Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik denk dit ook al een aantal weken

Soms zijn haar botten extreem goed te zien.

Edit: Op mij komt het over alsof ze een bepaald lichaamstype verheerlijkt en dat kan aanstootgevend zijn naar mijn mening.

2 likes

Doordat ze haar broekje zo omhoog trekt lijkt het net alsof ze een bal heeft

13 likes

Ja daarom zei ik er ook bij: mijn mening.

Dat ziet eruit alsof ze eens flink tussen haar lippen wil flossen.

12 likes

Maar ekt. Hoogopgetrokken flamoes Sloggi is er niks bij

3 likes

Maar dat kun je dan viceversa toch ook zeggen van alle volle mensen die onder het mom van #bodypositivity hun grote maten showen?

6 likes

Samer here. Lips don’t lie zeg ik altijd

7 likes

Vond haar stijl vroeger zo leuk, herken er niks van terug ? nu draagt ze alleen bandeaus en shorts, zo schaars… zonde

Man man man…ik zit hier zo hard te cringen.

Ik heb geen idee waarom, maar ik vergeet steeds dat Hunter een jongen is. Op de een of andere manier associeer ik die naam met een meisje. Terwijl ik helemaal niemand met die naam ken en hij juist vaker aan jongens wordt gegeven.

1 like

Hunter is dus mijn achternaam en mijn ex noemde me vroeger best vaak Hunter en vond dat echt verschrikkelijk toen haha. ‘Hee Hunter!!!’ Maar dan echt uitgesproken met een zwaar Nederlands accent blegh. Dus hoop dat zij het zonder accent zeggen maar ik neem aan van wel :sweat_smile:

1 like

Zij wss wel maar of de rest van de omgeving dst ook doet is een 2e, haha.

1 like

Er zijn wel meer kanalen die focussen op het feit dat iemand naar een prestigieuze universiteit gaat. Dat soort video’s zijn best populair. Het kanaal van John Fish is ook helemaal de lucht ingeschoten nadat hij een “day in the life of a Harvard student”-video maakte. En bijvoorbeeld PaigeY vlogt haar Cambridge-leven (ik vind haar echt leuk om te volgen). Ik moet zeggen dat ik dat leuker vind om te kijken dan vlogs van mensen die bv. enkel vloggen als beroep hebben.

12 likes

Dit is toch vooral speculatie? Ze is niet verhuisd naar de common room in dezelfde dorm, maar ze zit nu in een volledig andere dorm met andere kamergenoten, als ik het goed begrijp. Nogal heftig als het om 1 video zou gaan waarin haar kamergenoot er nog niet eens was. Dus er kan ook iets helemaal anders gespeeld hebben.

1 like

Nee, maar mij lijkt het een nogal sterke conclusie uit wat ze toont in haar video’s. Er staan 4 video’s op haar kanaal, waarvan 2 video’s van voor ze naar Harvard ging en 1 waarbij ze al in haar nieuwe kamer zit. Het gaat dus om 1 video, dus om het dan te hebben over “iemand die zichzelf de hele dag filmt” is lichtjes overdreven. Het kan even goed zijn dat ze om andere redenen van kamer/dorm is gewisseld.

Wow😱 is dit serieus zo donker? Hoop dat ze nog stuk lichter worden. Dit is ook geen reclame voor degene die ze heeft gezet. Past totaal niet bij haar haarkleur en huidskleur.

2 likes

Letterlijk een accent. Twee accenten zelfs. ò.ó

56 likes

lijkt wel een grap dit

2 likes

Precies, dat is bij mij altijd het schrikmoment en dan krijg je daarna de opluchting als de verf eraf is gehaald en de kleur wel meevalt