Uitspraken over het beter af zijn zonder nadat een stel uit elkaar is vind ik dan weer niet zo netjes.
Heb jij zoiets nog nooit over andere mensen gezegd dan? Je weet nooit alle details, maar soms gaat een stel in je omgeving uit elkaar en denk je: ja ja, dit is misschien wel beter zo. Net als je moeder die geen potentie zag tussen jou en je vriend(innet)je maar dat pas zegt op het moment dat het voorbij is. Het komt van een liefdevolle plek, denk ik dan maar. Als men hier niet begaan was met die twee, dan werd het ook niet gezegd.
Dat is toch heel anders? Niemand kent Alwin en Saske persoonlijk en niemand weet wat er precies gaande was. Dus vind die speculaties een beetje gek wel
Lekker op metaniveau
Ik begrijp dat sommige speculaties te ver zouden kunnen gaan, welke wel en niet precies durf ik niet te zeggen. Users terugfluiten om hun speculaties moet ook kunnen.
Maar waarom mag niet gezegd worden dat het beter is dat die twee uit elkaar zijn? Ze zijn nota bene met een reden uit elkaar. En er zijn vlogs/docu’s verschenen waarin heel goed te zien was/verteld werd welke invloed ze op elkaar hadden.
Hm ja, ik heb er ook een hekel aan als mijn omgeving een ex-partner helemaal downtalkt. Daar ga ik me niet beter door voelen. Maar deze reacties zijn niet gericht aan een van de twee.
Hahaha nou dat vind ik echt appels en peren. Niemand hier kent hen toch, niemand weet wat beter voor ze is.
Heb dat met een vriendin gehad, vriend had het uitgemaakt en ik was het hele weekend bij haar terwijl ze alleen maar gehuild heeft en hem heeft vervloekt. Ik ga daarin mee, vond hem sowieso nooit een leuke jongen. Een week later zijn ze weer bij elkaar en ik heb haar nooit meer gezien.
Vreselijk. Daniel Arends heeft hier een stuk over in een van zijn shows. “oh je hebt je egocentrische kutwijf ook meegenomen. Nou pak een stoel, dan kan de ondraaglijke stilte NU beginnen”. hahaha
Holy shit, hebben jullie gekeken op het IG-account van waar ze het kaartje vandaan hebben? Supermooie dingen!
Waarschijnlijk niet alleen deels 
Ik vind het zelf echt afschuwelijke kaarten, veel te overdreven. Niet mijn smaak, maar veel plezier ermee

Vond sowieso de interactie tussen de 2 niet heel liefdevol meer. Kreeg zo’n naar gevoel erbij daarom keek ik geen videos meer van ze. Maar nu is het dus echt zo
ik vind het net een overlijdenskaart eerlijk gezegd
Oo echt, ik kijk altijd zijn instastories en heb dat nog nooit gezien, voel me nu zo naïef.
Dat gedicht staat op een soort Frans lavendelkleurig wc-papier lijkt het wel en/of een gedeponeerde servet.
En die tak klimop hadden ze van mij ook wel achter wegen mogen laten, zeker icm met dat touw en al die verschillende handschriften.
NMSMVPE
Trouwens Joan Hemkes lees ik steeds onbewust als Johan Remkes, die voormalig minister met die vieze tanden 
Edit: sorry ik wilde op @hummus reageren
Nou beter weglaten als je kind 3056 KG maken zoals Serena 
Haar gezonde principes? Vindt Anna alles behalve een toonbeeld van gezondheid eigenlijk?
Sorry, maar zij leeft ook op Red Bull en kan wel begrijpen dat ze dat haar dagelijkse energie uit moet halen?
Ja inderdaad! Wat maakt het überhaupt eigenlijk uit als een baby gezond geboren is wat dan zijn gewicht en lengte zijn? Vond dit eigenlijk altijd heel normaal dat het op een kaartje stond maar nu denk ik ‘hm?’ Dan krijg je weer van moeke gesprekken ‘ohhh is die van jou maar zo klein? Die van mij was al 1.45 toen hij werd geboren.’ Waar komt dat vandaan dat dat op een geboorte kaartje moet staan?
Ah oke! iukj had er op die manier nog niet aan gedacht voor cadeautjes en zo. Lees ook op internet dat je daar een beetje aan kan afzien of het baby’tje gezond is, in de zin van als hij maar heel weinig weegt. Zo snap ik het al weer beter. En dat vergelijken, daar moet ik misschien eerst zelf moeder voor worden haha.
Ahw dit vind ik echt sneu. Snap sowieso niet waarom mensen dan nu gaan verwijderen want het is niet zo dat saske nog veel in de videos van afgelopen tijd zat toch?