Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Nog over Anna: mss is zij zo iemand die “luxe” opwarmmaaltijden in huis heeft om in de magnetron te doen. Dst valt voor de meeste van ons ook niet onder koken.

Hmm zou kunnen, maar als ik het me goed herinner heeft ze ook eens in een mukbang met Mascha gezegd dat ze eigenlijk altijd buiten de deur eet

Edit: found it, 29:35 zegt Anna dat

Nee ze heeft ‘t over eten bestellen. Zelfs de lunch

Nee denk dat hij doelt op Anna’s billen die op een shirt staan uit haar eigen lijn

Nou idd. Ze doet me echt een beetje denken aan MJ. Eerst was ze zo prachtig, nu is alles zo hoekig en scherp? Haar gezicht lijkt heeeel anders, haar neus. Maar misschien komt dat omdat ze zo dun is?

1 like

Anderhalf jaar gok ik?

Ik twijfel eigenlijk ook of zij en haar vriend nog bij elkaar zijn, ik zie hem nooit meer op haar insta verschijnen

Ja inderdaad. Ze kwam ook heel warrig en chaotisch over, alsof het niet helemaal goed met haar ging

volgens mij heeft marije van ditgebeurterals ook een pauze van youtube aangekondigd, geen zin om te video te bekijken

Zo nu je t zegt inderdaad, laatste foto’s zijn van de zomer van hun samen en toen stond hij wel vaak op haar insta. Maar misschien hebben ze het gewoon druk met hun eigen dingen…

Ja ze heeft behoefte aan vakantie en ze wil met een frisse blik naar der concept kijken em dat gaat niet als ze er elke week mee bezig is.

1 like

Ik vind het opzich wel een eerlijke video, beetje typisch Monica. Op het eind geeft ze aan dat ze de vragen niet zo heel juicy vond, vervolgens vraagt iedereen in de comments waarom ze ruzie heeft met Amber.

3 likes

Ja dat kan ook gewoon inderdaad! Ze volgen elkaar nog wel namelijk

Wow ik ben die video aan het kijken van Jessies neuscorrectie. Normaal kan ik dat soort beelden wel aan, maar dit vind ik echt heftig om te zien. Brr :see_no_evil:

1 like

Ben ook nog steeds beetje benieuwd waarom ze toen ineens niet meer omging met Dasha. Maar aan de andere kant vind ik het ook sneu van mezelf dat ik daar nieuwsgierig naar ben haha. Snap de vragen over Amber ook wel.

3 likes

Amber kan me niks schelen, Dascha en Steve waren zi leuk! Die is mis ik ook echt haha

13 likes

Misschien is zij wel zo’n type dat een tijdje heel intensief met mensen omgaat (soort verliefdheid) en dan is het weer klaar.

Herken dit gedrag heel erg in een goede vriend van mij. Dan is ie echt letterlijk bijna elke weekend samen met een vriend, doen alles samen, en dan is het ineens weer over.
Ze zijn nog wel vrienden, maar het is niet meer dat dagelijkse intensieve contact.

8 likes

Gewoon?

5 likes

Haha ik wist al dat ik hier commentaar op zou krijgen.

Ik dacht al, staat dit er wel handig. Maar nee, echt niet dus. :joy: Love alle hetero’s, homo’s, biseksuelen, panseksuelen etc.

Ik bedoelde dus meer van dat het echt een vriendschappelijke crush is. En niet een verliefdheid zoals relatiegedoe.
Het is echt grappig om te zien.

Waarom laat je het dan staan.

Fijn dat je met van iedereen houdt maar snap je inmiddels dat heteroseksualiteit niet gewoon is?

4 likes

Ik zal het aanpassen, mijn excuses!

Ik had het niet zo bedoeld, dus verder uitleg gegeven, dacht dat daarmee de kous af zou zijn, maar ik zie dat het niet zo overkomt.

1 like