Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Je hebt gelijk, foutje

2 likes

Mcn? Zit nu al 2 min te denken: wat is dat?

1 like

Haha ja alsof ze er is ingeplakt? Lillek. Wel een grote dierenvriend met haar geplakte pinguins en schapen.

En op IEDERE foto reageerd die Joseph klapbankstel zelf (Klibanksy kibbeling weet ik het). Echt tenenkrommend

24 likes

Nog iemand die Joey Jaq kijkt? Hij is soms een beetje over the top maar ik vind het verder wel heel leuk.

2 likes

Ja, ik! Pas sinds vorige week ofzo. Vind hem idd wel een beetje over the top maar wel op een leuke manier en gewoon vrolijk en positief.
En vind het ook leuk wanneer hij Nederlands praat haha

2 likes

Ja hij kan echt heel goed Nederlands voor hoe lang hij in Nederland woont!

1 like

Ik kijk hier ook meer naar uit dan ik eigenlijk toe wil geven. :see_no_evil:

3 likes

Mij viel al tijden op dat sommige influencers altijd, maar dan ook altijd, reageren op instagram foto’s van mede-influencers. Dit zullen jullie ook wel hebben, maar nu kwam ik dit filmpje tegen:

Het is al een jaar oud, maar ik ben zo verbaasd. Echt, wtf, er bestaan dus bepaalde instagroepen waar influencers lid van zijn, waarin je binnen 24 uur “moet” reageren op de instagramposts die in de groep worden gedeeld, anders lig je uit de groep. Ik weet niet of jullie hier al van op de hoogte zijn, maar deze shit is echt beyond me. Waarom de fuck zou je zo je ziel gaan verkopen, voor die paar extra likes? Wat een leven.

6 likes

Volgens mij is dit al een aantal keer op EGF besproken ook, maar inderdaad absurd en treurig wat er allemaal achter zit. Lijkt me echt een oppervlakkige kut’baan’.

3 likes

Mijn vriend maakt heel veel foto’s en post dit ook op Instagram en is al een paar keer benaderd dolr dit soort groepen
 De eerste keer dacht hij nog oh wat leuk, totdat hij erachter kwam dat je dus binnen 24 uur MOET reageren. Ook is hij al door bedrijven gevraagd voor “deals”. Laatste keer was een horloge bedrijf die wou dat hij met 60% hun horloge zelf zou halen en dan 3 foto’s zou posten met dat horloge! Ik vind het maar een bizarre tak van sport dat Instagram

1 like

Wauw wat een prachtige smaakvolle video!

4 likes

Ahhh die video :heart::heart::heart:

1 like

Echt zo mooi! De liefde spat er bij iedereen vanaf

Jankennnnnn! Harder dan bij all you need haha

2 likes

Haha die onderste reactie

58 likes

‘online knallen’ siiiiiiiick

7 likes

@MrBonito

17 likes

Kun je ook van Bonnie dr tweet zeggen :’)

7 likes

Haha ja nu je 't zegt. En 99% van het internet.

4 likes

Zouden bij Joyce en Scarlet nu eerst de donor zijn langsgekomen en niet hun ouders? Of zullen ze hun ouders niet hebben gefilmd?

Ik krijg via dr vlogs de indruk dat de relatie met hun ouders niet super is. Maar goed dat is maar een indruk en een heel mini deel van hun leven.