Ik kwam haar afgelopen week tegen en het eerste wat me opviel is dat haar wenkbrauwen in het echt behoorlijk meevallen
Ik snap iets nietâŠ
Waarom doet hij zijn camera de hele tijd zo irritant heen en weer?
Zoveel pedo-âgrappenâ
Ja de grappen gaan ook ver.
Ik denk dat hij graag de overstap wil maken naar cabaretier, al die mannen schreeuwen ook altijd enorm hard als ze hun showtje doen
Jeetje wat een ontzettend irritant kind, ik volg nul YouTubers of vloggers, maar is dit nou echt wat âde jeugdâ leuk vindt? Wat een schreeuwlelijk, ik heb het volgehouden tot 5 minuten maar kon 't niet meer aan. Ik vind dit soort dingen sowieso nooit grappig maar dit is next level
Ik word echt agressief van zijn kapsel
Oh ik had haar er echt niet uitgehaald ik had nog eerder geraden dat het Mascha was op een weinig herkenbare foto
Ah verfrissend, weer iemand met een standaard insta-hoofd. Volgens mij zie ik trouwens zelfs op deze onduidelijke foto het onderscheid tussen haar eigen haar en de extensions?
Ja maar die stories waren toch meer om te teasen voor zijn âroast van enzo?â. Zo ver ik mee heb gekregen zijn Kelvin en Enzo gewoon vrienden dus zal vast met een knipoog zijn. Kelvin vraagt ook altijd toestemming om mensen te roasten etc.
Ik ga geen contact meer met je opnemen
Week later:
Hey Enzo
Nja weet niet of dit ook om te teasen was of ook gewoon een beetje kutten. Het is ook niet eens een gesprek vam hem maar van Giel. Vind het ook als teaser een beetje triest. Krijg sowieso het idee dat ie views wil pakken via Enzo.
Enzo over die views pakken:
Ik vind het ook allemaal maar raar hoor. Die roasts zijn sowieso niet zo mijn ding over het algemeen.
Enzo noemt hem ook gewoon altijd Kalvijn hahaha
Ik erger me echt dood als thomas (vriend van rutger) âinstagramâ of een ander Engels woord zegt met een r erin. Hij zegt altijd instagwam of laatst zei die itâs a wap (itâs a wrap dus) zooo irritant. Maar toch blijf ik het soms kijken, omdat hij af en toe wel leuke videos heeft
Ik was ook in de veronderstelling dat dit als roast naar Giel was bedoeld, damn wat wanhopig komt dit over. Dacht even dat ik in het tindertopic was beland
Lees als: geen zin meer hebben om geld voor ze in het laatje te brengen (terecht).
Krijgen die âboevenâ eigenlijk betaald voor hun deelname of is dat allemaal met gesloten portemonnee?
Ik kijk nu wat vaker videoâs van Denise en in haar verhuisvlogs had ze het een paar keer over haar werk, weet iemand wat ze doet naast YouTube? Staat ze voor de klas? Vind het wel leuk dat ze nog een baan heeft naast YT!