Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ze heeft vakantie!! Na al dat harde werken heeft ze dat toch wel verdient.

20 likes

Ik kijk soms naar Sarah Rebecca (geen vaste volger) en ik vind Marco zo’n ontzettend leuke man.

Niet een heel nuttige toevoeging, maar ben nu die vlogmas aan het kijken dat hij aan het koken is en ik vind het zo leuk om te zien ;p

8 likes

Don’t know if serious

4 likes

Ohh nee echt. Ik vind hem juist zo cringy, kan er echt niet naar kijken haha. Zo geforceerd grappig ofzo? Kan er de vinger niet helemaal op leggen, en het is heus een hele lieve man, maar ik vind hem persoonlijk juist echt heel irritant :’) zo grappig hoe dat kan verschillen

8 likes

Haha ik deel deze mening! Brrr

4 likes

Zal me echt niks verbazen als Anna coke snuift. Ze gaat volgens mij vrij intensief met Koen Kardashian om en die staat zelfs regelmatig met een witte neus op filmpjes en instastories. Kan me voorstellen dat je dan beĂŻnvloed wordt.

3 likes

Hahaha mee eens, ik vind hem inderdaad altijd heel vrolijk en lief overkomen!

2 likes

Wat voor opmerking had Tim in z’n stories?

Een heel groot deel van jonge drugsgebruikers is juist wel van het doordeweeks heel bewust leven, en in het weekend dat allemaal overboord gooien.
Doordeweeks hard studeren/werken, veel sporten, vega(n) eten, en in het weekend drugs.

4 likes

Aka de yogasnuiver:

(m, -s) iemand die gewoonlijk gezond en bewust leeft, maar zich nu en dan, bv. in het uitgaansleven, te buiten gaat aan partydrugs en cocaĂŻne.

Heel jammer dat dit niet het woord van het jaar is geworden, haha!

Van Dale

38 likes

Ja dit klopt :smiley: weet ook dat het geen speculaties zijn.

Alwin en Saske zijn uit elkaar !

Wat jammer :frowning:

4 likes

Saske is drastisch haar leven aan het omgooien.

27 likes

Wauw, zonder d/t fouten. Dat verbaast me nog het meest.

1 like

Wat sneu van Alwin en saske :frowning_face: hoe dan ook heftig als je zo’n tijd samen bent.

2 likes

Ah ik had er niet echt zo over nagedacht. Heb mn comment inmiddels verwijderd.

2 likes

Ja precies. Wel knap van Alwin hoe hij duidelijk bezig zichzelf niet te laten terug vallen (angststoornis) door het wandelen enzo.

Eerlijk gezegd denk ik dat Alwin beter af is zonder Saske. Ik vond haar altijd zo bot en onaardig tegen hem. Had al eerder verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan tbh.

7 likes

Lijkt mij wel heftig voor Alwin om nu alleen in dat huis te zitten gezien zijn angsten maar wel knap dat ie dat gewoon doet. Ben benieuwd of Freek bij Alwin blijft of toch uiteindelijk naar Saske gaat.

8 likes

Maar denk eerlijk gezegd dat Saske ook beter af is zonder Alwin.

14 likes