Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Volgens mij is dit al een aantal keer op EGF besproken ook, maar inderdaad absurd en treurig wat er allemaal achter zit. Lijkt me echt een oppervlakkige kut’baan’.

3 likes

Mijn vriend maakt heel veel foto’s en post dit ook op Instagram en is al een paar keer benaderd dolr dit soort groepen… De eerste keer dacht hij nog oh wat leuk, totdat hij erachter kwam dat je dus binnen 24 uur MOET reageren. Ook is hij al door bedrijven gevraagd voor “deals”. Laatste keer was een horloge bedrijf die wou dat hij met 60% hun horloge zelf zou halen en dan 3 foto’s zou posten met dat horloge! Ik vind het maar een bizarre tak van sport dat Instagram

1 like

Wauw wat een prachtige smaakvolle video!

4 likes

Ahhh die video :heart::heart::heart:

1 like

Echt zo mooi! De liefde spat er bij iedereen vanaf

Jankennnnnn! Harder dan bij all you need haha

2 likes

Haha die onderste reactie

58 likes

‘online knallen’ siiiiiiiick

7 likes

@MrBonito

17 likes

Kun je ook van Bonnie dr tweet zeggen :’)

7 likes

Haha ja nu je 't zegt. En 99% van het internet.

4 likes

Zouden bij Joyce en Scarlet nu eerst de donor zijn langsgekomen en niet hun ouders? Of zullen ze hun ouders niet hebben gefilmd?

Ik krijg via dr vlogs de indruk dat de relatie met hun ouders niet super is. Maar goed dat is maar een indruk en een heel mini deel van hun leven.

ooh ik jank zo erg wauw

Ik ben even Monica dr nieuwe vlog aan het kijken, maar vind haar broer zo leuk overkomen! Lijkt me voor haar ook fijn dat hij er zovaak is. Echt lief

5 likes

Ik vind Mathijs helemaal geweldig, hij is zo grappig.

14 likes

Vind het ook zo mooi om te zien hoe ontzettend lief al Monica’s vrienden zijn voor Zara-Lizzy. Ziet eruit alsof ze opgroeit in een hele liefdevolle omgeving

20 likes

Volgens mij wonen zij dichterbij dan hun ouders, of ze hebben het niet gefilmd. Volgens mij hebben ze een prima band met hun ouders, joyce eerst niet met haar vader maar volgens mij is dat ook hersteld. Ik vond die video dat ze het aan hun ouders gingen vertellen heel lief.

1 like

Ik denk inderdaad dat het donorstel het kindje als eerste heeft gezien. Het is ook zijn kind immers. Maar als je kijkt naar de tijdspanne moet dat haast wel want Joyce is na de bevalling nog 4 uur geopereerd en dat stel kwam om 18:40 langs. Volgens mij is het kindje rond een uur of 12-14 geboren?

Ach wat een prachtige video zeg! En maar zes minuten, top! Heb me eerder wel door bevallingsfilmpjes van drie kwartier geworsteld waar misschien nog wel minder te zien was dan hierin

2 likes

Ik vond dit zo’n mooi plaatje

31 likes