Uh jawel, gewoon betekent normaal/gebruikelijk, en het is nu eenmaal zo dat de grootste groep mensen heteroseksueel is. Zo vermoeiend dat met dit soort onderwerpen over ieder woord gevallen wordt door de moraal politie.
Ze bedoelde toch gewoon dat het vriendschappelijk was, geen scharrels. Was alleen een beetje onhandig geformuleerd.
Ja dat is dus niet zo. Door het âgewoonâ te noemen, noem je alle andere dingen ongewoon. Weg inclusiviteit.
Erg vermoeiend dat je het niet snapt pffffffffff . Bedankt voor je prettige reactie meid.
Ja prima! Ik wil je ook niet lynchen ofzo omdat je per ongeluk iets zegt dat imo niet kan, maar ik wilde het wel even zeggen.
Misschien willen ze ook wel niet meer in beeld? Zou me niets verbazen als veel vloggers een heel ander leven hebben dan dat wij zien.
Ehm nee, zo werkt taal niet.
Het gaat ook niet over taalâŚ
Omg. Ik dacht dat het wel algemene consensus was dat je niet meer âgewoon heteroâ zegt. Valt me echt tegen van dit forum dat zo veel mensen er nog zo over denken. Maar goed, ik kap met deze discussie want ik word er alleen maar verdrietig van. Ben in ieder geval blij dat degene waar het wel om ging meteen âsorry ik bedoelde het niet zo en ik pas het aanâ zegt.
Ik ben het met je eens dat âgewoon heteroâ niet leuk overkomt. Maar als er dan toch een semantische discussie van wordt gemaakt, dan betekent die zin niet gelijk dat niet-hetero als ongewoon wordt gezien.
Sorry vond het gewoon irritant dat er nog op werd door gegaan terwijl de betreffende persoon al sorry had gezegd.
Hoezo impliceer je dat alle dingen die niet gewoon zijn maar gelijk ongewoon zijn? Alle dingen die niet klein zijn, zijn toch ook niet per definitie groot? Het is natuurlijk wel wat je er zelf van maakt denk ik altijd.
Jeetje wie gaat er nu over door?
Ik push Yara nog maar een keer:
Ben echt mega fan van haar, zolang ze geen âsnackjesâ zegt terwijl ze gewoon een maaltijd eet.
Ik kan me wel nog zoiets herinneren dat Dascha nog een keer in de vlog kwam, een jaar later ofzo, en iets zei van âja ja jullie zien het goed, ik ben hetâ. Ze was ook op Monicaâs feestje dit jaar of vorig jaar, dat hadden mensen van hier toen ergens op fotoâs gezien. Misschien hebben ze even ruzie gehad en wilde Dascha daarna niet meer in de vlog, en zijn ze nu gewoon okĂŠ met elkaar.
Ja, inderdaad, in haar vlogs gebeurt tenminste ook echt iets. Deze vind ik toevallig iets minder leuk, maar dat is omdat die make-up routine me niet zo interesseert. Ze doet echt veel en ik vind het echt interessant hoe zij haar verschillende jobs combineert. En ik vind het echt leuk dat ze zich ook tegenwoordig ook af en toe uitspreekt over dingen zoals fast fashion of consumerism.
Ja, nu je het zegt. Maar Amber? die was opeens verdwenen. Ze volgen elkaar volgens mij ook niet meer op insta.
Ik kan me voorstellen dat je misschien ruzie krijgt over hoe je een keer in een vlog bent verschenen ofzo en er daarna niet meer in wil.
Ja precies, en is het dan wel zo netjes om dat niet aan je volgers te vermelden.
Dit snap ik ook echt niet. Anna heeft toch ook een studententijd gehad, dan kook je toch ook voor jezelf. Als je voor het eerst op jezelf gaat wonen heb je er toch het geld niet voor om elke maaltijd te bestellen??
Pff hoeveelste YTâer is dit nou die een pauze aankondigt?
Oh, heeft iemand de video gezien van Jill met de tumbnail waarin ze zoent met een andere meid? Vermoeiend begint zij te worden zeg, mega aandachtsvrager.
Haha nog erger dan ik dacht ook