Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

It’s all about the angle dat blijkt wel.

6 likes

Ik weet niet of Willemijn een bijna burn-out heeft gehad en eerlijk gezegd vind ik het lastig om dat te bepalen aan de hand van een video. Maar, wat Martine zei vond ik dan toch best wel heftig klinken. Ze vertelde dat Willemijn had verteld dat ze even niet meer zo veel voelde en niet meer happy was. En dan klinkt het inderdaad wel alsof het even niet zo goed ging met Willemijn. Ik vind het dan wel superlief van Annick dat ze haar zorgen heeft geuit en dat Willemijn daarna zelf ook inzag dat het niet goed ging. Ik vind het wel goed van haar dat ze in therapie is geweest en dat ze aan haar issues heeft gewerkt. Blijkbaar heeft het wel geholpen.

14 likes

Ga er echt kapot aan als mensen met iets anders proosten dan een alcoholische versnapering. Bonnie en Nick hebben hier een handje van, die tikken dan bijv. met koekjes of chocolaatjes tegen elkaar en roepen dan ‘Cheers’. Weinig dat me minder irriteert dan dat.

32 likes

Maar Kaj is samen met Jessie Jezz? Als in een stelletje? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb zo’n idee van wel ja

Hm dat bedoelde ik eigenlijk niet, want ik vind niet dat je kunt oordelen op basis van een video. Maar in ieder geval fijn dat er nu weer beter gaat!

Ik volg Kaj op instagram maar vind het maar rare/irritante dingen die in zijn verhaal worden gezet.

1 like

Samen bij een kerstdiner en samen op vakantie met vrienden.

1 like

6 augustus zelfs al :nerd_face:.

38 likes

Volgens mij wel

2 likes

Hahaha yesss

1 like

16 likes

Ik vind het best raar dat ze dit post.
7,5 jaar is wel echt lang trouwens.

17 likes

Hmm mijn baby van 10 maanden bijna 11 slaapt ook heel slecht en ik moet zeggen dat ik die opgebroken nachten ook heel pittig vind. Het is gewoon zeer demotiverend om in bed te stappen en te weten dat je binnen een tijd weer wakker zal gemaakt worden mss 1, 2 of meerdere keren.
En die tekst is geschreven voor Gijs er was.

5 likes

Nou gelukkig maar dat zij ze alle ins en outs van alleen zijn kan leren toch

1 like

aaaaaaaaandacht

Nee, strekte!

Aparte tweet weer, waarom van hun leed zo’n bericht maken?

1 like

Die stories van Anna weer vandaag… krijg er de kriebels van en niet op een goede manier, maar het lukt me maar niet om te ontvolgen :confused:

Gewoon doen. Ik heb het een paar weken geleden ook gedaan en heb het nog geen seconde gemist. Scheelt me een hoop ergenis.

1 like

Misschien voelt die 6 uur na een tijdje als ‘amper slapen’? Ik bedoel dat het misschien voor haar voelt als amper slapen omdat ze al een tijdje 6 uur of minder sliep. Dan was ze na een tijdje misschien zo gebroken dat het zo voelde.

1 like