Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Wauw wat een mooi en groot appartement! Kan me wel voorstellen dat ze toe waren aan iets rustigers dan daar.

2 likes

Haar ultieme doel is toch een miljoen op de bank. Dus het zal vast wat opleveren.

ik kijk eigenlijk nooit iets van hun maar wat een lief en oprecht stel is het ook!

7 likes

Jill heeft inderdaad lipfillers

1 like

Ik vind Robert zo’n creep he

(bron: nieuwste Annic-vlog, vanaf 7.21)

49 likes

Wow. Op basis van dit filmpje had ik haar ouder dan 40 geschat…

6 likes

Fixed it for you

58 likes

Gelukkig wil ze ‘zwart op wit zeggen’ dat ze ons niet wil aansporen tot lipfillers. Wat een slecht taalgevoel heeft zij.

21 likes

Ze is zich hier zelf ook bewust van maar het is bij haar wel echt opvallend ja… Ik vind het heel interessant wat voor zinnen zij kan maken en dat ze zich er dan niet bewust van is dat het fout is/niet klinkt :see_no_evil: Ben benieuwd hoe zoiets ontstaat of waar dat aan ligt.

3 likes

Vind het écht niet mooi

Ze hebben het toch maar officieel gemaakt.

14 likes

Hier is het wel eens gegaan over mensen die hun kinderen op youtube plaatsen en dit is voor mij echt een schoolvoorbeeld. Ze plaatsen soms zo eng veel over hun kinderen. Heb ze al een tijdje niet gekeken maar kreeg gelijk weer kriebels haha.

1 like

en ZO’N VET huis wauw

Deze meid vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar toch klik ik af en toe een video aan. Ik vind haar heel arrogant en pretentieus overkomen. (Vooral in haar video’s waarin ze kant-en-klaar maaltijden test) Ze studeert iets met mode op het AMFI maar dat zou ik er niet vanaf kunnen zien aan de manier waarop ze zichzelf kleedt. En nu gaat ze stage lopen bij een start-up bikini-merk op Bali… Ergens denk ik alleen maar; het maakte haar vast niet uit bij welk bedrijf ze stage kan lopen als het maar ver weg is waar iedereen dan vol bewondering van is dat zij dat gaat doen. :roll_eyes: Dat zij kickt op die aandacht als vlogger zeg maar. Ik kan het niet uitleggen.

10 likes

Als het maar mooie achtergrondjes oplevert voor je Insta :camera:

9 likes

Wowwww zij lijkt echt ziek veel op die Lennette (weet niet welke tweede/achternaam) die allemaal van die Aliexpresstroep video’s maakt

8 likes

Volgens mij zijn het ook zussen haha of ze doen alsof want ze hebben iig wel een keer een zussenvideo opgenomen waar ik tot mijn spijt een stukje van gezien heb🤢 echt irritante meiden vind ik het. Oké geen zussen zie ik net nevermind haha.

2 likes

Zij en Lenette hebben wel van die ‘zussen’ video’s opgenomen, maar het zijn geen zussen van elkaar. Volgens mij maakten ze die video’s ook, omdat ze daar zoveel reacties over kregen. Ze lijken wel bizar veel op elkaar.

Elke vlogger ooit :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Nee, ze doen het allemaal omdat ze het zoooooo leuk vinden en omdat ze er als hobby mee begonnen hoOoOr!

1 like