Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja ze is juf op een basisschool

3 likes

Ik ook maar ik denk dat er weinig van z’n hoofd overblijft zonder dat kapsel? Volgens mij ontleent hij z’n halve identiteit aan die swoosh van haar.

4 likes

Dit is toch honderd keer leuker, mooier en verzorgder? Ik vind van wel in ieder geval. En hij lijkt nog steeds gewoon op “kalvijn” alleen dan zonder gekke witte cavia op zijn voorhoofd.

24 likes

Ik zou ook niet reageren als iemand mij continu zou appen beginnende met “Vitaminwater!” “Vitaminwater.” “Vitaminwater!” Ik hoor het die Giel gewoon zeggen, sodemieter op man contact gaat via mijn manager

29 likes

Super irritant dit ja haha. Word er zelf bijna gerirriteerd van!

1 like

Op de insta van Anna
 :roll_eyes::roll_eyes:

8 likes

Haar tandarts is vast blij dat ze flost :slightly_smiling_face:

154 likes

13 in een dozijn.

3 likes

Niet goed genoeg, het arm kind heeft nog steeds gaatjes :frowning:

8 likes

Jeetje Gucci sneakers, Daily Paper en Vetements? Ik ken haar niet, maar ze lijkt een soort Anna Nooshin in de dop? En verdient zij echt zoveel geld?

Ik kwam Dasha tegen! Vond haar altijd leuk in de vlogs van Monica.

7 likes

Dit doet die Peter Pannekoek volgens mij ook. Als hij bijvoorbeeld Trump zegt. “Twump”
Brrr hahaha

4 likes

En @Karen_Walker, bedoelen jullie de juiste Engelse uitspraak? Of de Engelse uitspraak met een zwaar Nederlands accent?

Met een heel Nederlandse uitspraak. Zal eens kijken zo of ik een voorbeeldje kan vinden :stuck_out_tongue:

1 like

Bij 2:15 ongeveer!

3 likes

Hahah, hier krijg ik wel een beetje rillingen van

2 likes

Ik kwam dit tegen tijdens het leren (in mijn eigen notities, weliswaar) en moest meteen aan de plannerhype denken. Dit is een bespreking van de theorie van The Aftermath of Feminism van Angela McRobbie, wat tien jaar geleden uitkwam. We zien nu dus gewoon een heropleving dit fenomeen!

20 likes

Ziet er als een heel interessant vak uit!

2 likes

:heartbeat: Gender, literature, and theory :heartbeat:

8 likes

Ja inderdaad! :slight_smile: Welke studie doe jij @KREN?