Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

ooh ik jank zo erg wauw

Ik ben even Monica dr nieuwe vlog aan het kijken, maar vind haar broer zo leuk overkomen! Lijkt me voor haar ook fijn dat hij er zovaak is. Echt lief

5 likes

Ik vind Mathijs helemaal geweldig, hij is zo grappig.

14 likes

Vind het ook zo mooi om te zien hoe ontzettend lief al Monica’s vrienden zijn voor Zara-Lizzy. Ziet eruit alsof ze opgroeit in een hele liefdevolle omgeving

20 likes

Volgens mij wonen zij dichterbij dan hun ouders, of ze hebben het niet gefilmd. Volgens mij hebben ze een prima band met hun ouders, joyce eerst niet met haar vader maar volgens mij is dat ook hersteld. Ik vond die video dat ze het aan hun ouders gingen vertellen heel lief.

1 like

Ik denk inderdaad dat het donorstel het kindje als eerste heeft gezien. Het is ook zijn kind immers. Maar als je kijkt naar de tijdspanne moet dat haast wel want Joyce is na de bevalling nog 4 uur geopereerd en dat stel kwam om 18:40 langs. Volgens mij is het kindje rond een uur of 12-14 geboren?

Ach wat een prachtige video zeg! En maar zes minuten, top! Heb me eerder wel door bevallingsfilmpjes van drie kwartier geworsteld waar misschien nog wel minder te zien was dan hierin

2 likes

Ik vond dit zo’n mooi plaatje

31 likes

Nee, Co is ziek van alle mensen die hem zijn worstenbroodje probeerde te ontzeggen

7 likes

Die laatste foto’s met de donor en zijn vrouw erbij zijn ook zo mooi en liefdevol. Vind het echt een mooie video.

4 likes

Dit valt heel erg op bij sommige influencers die in amsterdam wonen. Zijn altijd dezelfde mensen die commentaar geven haha.

2 likes

Heb ik iets gemist en zijn alwin en saske van Vet Gezellig niet meer samen? Zie ze op Instagram nooit meer samen…

Aah zo. Maar alwin is de laatste tijd alleen in zijn huis, en saske woont bij haar moeder volgens mij? Nu met kerst zijn ze ook niet samen aan hun stories te zien. Maar goed wilde niet speculeren hoor maar dacht alleen dat ik misschien iets gemist had, maar waarschijnlijk is saske dan alleen even weg omdat haar huis ook haar werk was?

1 like

Klopt. Maar er wordt wel gespeculeerd in de comments…

Het viel mij ook op inderdaad. Alwin wilde volgens mij wel minder op Saske leunen dus misschien is dat het ook. Het viel mij wel pas deze week op, dus dat hoeft niet zoveel te zeggen.

Brrruuh wat is dat joh. Raaaarr.

Eeeeh … sprakeloos wat erg

1 like

Hoezo? Of ken je ze?

2 likes

Hahahaha wtf die eerste foto, alsof ze op straat zit te piesen.

8 likes

Ja echt bizar he. Heb zelfs al een paar keer foto’s gerapporteerd maar uiteindelijk maar ontvolgd.

1 like