Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ugh die nieuwe foto’s van noor op insta, bah. Die pinguïns zijn er echt deels op gephotoshopt. Sowieso die ene pinguin dus op beide foto’s precies hetzelfde staat maar dan gespiegeld. En in erger me eraan dat niemand het erover heeft in de reacties.

9 likes

Noor boeit me nooit iets, maar kom niet aan pinguïns. :rage:

19 likes

Oh god… Hopelijk wordt het nu geen trend om met pinguins te poseren net zoals met lege pizzadozen. Ik zie het nog wel gebeuren dat er dan meiden naar Blijdorp gaan om even tussen de pinguins te gaan staan, want “Noor heeft ook foto’s met pinkwins op insta!”

11 likes

Ik vind haar ook heel leuk! Ik merk dat ik het ook leuk vind
dat ze gestudeerd heeft en hard heeft gewerkt voor haar huidige positie (oa vrijwillige stages heeft gedaan bijvoorbeeld) en dat ze echt een baan nog heeft ipv dat het haar allemaal is komen aanwaaien in het vloggerswereldje.

4 likes

Nou ja Mascha was ook een van de eerste beutybloggers en hoewel zij natuurlijk best succesvol is op haar eigen gebied zie je gewoon aan Yara dat ze veel verschillende dingen bereikt omdat ze er echt op uit gaat. Je wordt niet zomaar hoofdredacteur van Linda, neem ik aan.
Ik vind het in ieder geval fijn dat bloggen/vloggen niet haar ‘hoofdbaan’ is. Ik realiseerde me daardoor eigenlijk ook dat kijken naar vloggers die enkel vloggen echt intens saai is.

Ik kijk nu eigenlijk alleen nog naar haar, Josh en soms Anna en naar van die typische youtube filmpjes zoals de Try Guys en HiHo.
(Of als jullie iets posten wat juicy is, dan sowieos natuurlijk haha.)

6 likes

Echt iets voor Sophie Hol

2 likes

20 likes

Ik heb het gelezen. Jeetje, wat heftig!

Ja mega heftig

Volgen waar? Link?

Ik had haar altijd op fb maar tegenwoordig niet meer, doe niets meer met fb.

1 like

Ja ziet er gelijk ook een stuk voller uit

post dan meteen een foto mensen, scheelt weer opzoeken voor ons :tongue:

16 likes

Ik hoopte op een bob of zo aber nein.

Maar staat een stuk mooier inderdaad!

7 likes

Ik vind het zo overduidelijk dat die Nina Warwink nu YouTube doet omdat je er geld mee kan verdienen, en zij het ‘vriendinnetje is van’ . Die video’s zijn overduidelijk helemaal geregisseerd door een mediabureau. Ik vind haar ook niet perse een heel bijzonder grappig persoon waar ik echt graag naar zou willen kijken. Gewoon een normaal meisje. Er zijn genoeg mensen die een YouTube kanaal helemaal op eigen kracht hebben opgezet en alles zelf editten en doen, die verdienen in mijn ogen meer views.

35 likes

Dan zal het je verbazen hoeveel influencers hulp krijgen van een MCN. Ik heb gezien hoe campagnes tot in details zijn bedacht en uitgewerkt door de MCN voor de nfluencers. Die kregen een script + draaiboek in hun handen gedrukt.

2 likes

Wat zijn ze toch lekker authentiek. :see_no_evil:

2 likes

De Huismuts heeft het geslacht van de baby bekend gemaakt op Instagram.

het is een

meisje

6 likes

Ik zag het ook net! :blush:

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is het gewoon net niet ofzo, alsof ze niet echt een eigen identiteit heeft.

1 like

Het is (biologisch gezien, op basis van de nu bekende feiten ((om het even helemaal pc te houden))) een.

3 likes