Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

6 augustus zelfs al :nerd_face:.

38 likes

Volgens mij wel

2 likes

Hahaha yesss

1 like

16 likes

Ik vind het best raar dat ze dit post.
7,5 jaar is wel echt lang trouwens.

17 likes

Hmm mijn baby van 10 maanden bijna 11 slaapt ook heel slecht en ik moet zeggen dat ik die opgebroken nachten ook heel pittig vind. Het is gewoon zeer demotiverend om in bed te stappen en te weten dat je binnen een tijd weer wakker zal gemaakt worden mss 1, 2 of meerdere keren.
En die tekst is geschreven voor Gijs er was.

5 likes

Nou gelukkig maar dat zij ze alle ins en outs van alleen zijn kan leren toch

1 like

aaaaaaaaandacht

Nee, strekte!

Aparte tweet weer, waarom van hun leed zo’n bericht maken?

1 like

Die stories van Anna weer vandaag… krijg er de kriebels van en niet op een goede manier, maar het lukt me maar niet om te ontvolgen :confused:

Gewoon doen. Ik heb het een paar weken geleden ook gedaan en heb het nog geen seconde gemist. Scheelt me een hoop ergenis.

1 like

Misschien voelt die 6 uur na een tijdje als ā€˜amper slapen’? Ik bedoel dat het misschien voor haar voelt als amper slapen omdat ze al een tijdje 6 uur of minder sliep. Dan was ze na een tijdje misschien zo gebroken dat het zo voelde.

1 like

Dat is echt supervervelend. 3 uur is echt weinig. Dan begrijp ik je reactie

@Enthusiasm Fadim heeft een video over haar relatie met Marvin… ik ga nu kijken

2 likes

Zeker als je niet gewend bent alleen te zijn zoals Sanne is het lastig. Ze heeft het zo zwaar.

4 likes

Take one for the team! Samenvatting?

2 likes

Nou als je 6 uur slaapt in blokken van 3x2 uur dan is dat pittig ja. Je slaapt dan net goed en dan begint de ellende weer, en dat iedere nacht opnieuw. Maar sowieso 6 uur slaap vind ik ook weinig.
Die ene vrouw met 10 kinderen met die rare namen uit Zweden (of Noorwegen? Weet niet meer waar ze vandaan kwam) sliep ook maar 6 uur per nacht

O wat heeft fadim met haar gezicht gedaan, die lippen, ze was zo knap

Video: marvin heeft een fout gemaakt (vreemdgegaan) wonen en slapen nog wel samen. Het is emotioneel uit, gaat wel kleine stapjes de goede richting op. Ze wil geen overhaaste beslissingen maken en hoopt op begrip

4 likes

Is het niet gewoon de proefdruk van het kaartje, die wordt gemaakt voordat de baby is geboren en je dus het gewicht en de lengte niet weet? Wellicht omdat ze dat niet wilden delen op social media.

Nee is echt een bewuste keuze. Omdat Scarlet dus een verleden heeft met eetstoornissen en zij van mening zijn dat het geen zak uit maakt wat het kind weegt, het is hoe dan ook perfect. En ergens kan ik me daar heel goed in vinden. Het slaat ook nergens op. Wat moet iemand met die info?

49 likes