Nee, Co is ziek van alle mensen die hem zijn worstenbroodje probeerde te ontzeggen
Die laatste foto’s met de donor en zijn vrouw erbij zijn ook zo mooi en liefdevol. Vind het echt een mooie video.
Dit valt heel erg op bij sommige influencers die in amsterdam wonen. Zijn altijd dezelfde mensen die commentaar geven haha.
Heb ik iets gemist en zijn alwin en saske van Vet Gezellig niet meer samen? Zie ze op Instagram nooit meer samen…
Aah zo. Maar alwin is de laatste tijd alleen in zijn huis, en saske woont bij haar moeder volgens mij? Nu met kerst zijn ze ook niet samen aan hun stories te zien. Maar goed wilde niet speculeren hoor maar dacht alleen dat ik misschien iets gemist had, maar waarschijnlijk is saske dan alleen even weg omdat haar huis ook haar werk was?
Klopt. Maar er wordt wel gespeculeerd in de comments…
Het viel mij ook op inderdaad. Alwin wilde volgens mij wel minder op Saske leunen dus misschien is dat het ook. Het viel mij wel pas deze week op, dus dat hoeft niet zoveel te zeggen.
Brrruuh wat is dat joh. Raaaarr.
Eeeeh … sprakeloos wat erg
Hoezo? Of ken je ze?
Hahahaha wtf die eerste foto, alsof ze op straat zit te piesen.
Ja echt bizar he. Heb zelfs al een paar keer foto’s gerapporteerd maar uiteindelijk maar ontvolgd.
Ik denk dit ook al een aantal weken
Soms zijn haar botten extreem goed te zien.
Edit: Op mij komt het over alsof ze een bepaald lichaamstype verheerlijkt en dat kan aanstootgevend zijn naar mijn mening.
Doordat ze haar broekje zo omhoog trekt lijkt het net alsof ze een bal heeft
Ja daarom zei ik er ook bij: mijn mening.
Dat ziet eruit alsof ze eens flink tussen haar lippen wil flossen.
Maar ekt. Hoogopgetrokken flamoes Sloggi is er niks bij
Maar dat kun je dan viceversa toch ook zeggen van alle volle mensen die onder het mom van #bodypositivity hun grote maten showen?
Samer here. Lips don’t lie zeg ik altijd