Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja mega heftig

Volgen waar? Link?

Ik had haar altijd op fb maar tegenwoordig niet meer, doe niets meer met fb.

1 like

Ja ziet er gelijk ook een stuk voller uit

post dan meteen een foto mensen, scheelt weer opzoeken voor ons :tongue:

16 likes

Ik hoopte op een bob of zo aber nein.

Maar staat een stuk mooier inderdaad!

7 likes

Ik vind het zo overduidelijk dat die Nina Warwink nu YouTube doet omdat je er geld mee kan verdienen, en zij het ‘vriendinnetje is van’ . Die video’s zijn overduidelijk helemaal geregisseerd door een mediabureau. Ik vind haar ook niet perse een heel bijzonder grappig persoon waar ik echt graag naar zou willen kijken. Gewoon een normaal meisje. Er zijn genoeg mensen die een YouTube kanaal helemaal op eigen kracht hebben opgezet en alles zelf editten en doen, die verdienen in mijn ogen meer views.

35 likes

Dan zal het je verbazen hoeveel influencers hulp krijgen van een MCN. Ik heb gezien hoe campagnes tot in details zijn bedacht en uitgewerkt door de MCN voor de nfluencers. Die kregen een script + draaiboek in hun handen gedrukt.

2 likes

Wat zijn ze toch lekker authentiek. :see_no_evil:

2 likes

De Huismuts heeft het geslacht van de baby bekend gemaakt op Instagram.

het is een

meisje

6 likes

Ik zag het ook net! :blush:

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is het gewoon net niet ofzo, alsof ze niet echt een eigen identiteit heeft.

1 like

Het is (biologisch gezien, op basis van de nu bekende feiten ((om het even helemaal pc te houden))) een.

3 likes

Je hebt gelijk, foutje

2 likes

Mcn? Zit nu al 2 min te denken: wat is dat?

1 like

Haha ja alsof ze er is ingeplakt? Lillek. Wel een grote dierenvriend met haar geplakte pinguins en schapen.

En op IEDERE foto reageerd die Joseph klapbankstel zelf (Klibanksy kibbeling weet ik het). Echt tenenkrommend

24 likes

Nog iemand die Joey Jaq kijkt? Hij is soms een beetje over the top maar ik vind het verder wel heel leuk.

2 likes

Ja, ik! Pas sinds vorige week ofzo. Vind hem idd wel een beetje over the top maar wel op een leuke manier en gewoon vrolijk en positief.
En vind het ook leuk wanneer hij Nederlands praat haha

2 likes

Ja hij kan echt heel goed Nederlands voor hoe lang hij in Nederland woont!

1 like

Ik kijk hier ook meer naar uit dan ik eigenlijk toe wil geven. :see_no_evil:

3 likes

Mij viel al tijden op dat sommige influencers altijd, maar dan ook altijd, reageren op instagram foto’s van mede-influencers. Dit zullen jullie ook wel hebben, maar nu kwam ik dit filmpje tegen:

Het is al een jaar oud, maar ik ben zo verbaasd. Echt, wtf, er bestaan dus bepaalde instagroepen waar influencers lid van zijn, waarin je binnen 24 uur “moet” reageren op de instagramposts die in de groep worden gedeeld, anders lig je uit de groep. Ik weet niet of jullie hier al van op de hoogte zijn, maar deze shit is echt beyond me. Waarom de fuck zou je zo je ziel gaan verkopen, voor die paar extra likes? Wat een leven.

6 likes