Dit is zo disturbing om in haar stories te zien

Gelukkig vervagen die wenkietattoos echt belachelijk snel, als dit niet meer hip is ben je met een paar maanden weer normaal.
Heet degene die zij heeft getagd Brenda of bedoelt ze een bepaalde instagrammer?
Volgens mij heeft zij niet alleen een eetstoornis maar ook andere problemen.
Hahaha ja ik snap er niks van.
Oh, wow. Dit wordt wel eng!
EDIT: de posts zijn verwijderd.
get over iT
Ging hier laatst al even over Alwin en Saske. Maar die twee hebben volgens mij ook Kerst niet samen gevierd en volgens mij is Saske al een paar weken niet meer thuis? Toch een beetje vreemd.
ā verwijderd ivm privacy ā
Het zou me niet verbazen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze speculaties erg kwalijk vind. Wat we ook van Anna vinden en weten, ze doet goed haar best om haar imago clean te houden. Ik vind dit persoonlijk te ver gaan, ook voor een roddeltopic.
Ze riep in de vlog van mascha (op haar verjaardag) ook iets van: proost en ik hoop dat er minstens 5 mensen out gaan!!! Leuk hoor zoān opmerking als je 18 wordt, nu dacht ik alleen maar uh ok.
Het zou me allemaal niks verbazen.
Edit: je hoort zo nu en dan toch ook wel bnners die een opmerking maken dat half het gooi of weet ik veel welke bekende NLers aan de drugs zit? Het lijkt wel een hype man. Het nieuwe alcohol
Huh dat vind ik echt een bizarre uitspraak. Dat gun je toch niemand? Of ben ik nou geitenwollensokoma?
Eh ja rare opmerking, maar ik durf ondanks ik de hele vlog niet gezien heb wel te wedden dat hij allesbehalve serieus bedoeld was. Ik volg Anna niet, maar ik kan me Ć©cht niet voorstellen dat zij haar eventuele drugsgebruik openbaar zou maken. Het past niet bij haar imago, is niet goed voor haar carriĆØre en gaat totaal tegen alles wat ze tot nu toe beweerd heeft in. Ik acht haar wel slimmer in dan dit hoor! (En sowieso niet dat Mascha zoān opmerking in haar vlog zou laten als het niet een overduidelijke overdreven grap, hoe dom ook, was geweest.)
Ik vroeg me eerlijk gezegd direct af of deze opmerking in mascha haar vlog mocht āblijvenā. Misschien is het er inmiddels wel uit? Iedereen ging helemaal los en juichde (?) anna toe na die uitspraak. Weet niet vond het een rare vibe en ook verrassend dat ze dat uberhaubt zei.
Coke snuiven is echt geen stiekem dingetje meer, iig niet in Amsterdam. Iedereen doet het, niemand boeit het. Zal op dat feest niet anders zijn.
Ik denk dat we het sowieso wel snel genoeg zullen merken, toen ze rokend in Yara(?)'s vlog gespot werd werd het er ook binnen een dag uitgehaald, toch?
@Banananana, maar als iemand zelfs niet rokend gezien wil worden dan is het toch stom om erover te speculeren? Vind een uitspraak als āleeft op cokeā overigens hoe gewend ik ook aan drugsgebruik ben heftig en sowieso negatief/niet neutraal? Drugs gebruiken Ć la, maar leven op drugs???
Nee ik bedoelde ook meer dat dat snuiven weinig tot geen effect zal hebben op haar carriĆØre of reputatie. Of ze het doet of niet weet ik niet, of je daar ongefundeerd uitspraken over moet doen heb ik niet zoān mening over.
Wow ik verbaas me er bijna meer over dat ze blijkbaar rookt dan dat ze (op zān tijd) coke snuift. Maar dat ligt misshcien meer aan mij.