Het zou me niet verbazen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze speculaties erg kwalijk vind. Wat we ook van Anna vinden en weten, ze doet goed haar best om haar imago clean te houden. Ik vind dit persoonlijk te ver gaan, ook voor een roddeltopic.
Ze riep in de vlog van mascha (op haar verjaardag) ook iets van: proost en ik hoop dat er minstens 5 mensen out gaan!!! Leuk hoor zo’n opmerking als je 18 wordt, nu dacht ik alleen maar uh ok.
Het zou me allemaal niks verbazen.
Edit: je hoort zo nu en dan toch ook wel bnners die een opmerking maken dat half het gooi of weet ik veel welke bekende NLers aan de drugs zit? Het lijkt wel een hype man. Het nieuwe alcohol
Huh dat vind ik echt een bizarre uitspraak. Dat gun je toch niemand? Of ben ik nou geitenwollensokoma?
Eh ja rare opmerking, maar ik durf ondanks ik de hele vlog niet gezien heb wel te wedden dat hij allesbehalve serieus bedoeld was. Ik volg Anna niet, maar ik kan me écht niet voorstellen dat zij haar eventuele drugsgebruik openbaar zou maken. Het past niet bij haar imago, is niet goed voor haar carrière en gaat totaal tegen alles wat ze tot nu toe beweerd heeft in. Ik acht haar wel slimmer in dan dit hoor! (En sowieso niet dat Mascha zo’n opmerking in haar vlog zou laten als het niet een overduidelijke overdreven grap, hoe dom ook, was geweest.)
Ik vroeg me eerlijk gezegd direct af of deze opmerking in mascha haar vlog mocht ‘blijven’. Misschien is het er inmiddels wel uit? Iedereen ging helemaal los en juichde (?) anna toe na die uitspraak. Weet niet vond het een rare vibe en ook verrassend dat ze dat uberhaubt zei.
Coke snuiven is echt geen stiekem dingetje meer, iig niet in Amsterdam. Iedereen doet het, niemand boeit het. Zal op dat feest niet anders zijn.
Ik denk dat we het sowieso wel snel genoeg zullen merken, toen ze rokend in Yara(?)'s vlog gespot werd werd het er ook binnen een dag uitgehaald, toch?
@Banananana, maar als iemand zelfs niet rokend gezien wil worden dan is het toch stom om erover te speculeren? Vind een uitspraak als “leeft op coke” overigens hoe gewend ik ook aan drugsgebruik ben heftig en sowieso negatief/niet neutraal? Drugs gebruiken à la, maar leven op drugs???
Nee ik bedoelde ook meer dat dat snuiven weinig tot geen effect zal hebben op haar carrière of reputatie. Of ze het doet of niet weet ik niet, of je daar ongefundeerd uitspraken over moet doen heb ik niet zo’n mening over.
Wow ik verbaas me er bijna meer over dat ze blijkbaar rookt dan dat ze (op z’n tijd) coke snuift. Maar dat ligt misshcien meer aan mij.
Ik kijk soms naar Sarah Rebecca (geen vaste volger) en ik vind Marco zo’n ontzettend leuke man.
Niet een heel nuttige toevoeging, maar ben nu die vlogmas aan het kijken dat hij aan het koken is en ik vind het zo leuk om te zien ;p
Don’t know if serious…
Ohh nee echt. Ik vind hem juist zo cringy, kan er echt niet naar kijken haha. Zo geforceerd grappig ofzo? Kan er de vinger niet helemaal op leggen, en het is heus een hele lieve man, maar ik vind hem persoonlijk juist echt heel irritant :’) zo grappig hoe dat kan verschillen…
Haha ik deel deze mening! Brrr
Zal me echt niks verbazen als Anna coke snuift. Ze gaat volgens mij vrij intensief met Koen Kardashian om en die staat zelfs regelmatig met een witte neus op filmpjes en instastories. Kan me voorstellen dat je dan beïnvloed wordt.
Hahaha mee eens, ik vind hem inderdaad altijd heel vrolijk en lief overkomen!
Wat voor opmerking had Tim in z’n stories?
Een heel groot deel van jonge drugsgebruikers is juist wel van het doordeweeks heel bewust leven, en in het weekend dat allemaal overboord gooien.
Doordeweeks hard studeren/werken, veel sporten, vega(n) eten, en in het weekend drugs.
Aka de yogasnuiver:
(m, -s) iemand die gewoonlijk gezond en bewust leeft, maar zich nu en dan, bv. in het uitgaansleven, te buiten gaat aan partydrugs en cocaïne.
Heel jammer dat dit niet het woord van het jaar is geworden, haha!
Ja dit klopt weet ook dat het geen speculaties zijn.