Jeetje Gucci sneakers, Daily Paper en Vetements? Ik ken haar niet, maar ze lijkt een soort Anna Nooshin in de dop? En verdient zij echt zoveel geld?
Ik kwam Dasha tegen! Vond haar altijd leuk in de vlogs van Monica.
Dit doet die Peter Pannekoek volgens mij ook. Als hij bijvoorbeeld Trump zegt. “Twump”
Brrr hahaha
En @Karen_Walker, bedoelen jullie de juiste Engelse uitspraak? Of de Engelse uitspraak met een zwaar Nederlands accent?
Met een heel Nederlandse uitspraak. Zal eens kijken zo of ik een voorbeeldje kan vinden 
Bij 2:15 ongeveer!
Hahah, hier krijg ik wel een beetje rillingen van
Ik kwam dit tegen tijdens het leren (in mijn eigen notities, weliswaar) en moest meteen aan de plannerhype denken. Dit is een bespreking van de theorie van The Aftermath of Feminism van Angela McRobbie, wat tien jaar geleden uitkwam. We zien nu dus gewoon een heropleving dit fenomeen!
Ziet er als een heel interessant vak uit!
Gender, literature, and theory 
Master in de westerse literatuur in Leuven (België)!
Ooh! Super, hier ben ik wel een beetje jaloers op, haha.
Looove KUL!
Volgende week blok?
@Hinkje ik heb geluk gehad, het vak wordt niet elk jaar gegeven!
@anon65516664 jaa ik ben sinds deze week al bezig!
Dat is het enige dat ik NIET mis aan de KUL. Blok gelijk na de feestdagen.
Succes! 
Heh ik dacht dat hun uit elkaar waren?
Wie had het laatst nou over het instagram account van G.ab.y Bl.aas.er? Het wordt echt steeds erger? Ik snap haar nieuwste Posts echt niet?! Vooral die Netflix post in haar string heeft me confused achtergelaten.
Die mond ook 

Dat is al best lang weer ‘aan’ geloof ik. Toen Peter met Mascha mee was naar burning man hebben Peter en Joselyn ook foto’s samen gepost op Instagram.

Welke studie doe jij