen over kleding die te los zit, vragen of haar kijkers ook wat zwaarder zijn met kerst (niks te zien), zeuren over hoe vol ze wel niet zit na een normale lunch. En ze vindt zichzelf ook heeeeeel erg mooi. Fijn voor haar dat ze zoveel zelfvertrouwen heeft, ik vind haar ook echt wel mooi en ze is volgens mij ook echt een leuke lieve meid, maar dat gelonk naar zichzelf irriteert me echt mateloos.

4 likes

Ik ging net even op Bol.com kijken voor Annemerel haar boek en zag deze review:

Volgens mij heeft degene het boek enkel besteld om deze onaardige review te plaatsen :no_mouth:

5 likes

Ik heb even haar insta bekeken en gok begin dertig

Edit: wow zat er flink naast. Ze komt uit 95

1 like

Ik vind dit wel een beetje overdreven, hoor.
Anna heeft toch ook een zus(je)? Wellicht vindt zij koken wel fantastisch, en kan haar moeder die familierecepten aan haar doorgeven.

4 likes

Wow ik heb Anna een tijdje niet gevolgd en schrik echt van hoe ze eruit ziet. Hopelijk is ze oke.

3 likes

Haha ok, dan heb ik niks gezegd!

Haha ik kijk de vlog van Sanny en er is een moment dat Sanny over de baby van haar zus zegt: haha net een oud mannetje. En die blik die haar zus dan geeft, haha, echt zo mommabear van wtf zeg jij over mijn kind.

https://www.youtube.com/watch?v=p5Yrui5mMDw 4.37 ongeveer

11 likes

Hahah ja die vent zijn duim lijkt wel vast te zijn vastgegroeid ofzo.

8 likes

Haha.
Nina: als je naar een ander land zou verhuizen, welk land zou dat dan zijn?
Anna, heel gedecideerd: L.A.

:roll_eyes:

44 likes

haha ik spotte gisteren arthur-van-annemerel! en heb t boek wel in 1 keer uitgelezen, vond het ook geen liefdesroman ofzo :stuck_out_tongue: misschien niet heel interessant voor iedereen maar voor fanatieke hardlopers echt een aanrader

3 likes

nou elke training wordt vooral uitgebreid besproken en veel over tempo’s etc dus daarvoor moet je toch wel hardlopen interessant vinden denk ik. Want als je dat allemaal weinig zegt lijkt het me niet heel interessant om te lezen.
En ja het wordt heel kort gezegd aan het einde van het boek, met dat het enorm veel stress opleverde omdat ze het lang voor zich heeft moeten houden. Dus dat vind ik ook wel goed zo, al zou een lezer die hier niks vanaf weet waarschijnlijk wel een paar keer denken van hoezo maakt haar coach haar lievelingsontbijt voor haar klaar :stuck_out_tongue:

1 like

Anna in een notendop.

20 likes

Hoe lang woont Jiami nou in dit huis? Ze gaat alweer verhuizen :face_with_raised_eyebrow:

Ik kijk die vlog nu en hij zit ZO ERG in haar aura ook de hele tijd. Ik word er helemaal plaatsvervangend ongemakkelijk van

3 likes