Waarschijnlijk niet alleen deels
Ik vind het zelf echt afschuwelijke kaarten, veel te overdreven. Niet mijn smaak, maar veel plezier ermee
Vond sowieso de interactie tussen de 2 niet heel liefdevol meer. Kreeg zoān naar gevoel erbij daarom keek ik geen videos meer van ze. Maar nu is het dus echt zo
ik vind het net een overlijdenskaart eerlijk gezegd
Oo echt, ik kijk altijd zijn instastories en heb dat nog nooit gezien, voel me nu zo naĆÆef.
Dat gedicht staat op een soort Frans lavendelkleurig wc-papier lijkt het wel en/of een gedeponeerde servet.
En die tak klimop hadden ze van mij ook wel achter wegen mogen laten, zeker icm met dat touw en al die verschillende handschriften.
NMSMVPE
Trouwens Joan Hemkes lees ik steeds onbewust als Johan Remkes, die voormalig minister met die vieze tanden
Edit: sorry ik wilde op @hummus reageren
Nou beter weglaten als je kind 3056 KG maken zoals Serena
Haar gezonde principes? Vindt Anna alles behalve een toonbeeld van gezondheid eigenlijk?
Sorry, maar zij leeft ook op Red Bull en kan wel begrijpen dat ze dat haar dagelijkse energie uit moet halen?
Ja inderdaad! Wat maakt het überhaupt eigenlijk uit als een baby gezond geboren is wat dan zijn gewicht en lengte zijn? Vond dit eigenlijk altijd heel normaal dat het op een kaartje stond maar nu denk ik āhm?ā Dan krijg je weer van moeke gesprekken āohhh is die van jou maar zo klein? Die van mij was al 1.45 toen hij werd geboren.ā Waar komt dat vandaan dat dat op een geboorte kaartje moet staan?
Ah oke! iukj had er op die manier nog niet aan gedacht voor cadeautjes en zo. Lees ook op internet dat je daar een beetje aan kan afzien of het babyātje gezond is, in de zin van als hij maar heel weinig weegt. Zo snap ik het al weer beter. En dat vergelijken, daar moet ik misschien eerst zelf moeder voor worden haha.
Ahw dit vind ik echt sneu. Snap sowieso niet waarom mensen dan nu gaan verwijderen want het is niet zo dat saske nog veel in de videos van afgelopen tijd zat toch?
Ik volg Koen op instagram en als ik zijn stories kijk vraag ik me echt af hoe hij zoān leven vol alcohol volhoudt. Viel me ook op dat zijn stem tegenwoordig ook altijd schoor is. Verder geen speculaties over cokegebruik want mij is zon witte neus nooit opgevallen, maar vraag me echt af of zon leven nou leuk is en of je stiekem niet doodmoe bent. Ben ik na 1 avond stappen al
Er valt voor de rest weinig te zeggen over een baby, meer info dan lengte en gewicht heb je ook niet. Oogkleur en tint van de huid veranderen nog, haarkleur vaak ook.
Ow en van alwin en saske, ik vond altijd dst ze een beetje broer/zus waren ipv een verliefd en verloofd stel. Ik kan er verder niet veel over zeggen maar ik vind het wel vervelend voor ze, het was echt een lange relatie. Ben benieuwd waar ze ieder gaan wonen en idd wat er met de kat gaat gebeuren.
Ik vind Scarlet ook redelijk vaak tenenkrommend, maar in deze vlog vond ik haar heel erg lief en zorgzaam.
Naar mijn idee was het inderdaad geruststellend bedoeld naar Joyce.
Ook grappig dat ze een opmerking maakte over de praktischheid (is dit een woord? It is now!) van een outfitje bij zoān kleine baby. Denk dat ze de komende weken nog wel meer dingen gaat tegenkomen die zij vooraf echt voor- of tegensprak. Goed dat ze dingen los kan laten.
Ik vind hem wel goeie humor hebben, weet jij hoe dit fragment heet en of het ergens terug te zien is? Heb al op youtube gezocht.
Willemijn heeft tegen het randje van een burn out gezeten en is in therapie gegaan.
Vanaf 5:20 hahah
Ik snap dit soort reacties nooit zo goed.
Burn out, of bore out?
Geen idee, ze noemt het zelf op het randje van een burn out maar gaat er verder niet heel erg op in. Behalve dat het een combinatie was van kinderen die niet sliepen en steeds ziek waren, gedoe met nieuw huis en werk. Dat Annick tegen haar had gezegd dat ze op het randje zat en dat Martine dat ook zag maar dat ze het zelf toen niet door had. Poosje daarna merkte ze het zelf ook en is ze in therapie gegaan. Verder zegt ze niks.